Зарубіжна література

Зарубіжна література 7-Б (07 травня)

Домашнє завдання:

Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.

       Вітаю,  любі друзі!  Проблеми освіти та виховання людини не випадково постають у центрі уваги американського письменника-фантаста Айзека Азімова. Він добре усвідомлював, що від освіти, від її змісту та системи залежить майбутнє людства. Однак ще більше це майбутнє залежить від того, якою є сама людина, від її якостей, не лише інтелектуальних , а й моральних. «Яка людина - така й держава»,- писав А.Азімов , пильно придивляючись до людини, до її внутрішнього світу. Разом із митцем ми уважно розглянемо художні образи оповідання «Фах», щоб зясувати погляди митця на проблеми самостійного інтелектуального пошуку, здобуття знань.

     Головний герой оповідання — Джордж Плейтен. З дитинства усі помічали в ньому неабиякі здібності та кмітливий розум. У період між Днем читання та Днем Освіти (від восьми до вісімнадцяти років) він потайки читав літературу, щоб більше знати про свій майбутній фах, адже був переконаний, що принесе користь, отримавши звання дипломованого програміста.

       У вісімнадцять років на Джорджа Плейтена та його однолітків чекав так званий День Освіти. Джорджа відправили на постійне проживання до Інтернату. Опинившись у цьому місці, Джордж був розлючений, оскільки вважав, що потрапив сюди помилково.  Пробувши рік в Інтернаті, Джордж наважився на втечу. На перший погляд, здавалося, що його тут ніхто не тримав: відсутні перешкоди, не було охоронців тощо. Сусід Джорджа по кімнаті — Омейні — не радив йому це робити, однак юнака  було не зупинити:  на мізерні кошти, зароблені протягом перебування в Інтернаті, він купив квиток на літак до Сан-Франциско на День Олімпіади. Серед списку учасників цієї Олімпіади молодий невдаха помітив ім’‎я свого приятеля Арманда Тревіліана. Той так і не став переможцем, утратив надію потрапити на Новію, планету класу А.

Опрацюйте таблицю та  занотуйте до зошита риси характеру Джорджа Плейтена.

Редагувати Видалити 



Зарубіжна література 7-Б (03 травня)

Домашнє завдання: Підручник : https://pidruchnyk.com.ua/705-svitova-lit-7-milyanovska-2015.html
Читання : 275 - 280.


СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА. Я і СВІТ ( 6 г.)


Айзек Азімов (1920-1992). «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства.

  
Пʼятниця, 3 травня · 11:00 – 11:45
Часовий пояс: Europe/Kiev
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ovp-hmmc-kxg

     Вітаю, любі друзі! Усі, мабуть, хотіли б бути розумними, ерудованими, успішними особистостями, щоб усе в житті давалося легко і при цьому не докладати багато зусиль. Було б добре, якби усе можна було б отримати в одну мить. Такі дива можуть траплятися тільки завдяки особливим предметам у фантастичному світі, де виконують найскладнішу роботу незвичайні машини, зроблені наукові відкриття. Але чи принесе швидкий процес задоволення, духовне зростання і успіх?

Перегляд відео «Айзек Азімов»: https://www.youtube.com/watch?v=bQEEDdjzF_c&t=63s

Стисло занотуйте у зошит

Опрацюйте інформаційні картки

Редагувати Видалити 

Зарубіжна література 7-Б (30 квітня)


Домашнє завдання: Виконай завдання сторіборду та розв'яжи кросворд.

О. Генрі «Вождь червоношкірих».  Гумористичний сюжет твору.


Вівторок, 30 квітня · 13:00 – 13:45
Часовий пояс: Europe/Kiev
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/mar-vfgt-pcj
      Добрий день, любі друзі! У сюжетах новел О.Генрі відбилися колізії його непростої долі, в їхніх героях – численні людські характери, з якими зводило письменника його драматичне життя.
    Творчості О.Генрі чужі глобальні соціальні проблеми – вони чужі і його героям, «маленьким», пересічним американцям: комівояжерам, торгівцям, клеркам, ковбоям, дрібним авантюристам, фермерам. Саме до них переймається співчуттям читач, який знайомиться з героями за якихось надзвичайних обставин і разом з ними приходить до несподіваної розв’язки, здебільшого щасливої, що її готує автор. Гумор і комедійність переважають у творах О.Генрі над сатирою, мелодраматизм поєднується з гостросюжетністю.

Встановіть відповідність між літературознавчими поняттями та їхніми визначеннями.

а) гумор;

1) різновид комічного, прихована насмішка;

 

б) антитеза;

2) інакомовне зображення в художньому творі рис характеру, уявлень та взаємин людей, суспільних явищ тощо; ґрунтується на приховуванні певних явищ, осіб, предметів під іншими художніми образами;

в) алегорія;

3) протиставлення явищ, понять, почуттів, думок, характерів;

г) художня деталь;

4)  різновид комічного; весела, добродушна насмішка над кимсь або чимсь;

ґ) підтекст;

5)  особливо виразна подробиця у творі, яка має значне змістове й емоційне навантаження;

д) іронія;

6) думка, не виражена явно, відмінна від тієї, що безпосередньо сприймається під час читання.

Робота з текстом новели

  • 1. Яку оборудку задумали Сем і Білл у штаті Алабама, аби виправити свої фінансові справи?
  • 2. Хто з викрадачів уважав себе ватажком?
  • 3. Із чого почалося знайомство викрадачів із Джонні? Чи була в злочинців можливість відмовитися від свого плану?
  • 4. Чому хлопчику сподобалося в печері викрадачів?
  • 5. Яку гру вигадав Джонні? Чому після цієї гри здоровань Білл був стурбований?
  • 6. Які жорстокі витівки маленького Дорсета призвели до того, що здоровань Білл ледь не збожеволів?
  • 7. Як викрадачі намагалися приборкати хлопчика?
  • 8. Як Білл називав Джонні?
  • 9. Які вимоги щодо повернення Джонні висунули Дорсету Сем і Білл?
  • 10. Що прочитали викрадачі в довгоочікуваному листі від Дорсета?
  • 11. Як викрадачі стали втікачами?

     «Чортеня на пружинці» - це умовна назва механізму , який працює в оповіданні О. Генрі «Вождь червоношкірих». Будь-який фізичний вплив на Джонні з боку викрадачів - і малий бешкетник «підстрибує» ще вище. Пригадаймо: Білл нам’яв хлопчикові вухо - той змайстрував пращу, після чого Білл упав у багаття; Білл схопив пустуна за комір і стягнув з гори - Джонні тричі вкусив його за палець...  Сем і здоровань Білл не можуть приборкати маленького розбійника.

Виконай завдання сторіборду та  розв'яжи кросворд , завантаж на платформу.

Редагувати Видалити 


Зарубіжна література 7-Б (26 квітня)

Домашнє завдання: написати твір-відгук

 РМ. Контрольний твір-відгук за прочитаним оповіданням.

П

    Вітаю, любі друзі! Кожен прочитаний твір залишає слід в людській свідомості, змінює ставлення до  оточуючих, до життя в цілому. Кожна людина розуміє прочитані твори по-різному, бачить в них щось своє, особливе. Сьогодні ми писатимемо твір-відгук на прочитане оповідання, що вразило вас найбільше (обираєте одне з п'яти) :

1)  О. Генрі «Дари волхвів»;

2)  О. Генрі «Останній листок» ;

3) Герберт Джордж Уеллс «Чарівна крамниця»;

4) Рюноске Акутаґава «Павутинка»;

5) О. Генрі «Вождь червоношкірих».

   Відгук  на прочитаний твір  це обмін враженнями про твір, особиста думка про його зміст, висловлення свого ставлення до подій, зображених автором.

Композиція твору-відгуку має такі складові

  1.  Початок.
  2.  Головна частина.
  3.  Висновок.

Початок — коротка частина твору, в якій ми називаємо автора та назву книги, висловлюємо свою думку — сподобався чи не сподобався твір. Початок може бути оригінальний, нетрадиційний, інтригуючий ( 3 речення)

Головна частина — це частина твору, в якій обґрунтовується, аргументується (наводяться докази) та чи інша оцінка подій, персонажів і т.д., висловлюються власні судження. ( 10-12 речень)
 
Висновок — це, як і початок, невелика частина твору, в якій висвітлюється остаточна думка, підсумовується сказане, закріплюється і підсилюється враження від висловленого. ( 3 речення) 

Обов'язково мають бути висвітлені такі питання: 
1. Автор, назва твору.
2. Тема й основна думка.
3. Які епізоди викликали у вас найбільше враження? Які епізоди більше запам'яталися?
4. Хто з героїв особливо вам сподобався і чому?
5.Чим збагатив вас цей твір? Чого навчив? Над якими питаннями змусив замислитися?

Орієнтовний розмір -   1-1.25 сторінки.

Попрацюйте з чернеткою !!!

Будь ласка, фото роботи - якісне, почерк - розбірливий.

Твір починайте з нової сторінки:

Двадцять шосте квітня. 

Контрольний твір - відгук на оповідання ( автор і назва).

 

 

Редагувати Видалити 


Зарубіжна література 7-Б (23 квітня)

Домашнє завдання:Читання: О.Генрі "Вождь червоношкірих".
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=498&page=3

Контрольна робота №6 за розділом «Світова новела». 

Різнорівневе тестування.


Вівторок, 23 квітня · 09:00 – 09:45
Часовий пояс: Europe/Kiev
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/vmu-muku-ncv

Посилання: https://vseosvita.ua/test/start/itc403

Час : 30 хв.

Бажаю успіхів!

Редагувати Видалити 


Зарубіжна література 7-Б (19 квітня)

Домашнє завдання:

Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата). Особливості вірувань японців.

  
Пʼятниця, 19 квітня · 11:00 – 11:45
Часовий пояс: Europe/Kiev
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/prb-ooub-uti

Вітаю, любі друзі! Новела «ПАВУТИНКА» уперше була надрукована в журналі «Червоний птах», який видавала група японських письменників у 1918-1936 рр. спеціально для дітей з метою розвитку їхньої моралі й талантів. Рюноске Акутаґава прагнув у цьому творі бути зрозумілим дітям і водночас хотів утілити філософську ідею в довершеній формі.

Композиція 

      Новела  складається з трьох умовних частин: перша частина – рай, друга – пекло, третя – рай.

 Символічні образи 

Автор створює символічні образи, на яких будується фундамент твору і які несуть у собі весь ідейний зміст: Будда, лотос, ранок, рай, павук, павутина, полудень.

   Будда – мандрівний проповідник. Своїм призначенням вважав нести людям вчення про позбавлення від страждань шляхом співчуття: «Співчуття – одне з найважливіших якостей людини».

  Лотос вважається священною квіткою. Він є символом  цілісності,  досконалості,  творчої сили, духовної чистоти.

Ранок – це початок нового життя, активна діяльність, надія, схід сонця, переродження душі.

  У новелі дія починається вранці, налаштовуючи читача на те, що ми станемо свідками нового життя або шансу на нове життя.

 Рай  – символ  щасливого життя, душевного спокою, рівноваги і внутрішнього задоволення, благодатної землі, найвищої насолоди.   

 Павук – символ суперечливості натури. З одного боку, павук виступає захисником людей, чудесним спасителем, охоронцем вогнища.його також асоціюють з жорстокістю, жадібністю, підступністю. Павук і Кандата схожі між собою. 

    Павутина – символ  сходження, творіння і розвитку,  людської тлінності. Акутагава показує, наскільки страшною є відсутність співчуття (егоїзм), не усвідомлення людиною її призначення на землі. І допоки людина не звільниться від егоїзму, вона приречена на вічне пекло. Тому Будда рве павутинку, і розбійник Кандата, який у новелі втілює зло, знову потрапляє до пекла.

      Твір закінчується полуднем у раю.  Полудень символізує годину одкровення – прозріння розуму від омани.

   Фінальна частина новели – рай, оскільки Акутагава вірить, що добро обов’язково переможе. Люди обиратимуть шлях співчуття, а не егоїзму.

Пограй : https://learningapps.org/10549140

Виконай завдання.

Чим павутинка, що звисає згори, є для Будди, і чим вона є для Кандати?

Образ павутинки у сприйнятті персонажів новели Рюноске Акутагави

Павутинка у розумінні Будди

Павутинка у розумінні Кандати

Усвідомлення та спокута гріхів.

Можливість вибратися з пекла.

Свідоме прагнення до змін.

«Не доведеться страждати на Шпилястій горі і потопати в Кривавому озері».

Порятунок душі за добрі вчинки.

Можливість опинитися в раю.

Духовне сходження.

Перервана павутинка - неможливість духовних змін Кандати.

Моральна відповідальність за свої дії.

Порятунок від фізичних страждань.

Редагувати Видалити 


Зарубіжна література 7-Б (16 квітня)

Домашнє завдання: Підручник : ст. 250 - 251, читання.

Хвилина пам'яті :https://www.youtube.com/watch?v=yYKHuAEhjBU

Рюноске Акутаґава (1892–1927). «Павутинка». Майстер японської новели Р. Акутагава. 



Вівторок, 16 квітня · 09:00 – 09:45
Часовий пояс: Europe/Kiev
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/hse-bpbc-dgf

      Вітаю, любі друзі! Продовжуючи роботу над темою «Світова новела», ми ознайомимося з однією з перлин новелістичної спадщини видатного японського письменника Рюноске Акутагави. Провідною проблемою його творчості стала боротьба добра зі злом.

        Поміркуйте, чи завжди існувала проблема боротьби добра і зла? Наведіть аргументи.

Пам'ять : з 1935 року в Японії заснована літературна премія імені Акутагави, призначена для підтримки молодих талантів у японській літературі, визначається щорічно.

     Рюноске Акутаґава користується великою пошаною серед японців різного віку, які знаходять у його творах проблеми, пов’‎язані із власним «я»: як поводитися правильно, як досягти гармонії із собою, як зрозуміти себе і як жити в добрі й згоді зі світом. У новелах Р. Акутаґави відображено особливості японського національного характеру — тісний зв’‎язок людини й природи, вірність давнім традиціям і пошуки морального очищення душі. Слава письменника як майстра короткого оповідання та новели давно перетнула кордони Японії. 
 
Прослухайте аудіокнигу
"Павутинка" (яп. 蜘蛛の糸 "Кумо но іто") - новела японського письменника Рюноске Акутаґави, написана у 1918 році. Переклад Івана Дзюба.

Зарубіжна література 7-Б (12 квітня)

Домашнє завдання:

Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця».

       
Пʼятниця, 12 квітня · 11:00 – 11:45
Часовий пояс: Europe/Kiev
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/zen-bhwm-drd

   Вітаю, любі друзі! Герберт Уеллс якось зазначив: «Має право називатися справжнім письменником лише той, хто може навчити чого-небудь своїх сучасників, хто краще бачить навколо і більше бачить попереду. Я завжди згоден думати, що я усе-таки такий». Так, дійсно такий. І ми в цьому переконалися, ознайомившись із його творами. Сьогодні ми побуваємо у творчій майстерні письменника.

Прослідкуйте зміну почуттів батька.

Байдужість

«Але мені й на думку не спадало завернути туди»

Здивування

«У крамниці я цього не чекав»

Задоволення

« Непогано! — кинув я, сміючись»

Тривога, ревнощі

«Невдовзі я з невиразною тривогою і почуттям, дуже схожим на ревнощі, завважив, що Джип ухопив його за палець»

Підозра, побоювання

«Ця крамниця вже починала викликати в мене підозру й побоювання»

Обурення

«Я обурено викинув її [кульку] на бруківку»

Нерозуміння

«Але нічого чарівного в них [солдатиках] я так і не помітив...»

Як змінюється стан хлопчика Джипа?

Цікавість

«Джип уважно роздивився свою кульку, потім дві ті, що лежали на прилавку, і зрештою підвів запитливий погляд на продавця...»

Подив

«Це була чарівна крамниця, і тому Джип не поспішав відразу до прилавка, як бувало...»

Захоплення

«Хлопчик говорив дуже мало, але очі його були красномовні. Красномовні були і його руки, що тримали біля грудей покупки»

Схвильованість

«Джип стояв невимовно схвильований»

Радість

« Тату, а мені ця крамниця подобається!» «Він не був наляканий, не був розгублений; його просто страшенно тішило те, як минув день»

Редагувати Видалити 


Зарубіжна література 7-Б (09 квітня)

Домашнє завдання: Підручник: 241 - 247, читання.
Створіть інформаційне гроно "Герберт Уеллс" та завантажте на платформу.

Видатний англійський фантаст Герберт Джордж Уеллс (1866–1946). «Чарівна крамниця». 


Вівторок, 9 квітня · 09:00 – 09:45
Часовий пояс: Europe/Kiev
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/ffz-qvho-jah

Добрий день, любі друзі! Ми знову мандруємо світом фантастики. Як ви думаєте, чому фантастична література така популярна серед читачів? Відповісти на це запитання вам допоможе визначення фантастики як літературного жанру.

Занотуйте до зошита визначення

Фантастика (гр. - мистецтво уявляти): різновид художньої літератури, спосіб художнього творення, в основі якого лежить нереальне, уявне, чарівне, надприродне. Фантастичне - це плід уяви й вигадки автора, спосіб вираження його думок і прагнень. Вигадане, малоймовірне, химерне.

    Фантастика дає можливість мріяти, зазирнути в майбутнє, за межу відомого, дає поштовх до пошуків, відкриттів, прагне пізнати інші світи. Нереальне набуває рис чарівності, таємничості.

Перегляньте : https://www.youtube.com/watch?v=PP9qP3BE5Rw

Створіть інформаційне гроно "Герберт  Уеллс" та завантажте на платформу.

Прослухайте

 

Редагувати Видалити 


Зарубіжна література 7-Б (05 квітня)

Домашнє завдання:  Характеристика Сью та Джонсі - заповнити таблицю.

Образи дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели, розповідач.  Поглиблення понять про оповідача і розповідача. Порівняння образів героїв новели.

    
Пʼятниця, 5 квітня · 11:00 – 11:45
Часовий пояс: Europe/Kiev
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/txe-kbxw-ydj
         Вітаю, любі друзі! Життя - нелегка річ. Це сьогодні відчуваємо і ми з вами. Слухаючи новини, читаючи повідомлення в соціальній мережі,  ми розуміємо, що важливо бути сильними, щоб подолати труднощі, які випали нам. Війна забрала у нас сон, у когось забрала дім, а в когось обірвала   життя, здоров'я...  
     Здоров’я, життя – це те, що не можна купити, але таке необхідне для кожного! Сьогодні ми переймаємося клопотами інших і оберігаємо рідних і себе. Багато хто переосмислив цінності життя  і почав розуміти, що для щастя людини  потрібно не так багато: дім, родина, Мир...Тому так доречно прочитати новелу О.Генрі «Останній листок», в якій і нагальні для нас проблеми, і оптимізм, і справжня дружба, і самопожертва.
      О.Генрі любив повторювати: «Життя – не трагедія і не комедія. У ньому поєднується і комічне, і трагічне одночасно». Можливо, саме тому, читаючи твори письменника, людство ось уже майже століття  весело сміється і плаче одночасно. Чому? Це і є одним із його секретів, які ми спробуємо сьогодні розгадати.

Пригадаємо

 Працюємо з текстом (усно) 

  • Чому твір "Останній листок" - це новела?
  • Які негаразди спіткали двох героїнь : Сью та Джонсі?
  • Чи можна їх дружбу назвати справжньою?
  • Чому хвороба стала перемагати Джонсі?
  • В чому секрет одужання Джонсі?
  • Що означає "невдаха" і кого так називали з героїв новели?
  • Що таке самопожертва і який герой її здійснив?

Робота у зошиті

Редагувати Видалити 


Зарубіжна література 7-Б (02 квітня)

Домашнє завдання: https://vseosvita.ua/test/start/acy563 

Хвилина мовчання  https://www.youtube.com/watch?v=y

Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця). 


Вівторок, 2 квітня · 09:00 – 09:45
Часовий пояс: Europe/Kiev
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/xic-tzjp-byj

       Вітаю, любі друзі!  Новела О. Генрі «Останній листок» - сумна майже трагічна історія, сповнена глибокого переживання за долю героїв. У світовій літературі це одна з найкращих новел, яка розкриває тему відданої любові людини до людини, самопожертви заради іншого, взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів.

Пограйте : https://learningapps.org/5396265

       Берман – це художник. Він був сусідом Сью та Джонсі. Йому було більше шести десяти років. Хотів написати шедевр, але уже 25 років його на мольберті чекало полотно на перший мазок майстра. А Берман так і не малював. Заробляв собі на прожиття тим, що позував молодим художникам, яку не мали змоги оплатити професіоналів. Холодної листопадової ночі намалював листок плюща. Застудився, захворів на пневмонію. Помер.

        Хоч Берману і не щастило у житті, але він не втратив найважливішу рису – людяність. Він, як міг, піклувався про Сью та Джонсі, був «сторожовим псом, що захищав двох молодих художниць», підтримує їх у важку хвилину. Мріє про кращі часи, коли напише шедевр і разом з дівчатами переїде в краще місце. Небайдужий, співчутливий, гуманний. Здатний на справжнє добро і любов до ближнього. Здатний на самопожертву: не думаючи про те, що може під дощем сам захворіти, Берман створив шедевр людяності та чуйності. Він врятував життя Джонсі. Він здійснив подвиг.

  Мойсей – біблійна особа, вождь і законодавець народу єврейського, пророк . Він вивів народ ізраїльський до землі обітованої, але сам так її і не побачив. Довго тривав такий історичний перехід. На цей народ неодноразово чатувала
смерть (не тільки фізична, але й психологічна – зневіра). І кожен раз Мойсей рятував народ і від голоду, і від зневіри. Він жертвував собою заради свого
народу. І ті, хто дійшов, здобули свободу, вільне життя!

Редагувати Видалити 


Зарубіжна література 7-Б (29 березня)

Домашнє завдання:

Новела О. Генрі «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього.


Пʼятниця, 29 березня · 11:00 – 11:45
Часовий пояс: Europe/Kiev
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/pws-grej-ddm

 Вітаю, любі друзі! Життя — нелегка річ. Особливо це стосується людини, котра вболіває за долі інших. А письменники, як відомо, є саме такими. Дуже часто їхнє життя — це суцільні труднощі. Складною виявилася й доля американського митця О. Генрі. Але він досить мужньо боровся з негараздами. О. Генрі любив повторювати: «Життя — не трагедія і не комедія. У ньому поєднуються і комічне, і трагічне одночасно...» Можливо, саме тому, читаючи твори письменника, людство ось уже майже століття весело сміється і плаче одночасно. Чому? Це і є одним із його секретів, який ми спробуємо сьогодні розгадати.

Прослухайте аудіокнигу "Останній листок" : https://www.youtube.com/watch?v=WGEZZxd1fCA

Опрацюйте інформаційні картки. Занотуй до зошита композицію новели.

А тепер спробуйте перевірити себе, чи добре ви запам’ятали текст твору, давши відповідь на запитання:

  • 1. Де і коли відбувається дія твору?
  • 2. Звідки приїхали героїні до міста і з якою метою?
  • 3. Яка мрія була у Джонсі?
  • 4. Що трапилося з Джонсі?
  • 5. Чому викликаний до дівчинки лікар дуже хвилювався за неї?
  • 6. Що рахувала хвора дівчинка і для чого?
  • 7. Знайдіть у тексті порівняння, яким автор показує читачеві песимізм Джонсі.
  • 8. Як письменник розповідає нам про байдужість Джонсі до життя?
  • 9. Де знаходиться Неаполітанська затока? Чим вона славиться?

Редагувати Видалити 


Зарубіжна література 7-Б (26 березня)

Домашнє завдання: ВИКОНАТИ ТЕСТУВАННЯ https://vseosvita.ua/test/start/lcz276 

Хвилиа пам'яті : https://www.youtube.com/watch?v=yYKHuAEhjBU

«Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі. (Біблія «Поклоніння волхвів»). Новела та її різновиди.


Вівторок, 26 березня · 09:00 – 09:45
Часовий пояс: Europe/Kiev
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/xqc-miyt-rfp

       Вітаю, любі друзі! Як ви думаєте, чому цю новелу О. Генрі назвав «Дари волхвів»? Чому саме так, адже мова у творі йде про Джіма й Деллу?

      Визначте ключове слово назви. Чи часто ви вживаєте це слово в повсякденному мовленні? Яке слово-синонім є більш вживаним? Чому О. Генрі вживає все ж таки книжне «дари»? Які асоціації викликають у вас слова дар і подарунки?

       За євангельською легендою, коли на світ з'явився Ісус, на сході спалахнула зірка. Три волхви (мудреці, чародії, ворожбити), побачивши її, зрозуміли, що народився спаситель світу, і вирушили з далеких країн Аравійської землі, щоб поклонитися Божественному Маляті-месії. КаспарБадтазар і Мельхіор несли у подарунок Ісусу золото (знак земного владарювання), ладан (знак божественного поводження і небесної влади) і мирро (ароматичну смогу, якою намазували померлих - натяк на майбутнє розп'яття Христа і Його муки).

      Незважаючи на таку невдачу з подарунками, Делла і Джім подарували один одному щось більше. Герої довели, що, незважаючи на усі труднощі життя, кожен з них піклується в першу чергу про кохану людину, а не про себе. Адже, коли люблять по-справжньому, не думають про себе. Мудрість їхнього вчинку полягає у тому, що кожен з них пожертвував найціннішим, що у нього було, аби його друга половина була щаслива. У світі немає нічого ціннішого за любов, і ніякі подарунки, навіть найдорожчі, не можуть замінити це почуття. І тільки той, хто нічого не жаліє для іншого і готовий віддати усе, щоб подарувати йому радість, і є справжній мудрець, мудрий не розрахунком, а серцем, сповненим любові.Життя для Джіма та Делли - то велика, як сонце, гаряча, як вогонь, любов, смисл якої - палати в ім’‎я іншого, віддавши найдорожче. Плавно, майстерно, за допомогою символічного підтексту автор переплітає небесне із земним, вічне із миттєвим.

 «Запаліть вогонь, я не хочу вмирати в темряві...» - останні слова О. Генрі, які стали не тільки лейтмотивом його життя, а й творчості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий