Біологія

Біологія 7-Б (02 травня)

Домашнє завдання:

Шановні семикласники ! Урок біології  в Meet о 14.00  за посиланням https://meet.google.com/vqj-uofz-ghd

Тема: ВПЛИВ ЛЮДИНИ ТА ЇЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЕКОСИСТЕМИ. ЕКОЛОГІЧНА ЕТИКА.

Мета: розширити знання учнів про вплив людини та її діяльності на тварини; охарактеризувати етичне ставлення людини до тварин.

ЗАВДАННЯ.

  1. Опрацювати презентацію, записати конспект, вивчити.
  2. Прочитати &53.
  3. Письмово відповісти на питання (слайд 11).
Редагувати Видалити 


Біологія 7-Б (30 квітня)

Домашнє завдання:

Шановні семикласники ! Урок біології  в Meet о 14.00  за посиланням https://meet.google.com/pwh-wxfa-adg

Тема: СПІВІСНУВАННЯ ОРГАНІЗМІВ В УГРУПОВАННЯХ.

Мета: поглибити знання про основні форми співіснування організмів в угрупованнях.

ЗАВДАННЯ.

  1. Опрацювати презентацію, записати терміни, вивчити їх.
  2. Прочитати &53.
Редагувати Видалити 


Біологія 7-Б (25 квітня)

Домашнє завдання:

Доброго дня, шановні семикласники! Урок асинхронний за посиланням https://meet.google.com/ibm-hoqr-uke

Тема: ЛАНЦЮГИ ЖИВЛЕННЯ. КРУГООБІГ РЕЧОВИН І ПОТІК ЕНЕРГІЇ В ЕКОСИСТЕМАХ.

Мета: розглянути трофічні зв'язки організмів у екосистемах; розвивати уявлення про організацію екосистем.

ЗАВДАННЯ.

1.Опрацювати презентацію, записати конспект, вивчити.

2. Прочитати &52.

3. Виконати самостійну роботу (слайди 14-15)

Редагувати Видалити 


Біологія 7-Б (23 квітня)

Домашнє завдання:

Шановні семикласники ! Урок біології  в Meet о 14.00  за посиланням https://meet.google.com/zrr-shpm-aeq

ТЕМА 4 (6ГОД). ОРГАНІЗМИ І СЕРЕДОВИЩЕ ІСНУВАННЯ.

Тема: ПОНЯТТЯ ПРО ЕКОСИСТЕМУ ТА ЧИННИКИ СЕРЕДОВИЩА.

Мета: розглянути поняття популяції та екосистеми; вплив екологічних чинників на тварин.

ЗАВДАННЯ.

  1. Опрацювати презентацію, записати конспект, вивчити.
  2. Прочитати &51.
  3. Виконати самостійну роботу (слайд10): приклади тварин різних систематичних груп.
Редагувати Видалити 


Біологія 7-Б (18 квітня)


Домашнє завдання:

Шановні семикласники ! Урок біології  в Meet о 14.00  за посиланням https://meet.google.com/nqh-tueu-nit

Тема: ЕЛЕМЕНТАРНА РОЗУМОВА ДІЯЛЬНІСТЬЕВОЛЮЦІЯ ПОВЕДІНКИ ТВАРИН, ЇЇ ПРИСТОСУВАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ.

Мета: розширити знання про поведінку тварин; сформувати знання про пристосувальне значення форм поведінки. 

ЗАВДАННЯ.

1.Опрацювати презентацію, записати термін.

 2.Опрацювати &50, відповідати на питання.

3. Виконати тестову роботу.

Редагувати Видалити 


Біологія 7-Б (16 квітня)

Домашнє завдання:

Шановні семикласники ! Урок біології  в Meet о 14.00  за посиланням https://meet.google.com/ebs-vnvh-tao

Тема: ВИКОРИСТАННЯ ТВАРИНАМИ ЗНАРЯДЬ ПРАЦІ.

Мета:  сформувати уявлення про елементарну розумову діяльність, та використання знарядь праці тваринами; розвивати критичне мислення.   

ЗАВДАННЯ.

  1. Опрацювати презентацію. Підготувати міні-презентацію свого домашнього улюбленця на теми: "Як спілкується зі мною мій "домашній друг", "Мій улюбленець такий розумний".

Біологія 7-Б (11 квітня)

Домашнє завдання:

Доброго дня, шановні семикласники! Урок асинхронний за посиланням https://meet.google.com/gxj-muei-ond

Тема: ІЄРАРХІЯ У ГРУПІ. КОМУНІКАЦІЯ ТВАРИН.

Мета: сформувати знання про поняття ієрархії у групах тварин, комунікацію тварин та способи обміну інформації між тваринами.

ЗАВДАННЯ.

  1. Опрацювати презентацію, записати конспект, вивчити.
  2. Прочитати &49.
  3. Підготувати відповіді на питання:                                                                                                            

    1 . «Мова» запахів

    Проблема : Мурашки торкаються одна одної вусиками. Для чого вони це роблять?

     

    2. «Мова» звуків

    Проблема : Чи чують тварини, у яких ми не бачимо вух?

     

    3. «Мова» жестів.

    Проблема: Танець бджіл. Що він означає?

  4. Виконати тестову роботу.
Редагувати Видалити 


Біологія 7-Б (04 квітня)

Домашнє завдання:

Шановні семикласники ! Урок біології  в Meet о 14.00  за посиланням https://meet.google.com/bij-cyfh-wwm

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 7 .

ТЕМА:  ВИЗНАЧЕННЯ ФОРМ ПОВЕДІНКИ ТВАРИН (ЗА ВІДЕОМАТЕРІАЛОМ).

Мета: навчитися визначати форм поведінки иварин, аналізуючи відеоматеріал.

ЗАВДАННЯ.

1.Переглянути відеоурок, записати тему, мету і виконати хід уроку. за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=c2QpzG9jI94.

2. Повторити &45-47.

Редагувати Видалити 


Біологія 7-Б (02 квітня)

Домашнє завдання:

Доброго дня, шановні семикласники! Урок асинхронний за посиланням  https://meet.google.com/jvk-fcrv-ouu

Тема: ФОРМИ ПОВЕДІНКИ ТВАРИН: ТЕРИТОРІАЛЬНА, СОЦІАЛЬНА.

Мета: розширити знання учнів про поведінку тварин; розглянути особливості територіальної,  та соціальної поведінки; сформувати знання про принципи територіальної, та соціальної поведінки.

ЗАВДАННЯ.

1.Опрацювати презентацію, записати конспект, вивчити.

2. Прочитати &47-48 (до стор.206), відповідати на питання (усно)

Редагувати Видалити 


Біологія 7-Б (28 березня)

Домашнє завдання:

Доброго дня, шановні семикласники! Урок асинхронний за посиланням https://meet.google.com/ehb-qwxr-uvi

Тема: ФОРМИ ПОВЕДІНКИ ТВАРИН: РЕПРОДУКТИВНА (ПОШУК ПАРТНЕРІВ, БАТЬКІВСЬКА ПОВЕДІНКА ТА ТУРБОТА ПРО ПОТОМСТВО.

Мета: розглянути особливості репродуктивної поведінки тварин та їхню роль у житті тварин, розвивати логічне мислення.

ЗАВДАННЯ.

1.Опрацювати презентацію, записати терміни, вивчити.

2. Прочитати &46, відповідати на питання(усно).



Біологія 7-Б (26 березня)

Домашнє завдання:

Шановні семикласники ! Урок біології  в Meet о 14.00  за посиланням  https://meet.google.com/nyt-jsev-bwg

Тема: ФОРМИ ПОВЕДІНКИ ТВАРИН: ДОСЛІДНИЦЬКА, ХАРЧОВА, ЗАХИСНА, ГІГІЄНІЧНА.

Мета:узагальнити знання про форми поведінки тварин; розвивати вміння використовувати власний досвід спостереження за тваринами.

ЗАВДАННЯ.

  1. Опрацювати презентацію, записати форми поведінки, вивчити , наводити приклади.
  2. Прочитати &45.
  3. Письмово відповісти на питання " Для допитливих і кмітливих" (стор.199).

Комментариев нет:

Отправить комментарий