Образотворче мистецтво

Образотворче мистецтво 7-Б (01 травня)

Домашнє завдання: Завершити практину роботу.

Зендудлінг - техніка малювання, яка розвива фантазію та художню творчість.

         
Середа, 1 травня · 10:00 – 10:45
Часовий пояс: Europe/Kiev
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ihg-sprg-kds

  Добрий день, мої юні друзі! Відомий італійський художник та вчений Леонардо да Вінчі, задля того щоб його розум працював над виробленням креативних ідей, користувався таким підходом: ставив перед собою задачу і приступав до вправи — заплющував очі, розслаблявся та розмальовував аркуш паперу довільними лініями та іншими елементами. Потім відкривав очі, відшукував у намальованому образи, предмети та явища. Саме так і зародились багато ідей  його винаходів. Сьогодні цей процес застосовується в терапевтичних ціляхврівноважує внутрішній стан, а також для задоволення.

Що вам відомо про такі техніки малювання як дудлінг та зентангл

Дудлінг – це малювання за допомогою простих елементів (кружечків, закорючек, ромбівкрапочокпаличок та ін.). У цьому і полягає легкістьПроте з цих простих елементів можуть складатися складні композиціїщо вражають уяву.

Зентангл це абстрактний художній мініатюрний твір, яке створюється з візерунківщо не мають смислового навантаження, на аркуші паперу для малювання.

Та якщо об’єднати ці техніки ми отримаємо зендудлингУявіть собі, що ця техніка допомагала видатним вченим, художникам та письменникам покращувати розумову діяльність та стимулювати творчий процес.

Перегляньте : https://www.youtube.com/watch?v=KfU-rJ5yWYE

Практична робота.

1. Намалюйте тварину, пташку... та розмалюйте, користуючись технікою зендудлінг.

2. Обведіть свою  долоньку на аркуші паперу та розмалюйте, користуючись технікою зендудлінг.

Редагувати Видалити 


Образотворче мистецтво 7-Б (17 квітня)

Домашнє завдання:

Дитячі образи в дзеркалі традицій і новаторства.

       
Середа, 17 квітня · 10:00 – 10:45
Часовий пояс: Europe/Kiev
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/wak-hmph-toj

          Вітаю, любі друзі! Мабуть, ви усвідомили існування тем, втілених у звуках, формах, кольорах, які належать до так званих вічних тем мистецтва. З-поміж них — неперевершена за чарівністю природа, краса предметного довкілля і найголовніше — сповнений думками й почуттями світ людини, який до кінця не збагнути навіть у «фантазії безмежних польотах...». До таких тем, які завжди збуджували творчу уяву митців минулого і сучасності, належить світ дитинства, оспіваний у численних піснях, втілений у багатьох візуальних образах.

У будь-яку епоху діти, підлітки, юнаки були бажаними образами для живописців, графіків, скульпторів.

Запам’ятайте матеріал презентації

 Випишіть авторів і назви картин з презентації.

Практична робота.

Спробуйте скопіювати одну з робіт українських художників. Можете скористатися презентацією.

 

Редагувати Видалити 


Образотворче мистецтво 7-Б (10 квітня)

Домашнє завдання: ВИКОНАТИ ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ

Новаторські художні явища. Арт - практики.  

 
Середа, 10 квітня · 10:00 – 10:45
Часовий пояс: Europe/Kiev
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/doi-ggzc-wm

      Вітаю, друзі! Мистецтво, з яким ми будемо знайомитись сьогодні, представлено як творчістю митців, що намагалися відобразити темпоритм епохи та свій внутрішній світ на зламі ХІХ та ХХ століття.

     Сучасне мистецтво виникло завдяки бажанню глядача та митця взаємодіяти. Класичне сприйняття твору лише як об`єкту для спостереження сьогодні продовжує посідати традиційне місце у мистецтві, але еволюція творчих процесів призвела до того, що з`явилися так звані арт-практики (мистецькі явища) та довели потужність впливу, яке мистецтво чинить на публіку.

      Сучасне мистецтво не може залишати нас байдужими, хоча б тому, що ми є свідками виникнення його нових форм. Давайте спробуємо умовно систематизувати новітні мистецькі явища, щоб розібратися в них.

Запам’ятайте матеріал презентації. 

Практична робота.

 Спробуйте відтворити одну із робіт митців. (на вибір) 

1.  Створити композицію у стилі орфізм («Ритм»  Соні Делоне)

2.  Створити композицію у стилі «оптична ілюзія»(«Sonora Do» Віктора Візареллі)  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.  Створити композицію «руки-тварини» (Гвідо Даніеле).

 

 

 

 

 

 

 

 

 4. Створити  мурал ( «Дівчинка в соняшниках»).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 5. Створення  графіті («Дівчинка з червоною кулею» Бенксі)

 

Що додатково подивитися?

 Сайт музею  "PinchukArtCentre" https://new.pinchukartcentre.org   має дуже багато матеріалів про сучасних українських та світових художників, які можуть вас зацікавити.

Редагувати Видалити 

Образотворче мистецтво 7-Б (03 квітня)

Домашнє завдання: Завершити практичну роботу

Графіті — мистецтво вулиць. 


Середа, 3 квітня · 10:00 – 10:45
Часовий пояс: Europe/Kiev
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/qme-uivs-ray

        Вітаю, любі діти! Світ, в якому ми живемо, постійно змінюється. Змінюються смаки, уподобання людей, норми суспільної моралі. Зміни торкнулися і ,, Карного кодексу України”, в якому з’явилися стаття № 296 ,,Хуліганство”, яка відтепер визнає хуліганством і вандалізм , тобто дії, що порушують норми суспільної моралі та естетики. Подібні дії караються штрафом або арештом.
        За часів Київської Русі подібні діяння каралися набагато суворіше. Тим, хто намагався ,,прикрасити” власним розписом вже збудовані споруди - рубали правицю. Проте на стінах Софії Київської і сьогодні можна зустріти надписи, які вишкрябані понад 500 років тому. Єдині, хто можуть бути вдячними невідомим авторам подібних ,,пам’яток” є археологи. Саме вони назвали подібні творіння – графіті (від лат. ,,grafo”- писати).
 
Пропоную переглянути мультфільм про графіті: https://www.youtube.com/watch?v=9gXrttkBvvQ
                 
Подумайте, чи можете ви дати відповіді на питання:
- Чи знайоме мені слово «графіті»? Як ви розумієте його значення?
- Чи бачили ви подібні прояви? Де? Як, на вашу думку, вони виглядають?
- Чому, на ваш погляд, вони з’являються?
- Ким вони створені?
- Ваше ставлення до подібних надписів?
Ознайомтесь з історію виникнення графіті, стилями та напрямками цього жанру: https://www.youtube.com/watch?v=_cpvfwSjFac
Практична робота 
Створіть ескіз напису власного імені у стилі мистецтва графіті, за допомогою літер передаючи власний характер, уподобання, суть власного «Я».
Відеоурок :
 
Порядок виконання роботи:
- вибрати форму, в яку буде вписана композиція (учням пропонуються лінійні зображення різних форм)
- обрати певний стиль виконання шрифтової композиції;
- визначитися, яким чином заповнити вибрану форму даним типом шрифта;
- проробити основні деталі і елементи композиції;
- підібрати кольори, що відповідають творчому задуму і виконати композицію в кольорі.
Редагувати Видалити 


Образотворче мистецтво 7-Б (27 березня)

Домашнє завдання:

Тематичне опитування з теми "Новітні мистецькі явища. Дизайн."
Різнорівневе тестування.


Середа, 27 березня · 10:00 – 10:45
Часовий пояс: Europe/Kiev
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/jps-zmqv-fgz

Посилання : https://vseosvita.ua/test/start/tkg059

Час : 20 хв.

Хай щастить!

Редагувати Видалити 


Комментариев нет:

Отправить комментарий