Хімія 7-Б (29 квітня)
Домашнє завдання: Створити міні-проєкт за ОДНІЄЮ з тем і завантажити на платформу на 13.05.2024
29.04.2024
Асихронний урок № 45 за покликанням:
https://meet.google.com/imh-oswd-oni
09.00. Приєднуємось до Національної хвилини мовчання...
ВІРИМО В ЗСУ!
https://www.youtube.com/watch?v=HWQJaKHrhKw
Тема уроку. Розв'язання розрахункових задач.
Готуємось до контрольної роботи. Сьогодні продовжуємо розв'язувати задачі та вправи:
https://www.youtube.com/watch?v=H8WipgtaZ6M
Запишіть у робочий зошит усі запропоновані в навчальному відео вправи.
Пройдіть тестування (доступ та виконання 09.30. - 09.45.) на платформі "Всеосвіта" за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/zgb197
Домашнє завдання: створити міні-проєкт за ОДНІЄЮ з тем і завантажити на платформу на 13.05.2024
Теми навчальних міні-проєктів:
1) Дослідження якості води з різних джерел.
2) Дослідження фізичних і хімічних властивостей води.
3) Способи очищення води в побуті.
4) Збереження чистоти водойм: розв'язування проблеми у вашій міцевості.
5) Зберігаючи воду - заощаджую родинний бюджет.
Редагувати Видалити
29.04.2024
Асихронний урок № 45 за покликанням:
https://meet.google.com/imh-oswd-oni
09.00. Приєднуємось до Національної хвилини мовчання...
ВІРИМО В ЗСУ!
https://www.youtube.com/watch?v=HWQJaKHrhKw
Тема уроку. Розв'язання розрахункових задач.
Готуємось до контрольної роботи. Сьогодні продовжуємо розв'язувати задачі та вправи:
https://www.youtube.com/watch?v=H8WipgtaZ6M
Запишіть у робочий зошит усі запропоновані в навчальному відео вправи.
Пройдіть тестування (доступ та виконання 09.30. - 09.45.) на платформі "Всеосвіта" за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/zgb197
Домашнє завдання: створити міні-проєкт за ОДНІЄЮ з тем і завантажити на платформу на 13.05.2024
Теми навчальних міні-проєктів:
1) Дослідження якості води з різних джерел.
2) Дослідження фізичних і хімічних властивостей води.
3) Способи очищення води в побуті.
4) Збереження чистоти водойм: розв'язування проблеми у вашій міцевості.
5) Зберігаючи воду - заощаджую родинний бюджет.
Хімія 7-Б (22 квітня)
Домашнє завдання:
22.04.2024
09.00. Ранок в Україні...
Приєднуємось до Національної хвилини мовчання... Віримо в ЗСУ!
https://www.youtube.com/watch?v=HWQJaKHrhKw
Синхронний урок №44 за покликанням:
https://meet.google.com/imh-oswd-oni
Тема уроку. Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення. Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.
Сьогодні ви дізнаєтесь про проблему чистої води, заходи з охорони водойм від забруднення, процесами очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах:
https://www.youtube.com/watch?v=CYv7Li_UEJs
https://www.youtube.com/watch?v=59A3TlqJvK0
Прочитайте зміст параграфа 31.
Запишіть у робочий зошит дату, тему уроку.
Випишіть найважливіші водозахисні заходи (стор.179).
Домашнє завдання: виконати завдання №222 (стор.182).
Хімія 7-Б (15 квітня)
Домашнє завдання: Виконати письмово завдання №219 на стор.176, у разі потреби повторно прочитати зміст параграфа 30.
15.04.2024
Синхронний урок № 43 за покликанням:
https://meet.google.com/imh-oswd-oni
09:00... Ранок в Україні... Приєднуємось до Національної хвилини мовчання...
https://www.youtube.com/watch?v=yYKHuAEhjBU
Тема уроку. Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні опади.
На уроці ви будете мати змогу оцінити роль води і водних розчинів у природі та розвитку цивілізації людей, дізнаєтесь про причини виникнення кислотних опадів:
https://www.youtube.com/watch?v=eL1wiaZuo-s
https://www.youtube.com/watch?v=urJZkYxTeLY
1)Прочитайте зміст параграфа 30 ( підручник 2015 року видання).
2) Запишіть у зошит дату, тему уроку, випишіть (стор.172-173) "Значення води і водних розчинів"та хімічні рівняння(стор.173-174), які підтверджують утворення кислотних оксидів і кислотних дощів.
3) Виконайте письмово завдання №218 на стор.175( підручник 2015 року видання).
Домашнє завдання: виконати письмово завдання №219 на стор.176, у разі потреби повторно прочитати зміст параграфа 30.
УСПІХІВ У НАВЧАННІ!
Редагувати Видалити
15.04.2024
Синхронний урок № 43 за покликанням:
https://meet.google.com/imh-oswd-oni
09:00... Ранок в Україні... Приєднуємось до Національної хвилини мовчання...
https://www.youtube.com/watch?v=yYKHuAEhjBU
Тема уроку. Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні опади.
На уроці ви будете мати змогу оцінити роль води і водних розчинів у природі та розвитку цивілізації людей, дізнаєтесь про причини виникнення кислотних опадів:
https://www.youtube.com/watch?v=eL1wiaZuo-s
https://www.youtube.com/watch?v=urJZkYxTeLY
1)Прочитайте зміст параграфа 30 ( підручник 2015 року видання).
2) Запишіть у зошит дату, тему уроку, випишіть (стор.172-173) "Значення води і водних розчинів"та хімічні рівняння(стор.173-174), які підтверджують утворення кислотних оксидів і кислотних дощів.
3) Виконайте письмово завдання №218 на стор.175( підручник 2015 року видання).
Домашнє завдання: виконати письмово завдання №219 на стор.176, у разі потреби повторно прочитати зміст параграфа 30.
УСПІХІВ У НАВЧАННІ!
Хімія 7-Б (08 квітня)
Домашнє завдання:
08.04.2024
Синхронний урок №42 за покликанням:
https://meet.google.com/imh-oswd-oni
09.00. Ранок в Україні... Приєднуємось до Національної хвилини мовчання...
https://www.youtube.com/watch?v=yYKHuAEhjBU
ВІРИМО В ЗСУ!
Тема уроку. Виявлення лугів, кислот. Поняття про індикатори. Лабораторний дослід №10. Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами.
Сьогодні на уроці ви навчитесь визначати кислоти і луги за допомогою індикаторів. Буде цікаво! Запрошую до віртуальної хімічної лабораторії:
https://www.youtube.com/watch?v=MIT5uhaWFNo
https://www.youtube.com/watch?v=u1S5bc9ANt0
https://www.youtube.com/watch?v=y9xU-7IqDu8
Прочитайте зміст параграфа 29.
Запишіть у робочий зошит дату, вид роботи, тему уроку.
Випишіть назви найважливіших індикаторів ( стор. 167) і
заповніть таблицю на стор.169.
Домашнє завдання: прочитати зміст параграфа 29.
ВИКОНАНУ РОБОТУ ЗАВАНТАЖТЕ НА ПЛАТФОРМУ НЗ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ Й ОЦІНЮВАННЯ.
Редагувати Видалити
08.04.2024
Синхронний урок №42 за покликанням:
https://meet.google.com/imh-oswd-oni
09.00. Ранок в Україні... Приєднуємось до Національної хвилини мовчання...
https://www.youtube.com/watch?v=yYKHuAEhjBU
ВІРИМО В ЗСУ!
Тема уроку. Виявлення лугів, кислот. Поняття про індикатори. Лабораторний дослід №10. Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами.
Сьогодні на уроці ви навчитесь визначати кислоти і луги за допомогою індикаторів. Буде цікаво! Запрошую до віртуальної хімічної лабораторії:
https://www.youtube.com/watch?v=MIT5uhaWFNo
https://www.youtube.com/watch?v=u1S5bc9ANt0
https://www.youtube.com/watch?v=y9xU-7IqDu8
Прочитайте зміст параграфа 29.
Запишіть у робочий зошит дату, вид роботи, тему уроку.
Випишіть назви найважливіших індикаторів ( стор. 167) і
заповніть таблицю на стор.169.
Домашнє завдання: прочитати зміст параграфа 29.
ВИКОНАНУ РОБОТУ ЗАВАНТАЖТЕ НА ПЛАТФОРМУ НЗ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ Й ОЦІНЮВАННЯ.
Хімія 7-Б (01 квітня)
Домашнє завдання:
01.04.2024
09:00... Приєднуємось до Національної хвилини мовчання...
https://www.youtube.com/watch?v=HWQJaKHrhKw
Синхронний урок №41 за покликанням:
https://meet.google.com/imh-oswd-oni
Тема уроку. Реакції води з оксидами.
На уроці ви дізнаєтесь про деякі хімічні властивості води; з'ясуєте, що таке гідроксиди; навчитесь складати формули основ і кислот:
https://www.youtube.com/watch?v=L7X3fRt_VFM
Прочитайте зміст параграфа 28. Запишіть у робочий зошит дату, вид роботи, тему уроку, визначення "гідроксиди" і в дві групи ( стор.162-165) хімічні рівняння реакцій:
1) реакції води з оксидами металічних елементів;
1) взаємодія води з оксидами неметалічних елементів.
На закріплення виконайте письмово завдання №206 на стор.166.
Домашнє завдання: прочитати зміст параграфа 28, письмово виконати завдання №207 і №208(б) на стор.166.
БУДЬТЕ УВАЖНИМИ!
Редагувати Видалити
01.04.2024
09:00... Приєднуємось до Національної хвилини мовчання...
https://www.youtube.com/watch?v=HWQJaKHrhKw
Синхронний урок №41 за покликанням:
https://meet.google.com/imh-oswd-oni
Тема уроку. Реакції води з оксидами.
На уроці ви дізнаєтесь про деякі хімічні властивості води; з'ясуєте, що таке гідроксиди; навчитесь складати формули основ і кислот:
https://www.youtube.com/watch?v=L7X3fRt_VFM
Прочитайте зміст параграфа 28. Запишіть у робочий зошит дату, вид роботи, тему уроку, визначення "гідроксиди" і в дві групи ( стор.162-165) хімічні рівняння реакцій:
1) реакції води з оксидами металічних елементів;
1) взаємодія води з оксидами неметалічних елементів.
На закріплення виконайте письмово завдання №206 на стор.166.
Домашнє завдання: прочитати зміст параграфа 28, письмово виконати завдання №207 і №208(б) на стор.166.
БУДЬТЕ УВАЖНИМИ!
Комментариев нет:
Отправить комментарий