Хімія

Хімія 7-Б (29 квітня)


Домашнє завдання: Створити міні-проєкт за ОДНІЄЮ з тем і завантажити на платформу на 13.05.2024

29.04.2024

Асихронний урок № 45 за покликанням:  

 https://meet.google.com/imh-oswd-oni

09.00. Приєднуємось до Національної хвилини мовчання...

ВІРИМО В ЗСУ!

https://www.youtube.com/watch?v=HWQJaKHrhKw

Тема уроку. Розв'язання розрахункових задач.

Готуємось до контрольної роботи. Сьогодні  продовжуємо розв'язувати задачі та вправи:

https://www.youtube.com/watch?v=H8WipgtaZ6M

Запишіть у робочий зошит усі запропоновані в навчальному відео вправи.

Пройдіть тестування (доступ та виконання 09.30. - 09.45.) на платформі "Всеосвіта" за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/zgb197

 Домашнє завдання:   створити міні-проєкт за ОДНІЄЮ з тем і завантажити на платформу на 13.05.2024                                              

                                         Теми навчальних міні-проєктів:

1) Дослідження якості води з різних джерел.

2) Дослідження фізичних і хімічних властивостей води.

3) Способи очищення води в побуті.

4) Збереження чистоти водойм: розв'язування проблеми у вашій міцевості.

5) Зберігаючи воду - заощаджую родинний бюджет.

Редагувати Видалити 


Хімія 7-Б (22 квітня)

Домашнє завдання:

22.04.2024

09.00. Ранок в Україні...

Приєднуємось до Національної хвилини мовчання... Віримо в ЗСУ!

https://www.youtube.com/watch?v=HWQJaKHrhKw

Синхронний урок №44 за покликанням:

https://meet.google.com/imh-oswd-oni

Тема уроку.  Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення. Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.

Сьогодні ви дізнаєтесь про проблему чистої води, заходи з охорони водойм від забруднення, процесами очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах:

https://www.youtube.com/watch?v=CYv7Li_UEJs

https://www.youtube.com/watch?v=59A3TlqJvK0

Прочитайте зміст параграфа 31.

Запишіть у робочий зошит дату, тему уроку.

Випишіть найважливіші водозахисні заходи (стор.179).

Домашнє завдання: виконати завдання №222 (стор.182).

Редагувати Видалити 


Хімія 7-Б (15 квітня)

Домашнє завдання: Виконати письмово завдання №219 на стор.176, у разі потреби повторно прочитати зміст параграфа 30.

15.04.2024

Синхронний урок № 43 за покликанням:

  https://meet.google.com/imh-oswd-oni                                      

09:00... Ранок в Україні... Приєднуємось до Національної хвилини мовчання...

https://www.youtube.com/watch?v=yYKHuAEhjBU

Тема уроку. Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні опади.

На уроці ви будете мати змогу оцінити роль води і водних розчинів у природі та розвитку цивілізації людей, дізнаєтесь про причини виникнення кислотних опадів:

https://www.youtube.com/watch?v=eL1wiaZuo-s

https://www.youtube.com/watch?v=urJZkYxTeLY

 1)Прочитайте зміст параграфа 30 ( підручник 2015 року видання).

2) Запишіть у зошит дату, тему уроку, випишіть (стор.172-173) "Значення води і водних розчинів"та хімічні рівняння(стор.173-174), які підтверджують утворення кислотних оксидів і кислотних дощів.

3) Виконайте письмово завдання №218 на стор.175( підручник 2015 року видання).

Домашнє завдання: виконати письмово завдання №219 на стор.176, у разі потреби повторно прочитати зміст параграфа 30.

                                                       УСПІХІВ У НАВЧАННІ!

 

Редагувати Видалити 


Хімія 7-Б (08 квітня)

Домашнє завдання:

08.04.2024

Синхронний урок №42 за покликанням:

https://meet.google.com/imh-oswd-oni

09.00. Ранок в Україні... Приєднуємось до Національної хвилини мовчання...

https://www.youtube.com/watch?v=yYKHuAEhjBU

                          ВІРИМО В ЗСУ!

Тема уроку. Виявлення лугів, кислот. Поняття про індикатори. Лабораторний дослід №10. Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами.

Сьогодні на уроці ви навчитесь визначати кислоти і луги за допомогою індикаторів. Буде цікаво! Запрошую до віртуальної хімічної лабораторії:

https://www.youtube.com/watch?v=MIT5uhaWFNo

https://www.youtube.com/watch?v=u1S5bc9ANt0

https://www.youtube.com/watch?v=y9xU-7IqDu8

Прочитайте зміст параграфа 29.

Запишіть у робочий зошит дату, вид роботи, тему уроку. 

Випишіть назви найважливіших індикаторів ( стор. 167) і 

заповніть таблицю на стор.169.

Домашнє завдання: прочитати зміст параграфа 29.

ВИКОНАНУ РОБОТУ ЗАВАНТАЖТЕ НА ПЛАТФОРМУ НЗ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ Й ОЦІНЮВАННЯ.

Редагувати Видалити 


Хімія 7-Б (01 квітня)

Домашнє завдання:

01.04.2024

09:00... Приєднуємось до Національної хвилини мовчання...

https://www.youtube.com/watch?v=HWQJaKHrhKw

Синхронний урок  №41 за покликанням:  

https://meet.google.com/imh-oswd-oni

Тема уроку. Реакції води з оксидами.

На уроці ви дізнаєтесь про деякі хімічні властивості води; з'ясуєте, що таке гідроксиди; навчитесь складати формули основ і кислот:

https://www.youtube.com/watch?v=L7X3fRt_VFM

Прочитайте зміст параграфа 28. Запишіть у робочий зошит дату, вид роботи, тему уроку, визначення "гідроксиди" і в дві групи ( стор.162-165) хімічні рівняння реакцій:

1) реакції води з оксидами металічних елементів;

1) взаємодія води з оксидами неметалічних елементів.

На закріплення виконайте письмово завдання №206 на стор.166.

Домашнє завдання: прочитати зміст параграфа 28, письмово виконати завдання №207 і №208(б) на стор.166.

                                                   БУДЬТЕ УВАЖНИМИ!

Редагувати Видалити 


Комментариев нет:

Отправить комментарий