Географія

Географія 7-Б (03 травня)

Домашнє завдання:

Шановні семикласники,  урок географії відбудеться на платформі Meet о 12.00

ПОКЛИКАННЯ ВІДЕОЗУСТРІЧІ

Тема уроку: Географічне положення океану Атлантичного океану. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси, їх використання. Охорона природи океану. Вплив Атлантичного океану на життєдіяльність людей прилеглих материків.

Шановні учні, сьогодні на уроці ви продовжите формувати свої навички визначати географічне положення океану, виявляти особливості природи Атлантичного океану за тематичними картами атласу; будете розвивати вміння встановлювати аналогії та порівнювати з Тихим океаном.

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО ДО УРОКУ????

https://www.youtube.com/watch?v=-59b0SwaROk

Користуючись картою в атласі стор. 46, виконайте картографічний практикум????

Картографічний практикум 
"Атлантичний океан. Географічна номенклатура"
"Позначення на карті географічних об'єктів "
Виконайте це завдання, відкривши посилання ????
(завантажте  скриншот виконаного завдання)
 
Користуючись матеріалом параграфа 52 у підручнику, в робочий зошит випишіть основні відомості про Атлантичний океан за наступним планом:
 
-Площа океану;
- Максимальна глибина;
- Кількість морів;
- Найбільші моря;
- Найбільша затока;
- Найбільші острови та групи островів;
- Найпотужніші течії.
 

Тестування  

Виконайте  цей тест , відкривши посилання ????
https://vseosvita.ua/test/start/knz047
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 10 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 6 ТРАВНЯ 0  20.00
Редагувати Видалити 




Географія 7-Б (30 квітня)

Домашнє завдання:

Шановні семикласники,  урок географії відбудеться на платформі Meet о 13.00

ПОКЛИКАННЯ ВІДЕОЗУСТРІЧІ

Тема уроку: Географічне положення Тихого океану. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків.

 Шановні учні, сьогодні на уроці ви розглянете особливості природи Тихого океану, його географічне положення, історію дослідження, особливості будови дна океану, кліматичні пояси і типи клімату, течії, органічний світ і закономірності його поширення, багатства Тихого океану; продовжите формування навичок роботи з картами.

Перегляньте відео до уроку????
 
Опрацюйте параграфи 50-51   в підручнику ???? електронний підручник
 
Користуючись матеріалом параграфа 50 у підручнику, в робочий зошит випишіть основні відомості про Тихий океан за наступним планом:????
-Площа океану;
- Максимальна глибина;
- Кількість морів;
- Найбільші моря;
- Найбільша затока;
- Найбільші острови та групи островів;
- Найпотужніші течії.
 
ЗАВДАННЯ
- В робочому зошиті  напишіть  як змінюється температура та солоність води в Тихому океані.
- Випишіть приклади представників органічного світу Тихого океану.
 

Користуючись атласом (стор. 44), виконайте картографічний практикум

Картографічний практикум 
"Тихий океан. Географічна номенклатура"
"Позначення на карті географічних об'єктів "
Виконайте це завдання, відкривши посилання  ????
(завантажте  скриншот виконаного завдання)

Тестування  

Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
https://vseosvita.ua/test/start/wbr302
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 2  ТРАВНЯ 0  20.00
Редагувати Видалити 



Географія 7-Б (23 квітня)

Домашнє завдання:

Шановні семикласники,  асинхронний урок географії відбудеться на платформі Meet о 13.00

ПОКЛИКАННЯ ВІДЕОЗУСТРІЧІ

Тема уроку: Практична робота № 10.

Позначення на контурній карті назв географічних об'єктів Євразії

Користуючись картаю в атласі (стор. 32-33), виконайте П.Р. № 10

Виконайте це завдання, відкривши посилання 
(завантажте на платформу скриншот виконаного завдання)
Редагувати Видалити 


Географія 7-Б (19 квітня)

Домашнє завдання:

Шановні семикласники,  урок географії відбудеться на платформі Meet о 12.00

ПОКЛИКАННЯ ВІДЕОЗУСТРІЧІ

Тема уроку: Найбільші держави Європи.
Зв’язки України з країнами Європи.

Шановні учні, сьогодні на уроці ми продовжимо формувати знання про особливості населення материка, його кількість, склад та розміщення; ознайомимось  з найбільшими державами  Європи, розкриємо зв’язки України з цими державами.     

Користуючись політичною картою Євразії в атласі на стор. 38-39, виконайте інтерактивну впарву

Інтерактивна вправа "Встановіть відповідність"

"КРАЇНИ І ЇХ СТОЛИЦІ.  ЄВРОПА"

https://learningapps.org/view5003073

(завантажте  скриншот  на платформу)

Перегляньте відео до уроку

https://www.youtube.com/watch?v=IA_xkV_RNlA

 

РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ 

Опрацюйте параграф 49  у підручнику. Атлас стор. 38-39. електронний підручник

 

ЗАВДАННЯ

 Охарактеризуйте держави Європи: Україну, Німеччину, Францію та Велику Британію за планом:

       - у якій частині материка розташована

       - із якими державами межує

       - у межах яких природних зон розташована

       - якими морями (океанами) омивається

      - які великі річки протікають  територією країни

      - столиця, її координати

      - приблизна протяжність із півночі на південь та із заходу на схід.

Зробіть фото та завантажте на НЗ письмову роботу.

Редагувати Видалити 


Географія 7-Б (19 квітня)

Домашнє завдання:

Шановні семикласники,  урок географії відбудеться на платформі Meet о 12.00

ПОКЛИКАННЯ ВІДЕОЗУСТРІЧІ

Тема уроку: Найбільші держави Європи.
Зв’язки України з країнами Європи.

Шановні учні, сьогодні на уроці ми продовжимо формувати знання про особливості населення материка, його кількість, склад та розміщення; ознайомимось  з найбільшими державами  Європи, розкриємо зв’язки України з цими державами.     

Користуючись політичною картою Євразії в атласі на стор. 38-39, виконайте інтерактивну впарву

Інтерактивна вправа "Встановіть відповідність"

"КРАЇНИ І ЇХ СТОЛИЦІ.  ЄВРОПА"

https://learningapps.org/view5003073

(завантажте  скриншот  на платформу)

Перегляньте відео до уроку

https://www.youtube.com/watch?v=IA_xkV_RNlA

 

РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ 

Опрацюйте параграф 49  у підручнику. Атлас стор. 38-39. електронний підручник

 

ЗАВДАННЯ

 Охарактеризуйте держави Європи: Україну, Німеччину, Францію та Велику Британію за планом:

       - у якій частині материка розташована

       - із якими державами межує

       - у межах яких природних зон розташована

       - якими морями (океанами) омивається

      - які великі річки протікають  територією країни

      - столиця, її координати

      - приблизна протяжність із півночі на південь та із заходу на схід.

Зробіть фото та завантажте на НЗ письмову роботу.

Редагувати Видалити 


Географія 7-Б (16 квітня)

Домашнє завдання:

Шановні семикласники,  урок географії відбудеться на платформі Meet о 13.00

ПОКЛИКАННЯ ВІДЕОЗУСТРІЧІ

Тема уроку: Найбільші держави Азії.
Зв’язки України з країнами Азії.

Шановні учні, сьогодні на уроці ми продовжимо формувати знання про особливості населення материка, його кількість, склад та розміщення; ознайомимось  з найбільшими державами  Азії, розкриємо зв’язки України з цими державами.     

Користуючись політичною картою Євразії в атласі на стор. 38-39, виконайте інтерактивну впарву

Інтерактивна вправа "Встановіть відповідність"

"КРАЇНИ І ЇХ СТОЛИЦІ.  АЗІЯ"

https://learningapps.org/view5003181

(завантажте  скриншот  на платформу)

Перегляньте відео до уроку

https://www.youtube.com/watch?v=IA_xkV_RNlA

 

РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ 

Опрацюйте параграф 49  у підручнику. Атлас стор. 38-39електронний підручник

 

ЗАВДАННЯ

 Охарактеризуйте держави Азії: Туреччину, Індію, Китай   та Японію за планом:

       - у якій частині материка розташована

       - із якими державами межує

       - у межах яких природних зон розташована

       - якими морями (океанами) омивається

      - які великі річки протікають  територією країни

      - столиця, її координати

      - приблизна протяжність із півночі на південь та із заходу на схід

 

Тестування  

Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7280109
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 10 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 18  КВІТНЯ 0  20.00
Редагувати Видалити 


Географія 7-Б (12 квітня)

Домашнє завдання:

Шановні семикласники,  урок географії відбудеться на платформі Meet о 12.00

ПОКЛИКАННЯ ВІДЕОЗУСТРІЧІ

Тема: Населення Євразії. Держави Європи й Азії.
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми дізнаємось про населення і держави Євразії, розглянемо особливості  сучасної політичної карти материка.
 
1. Перегляньте відео до уроку
 
2. Опрацювати новий матеріал  за параграфом   49  у підручнику.

ЗАВДАННЯ    Робота з політичною  картою Євразії в атласі. (стор. 38-39)
Знайдіть на політичній карті Євразії  наступні країни (див. таблицю). 
 
Запишіть в робочі зошити таблицю.

Користуючись атласом (стор. 38-39) виконайте картографічний практикум

Картографічний практикум 
"Позначення на карті держав Євразії"
Виконайте це завдання, відкривши посилання 
https://learningapps.org/view19224485
(надішліть скриншот виконаного завдання)

Тестування  

Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
https://vseosvita.ua/test/start/ybg551
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 15  КВІТНЯ 0  20.00
Редагувати Видалити 


Географія 7-Б (09 квітня)

Домашнє завдання:

Шановні семикласники, асинхронний урок географії відбудеться на платформі Meet о 13.00

ПОКЛИКАННЯ ВІДЕОЗУСТРІЧІ

Тема уроку: Найвідоміші об’єкти Євразії, занесені до Списку природної спадщини ЮНЕСКО.

Пропоную вам виконати праву, яка дасть змогу повторити та вивчити півострови та острови Єразії!

https://learningapps.org/view9543995

Пропоную вам виконати інтерактивну вправу, яка дасть змогу повторити представників фауни природних зон Євразії

Інтерактивна вправа "Встановіть відповідність"

"ТВАРИНИ  ЄВРАЗІЇ"

https://learningapps.org/watch?v=p3uyimhtn20

(завантажте  скриншоти виконаних вправ на платформу)

 Перегляньте відеоурок

ВІДЕО ДО УРОКУ

ЗАВДАННЯ

За матеріалами відеоуроку створіть таблицю «Національні парки Євразії»

Національні парки

Об’єкти, що охороняються

1. Плитвицькі озера (Хорватія)

 

2. Три паралельні річки (Китай)

 

3. Бруківка гігантів (Ірландія)

 

4. Тейде (Іспанія)

 

5.Сундарбан (Індія, Бангладеш)

 

6. Нанда Деві (Індія)

 

7. Читван (Непал)

 

8. Біловезька пуща (Білорусь, Польща)

 

9. Фудзі Хаконе-Ідзу (Японія)

 

10. Стельвіо (Італія)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Опрацюйте параграф  48 підручника

ЧЕКАЮ  ВАШІ ПИСЬМОВІ РОБОТИ!!!

Редагувати Видалити 


Географія 7-Б (05 квітня)

Домашнє завдання:

Шановні семикласники, асинхронний урок географії відбудеться на платформі Meet о 12.00

ПОКЛИКАННЯ ВІДЕОЗУСТРІЧІ

Тема уроку: Вертикальна поясність гір Євразії.
Зміни природи Євразії людиною.

Виконайте наступні завдання:

1. Перегляньте відеофрагмент про природні зони  Євразії та  повторіть частково вивчений матеріал: 

https://www.youtube.com/watch?v=cohMIDfjZvc

2. Опрацюйте параграф 48 у підручнику.

3. Перегляньте малюнок
Презентація з географії 7 клас "Природні зони Євразії"
Завдання виконати в зошиті письмово ↓↓↓↓↓↓↓↓↓

4.  Запишіть визначення Вертикальна або висотна поясність - це...Природні комплекси Материків і океанів. Широтна Зональність і ...

5. Запишіть в зошиті назви гір, які розташовані на материку Євразія (перелік, через кому)
 
6. Забразіть в зошиті висотну поясність Гімалаїв за допомогою малюнку 115 (ст. 224 у підручнику)
Завдання виконати в зошиті письмово ↑↑↑↑

 

Тестування  

Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6237223
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 8 КВІТНЯ 0  20.00
Редагувати Видалити 


Географія 7-Б (02 квітня)

Домашнє завдання: ТЕСТУВАННЯ

Шановні семикласники, урок географії відбудеться на платформі Meet о 13.00

ПОКЛИКАННЯ ВІДЕОЗУСТРІЧІ

Тема уроку: Природні зони Євразії. Лісостепи й степи. Напівпустелі й пустелі. Субтропічні ліси. Савана. Субекваторіальні та екваторіальні ліси.

Шановні учні, сьогодні на уроці ви ознайомитесь  з природними зонами Євразії; з`ясуєте  закономірності розташування природних зон, та їх формування; розглянете  вплив клімату на грунти, рослинний та тваринний світ; вдосконалите  вміння та навички складати характеристику природних зон в певній послідовності за типовим планом. 

Виконайте  картографічний практикум (Атлас стор. 36-37)

Картографічний практикум 
 
"ПРИРОДНІ ЗОНИ  ЄВРАЗІЇ"
Виконайте це завдання, відкривши посилання
 
(надішліть скриншот виконаного завдання)
 
УЧНІ, ЯКІ БУЛИ ВІДСУТНІ НА ОНЛАЙН УРОЦІ, ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО ДО УРОКУ 
 
ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ
  •  Користуючись матеріалами параграфа 47 у підручнику та стор. 36-37 в атласі, зробіть характеристику наступних природних зон: лісостепу й степу, напівпустелі й пустелі, субтропічних лісів , саванни та вологих екваторіальних лісів  за планом:
 
ПЛАН ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНОЇ ЗОНИ
- Географічне положення природної зони;
- Особливості клімату;
- Типи грунтів;
- Представники рослинного світу;
- Представники тваринного світу.

 

Тестування  

Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
https://vseosvita.ua/test/start/tnp575
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 10 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 4  КВІТНЯ 0  20.00
Редагувати Видалити 


Географія 7-Б (29 березня)

Домашнє завдання: Опрацювати параграф 46 у підручнику.
Атлас стор. 36-37.
Картографічний практикум
"Позначення на карті географічних об'єктів Євразії"
https://learningapps.org/view9719125
(надішліть скриншот виконаного завдання)
В зошиті зробіть характеристику наступних природних зон: аркитичних пустель, тундри, тайги , мішаних та широколистих лісів за планом.

Шановні семикласники, урок географії відбудеться на платформі Meet о 12.00

ПОКЛИКАННЯ ВІДЕОЗУСТРІЧІ

Тема уроку: Природні зони Євразії. Арктичні пустелі.

Тундра й лісотундра. Ліси помірного поясу.

1. Користуючись атласом (стор. 32-33) виконайте картографічний практикум

Картографічний практикум 
"Позначення на карті географічних об'єктів Євразії"
Виконайте це завдання, відкривши посилання ????
 
(надішліть скриншот виконаного завдання)
 
2. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО ДО УРОКУ (до 09.46)????
 
3. ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ????
  •  В робочий зошит випишіть назви природних зон Євразії (стор. 216 у підручнику)
  •  Користуючись матеріалами параграфа 46 у підручнику та стор. 36-37 в атласі, зробіть характеристику наступних природних зон: аркитичних пустель, тундри, тайги , мішаних та широколистих лісів за планом:
 
ПЛАН ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНОЇ ЗОНИ
- Географічне положення природної зони;
- Особливості клімату;
- Типи грунтів;
- Представники рослинного світу;
- Представники тваринного світу.
 
ЧЕКАЮ ВАШІ ПИСЬМОВІ РОБОТИ!!!
Редагувати Видалити 


Географія 7-Б (26 березня)

Домашнє завдання: ТЕСТУВАННЯ

Шановні семикласники, урок географії відбудеться на платформі Meet о 13.00

ПОКЛИКАННЯ ВІДЕОЗУСТРІЧІ

Тема уроку: Води суходолу Євразії: озера, льодовики і багаторічна мерзлота Євразії.

Шановні учні, сьогодні на уроці ви поглибите та систематизувєте  знання про внутрішні води материка Євразія; розглянете найбільші озера Євразії, їх походження, особливості природи, господарське значення.

Виконайте  картографічний практикум (Атлас стор. 32-33)????

КАРТОГРАФІЧНИЙ  ПРАКТИКУМ "Географічна номенклатура  Євразії"

Позначення на карті географічних об'єктів Євразії.

Користуючись фізичною картою Євразії, в робочий зошит напишіть назви  географічних об'єктів  материка, що зашифровані на карті під відповідними цифрами.

Учні, які були відсутні на онлайн уроці, перегляньте відео до уроку????
 
Опрацюйте новий матеріал  за параграфом 45  у підручнику ????електронний підручник
 
ЗАВДАННЯ    Робота з підручником (п.44-45) та фізичною картою Євразії в атласі.
Відповісти на питання.
Заповнити таблицю у зошитах.????

1

Найбільшим за площею озером на землі є:

 

2

Яку назву носять довгі та вузькі затоки на річках Об та Єнісей?

 

3

Які з перерахованих річок відносяться до басейну Північного Льодовитого Океану: Дунай; Лена; Печора; Ганг; Єнісей.

 

4

Найглибше  озеро Євразії.

 

5

Найдовша річка материка.

 

6

Найбільші річки Месопотамської низовини.

 

7

Найдовша річка басейну внутрішнього стоку.

 

8

Озеро половина якого прісна, а інша солона.

 

9

Реліктове озеро в центральній Азії в яке впадають річки Сирдар’я та Амудар’я.

 

10

Найсолоніше озеро в світі.

 

Тестування  

Виконайте  цей тест , відкривши посилання ????
https://vseosvita.ua/test/start/nlj055
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 10 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 28 БЕРЕЗНЯ 0  20.00
Редагувати Видалити 


Комментариев нет:

Отправить комментарий