Геометрія

Геометрія 7-Б (16 травня)

Домашнє завдання:

                             Добрий день, учні!

Тема уроку №65. Коло і круг

         Чекаю учнів на  уроку  геометрії в Мееt о 13.00:     https://meet.google.com/jvm-gesx-hzm

 

   На уроці  ми згадаємо поняття геометричних фігур «Кола і круга» та їх елементів: дотичної до кола, серединного перпендикуляра до відрізка кола, описаного навколо трикутника і кола, вписаного в трикутник.

Епіграф уроку: Коло – найпростіша і найдосконаліша фігура. 

 

Діти,  де нам стануть в нагоді знання про коло і круг?    

      Наприклад, розбити клумб чи фонтан, 

      зробити круглий стіл чи вікно, 

      пошити головний убір,

      зв’язати серветку, 

      зробити ялинкову прикрасу, 

      викрійку плаття чи спідниці,

      знайти обхват дерева,

      площу арени цирку, 

      довжину екватора землі,

      виготовити якусь деталь тощо.

   Таким чином, ми бачимо, що круг в житті людини займає дуже вагоме місце, і без круглих предметів у побуті обійтися майже неможливо.

     Чи знаєш ти?

1.  Чи сможете ви знайти площу поперечного перерізу дерева.

 А що таке площа поперечного перерізу дерева мовою математики? Давайте спробуємо скласти математичну модель задачі: знайти площу круга та довжину кола, тому потрібно знати радіус дерева

    За формулами можна це знайти! Спробуй це!

 2. Виконай такі завдання:

 

1.   Як називається точка, рівновіддалена від усіх точок кола?  А) середина;   Б) вершинаВ) центр.

 2.   Як називається хорда, яка проходить через центр кола? А)діагональ; Б) діаметр; В) бісектриса.

 3.   Як називається відстань від точки кола до її центра? А)перпендикуляр;Б) радіус; В) діаметр.

 4.   Як називається відрізок, який сполучає дві точки кола? А) хорда;   Б) медіана; В) радіус.

 5.   Діаметр кола дорівнює 3 см. Чому дорівнює радіус цього кола? А) 6 см; Б) 1,5 см; В) 3,2 см.

 

Домашнє завдання:

виконувати тестування з теми «Коло. Круг» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2123425 

 

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (14 травня)

Домашнє завдання:

                                     Добрий день, учні!

Тема уроку №63. Паралельні та перпендикулярні прямі, їх властивості.

         Чекаю учнів на інструктаж уроку  геометрії в Мееt о 12.00: https://meet.google.com/jvm-gesx-hzm

 

   На уроці згадаємо поняття про паралельні і перпендикулярні прямі, ознаки та властивості паралельних прямих та сформуємо вміння знаходити на рисунках перпендикулрні та паралельні прямі.

 

Як часто в житті ми зустрічаємо паралельні та перпендикулярні прямі? Люди яких професій мають з ними справу щодня?

Повторити на уроці § 7-10 з теми «Паралельні та перпендикулярні прямі, їх властивості. Кути, утворені  при перетині двох прямих січною».

Після повторення теоретичного матеріалу, виконати СР.  

 САМОСТІЙНА РОБОТА

Всі завдання прикріплені внизу в дії ОБРАТИ. Завдання виконувати у зошитах і завантажити на платформу НЗ.

 

Завдання 1Повторимо кути, які утворені при перетині двох прямих січною.

 Після повторення, запиши та виконай наступні вправи:

Завдання 2. «Закінчить речення...    

 Завдання 3. «Знайдіть відповідність»

Завдання 4. «Царівна – жабка

Завдання 5.  Практична робота.

                      Бажаю всім успіху!

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (09 травня)

Домашнє завдання:

                          Добрий день, учні!

               Тема уроку № 63. Сума кутів трикутника. Властивості та ознаки  трикутників. Нерівність трикутників.

На уроці згадаємо, про властивості  рівності та нерівності трикутників, як знайти  їх кути, опираючись на  ознаки, теореми та наслідки.

         Чекаю учнів на  5 урок в Мееt о 13.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

 

          Виконати наступні вправи у зошиті:

1. Математичний диктант: (надати вірні відповіді літерами

1) Гострокутний трикутник – це такий трикутник, у якого

А) Один кут гострий Б) Два кути гострі В) Всі кути гострі

2) Прямокутний трикутник – це такий трикутник, у якого:

        А) Один кут прямий Б) Два кути прямі В) Всі кути прямі

3) Тупокутний трикутник – це такий трикутник, у якого:

А) Один кут тупий Б) Два кути тупі В) Всі кути тупі

4) Рівнобедрений трикутник – це такий трикутник, у якого:

А) Дві сторони рівні  Б) Всі сторони рівні

В) Немає рівних сторін

5) Якщо у трикутнику два кути рівні, то він:

А) Рівносторонній  Б) Прямокутний  В) Рівнобедрений

6) Якщо у трикутнику всі кути рівні, то він:

А) Різносторонній  Б) Рівносторонній  В) Такого трикутника не існує

7) Медіана трикутника, проведена з його вершини, ділить:

А) Кут цієї вершини навпіл  Б) Протилежну сторону навпіл

В) Немає правильної відповіді

8) Всі висоти трикутника:   А) Завжди перетинаються в одній точці

Б) Не завжди перетинаються в одній точці В) Перпендикулярні одна до одної

9) Спільна точка перетину всіх бісектрис називається:

А) Інцентром  Б) Центроїдом   В) Ортоцентром

10) У рівнобедреному трикутнику бісектриса, проведена до основи:

А) Є ортоцентром трикутника Б) Є бічною стороною трикутника

           В) Є медіаною і висотою

11) Медіана рівнобедреного трикутника, проведена до основи

         А) Є інцентром трикутника  Б) Є висотою і бісектрисою

В) Ділить основу у відношенні 2:1

12) Висота рівнобедреного трикутника, проведена до основи:

А) Є медіаною і бісектрисою  Б) Є ортоцентром трикутника

В) Перпендикулярна до бічної сторони

ІІ.  Закінчити речення. (дописати вірні правила)

1) Гострокутний трикутник – це такий трикутник, у якого

2) Прямокутний трикутник – це такий трикутник, у якого:

3) Тупокутний трикутник – це такий трикутник, у якого:

          4) Рівнобедрений трикутник – це такий трикутник, у якого:

5) Якщо у трикутнику два кути рівні, то він:

6) Якщо трикутник рівнобедрений, то кути при основі:

7) Медіана трикутника, проведена з його вершини, ділить:

8) Всі висоти трикутника:

9) Спільна точка перетину всіх бісектрис називається:

10) У рівнобедреному трикутнику бісектриса, проведена до основи:

11) Медіана рівнобедреного трикутника, проведена до основи

12) Висота рівнобедреного трикутника, проведена до основи:

         Домашнє завдання: повторити §16-20, виконати на ст. 118-119 «Завдання для перевірки»

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (07 травня)

Домашнє завдання:

                  Добрий  день, учні!

Тема уроку № 62. Трикутники. Класифікація трикутників. Основні характеристики  

Сьогодні повторимо, геометричні фігуру -  трикутники, їх види, елементи і властивості

Чекаю учнів на  4 урок в Мееt о 12.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

План нашої роботи.

1.  Класифікація трикутників по сторонам і кутам;

2.  Властивості кутів трикутника, рівності геометричних фігур;

3.  Формуємо поняття про першу, другу та третю ознаки трикутників;

4.  Основні відрізки у трикутнику: медіана, висота, бісектриса;

5.  Периметр трикутника.

6.  Розв’язання задач на трикутники.

 

Для учнів, які не приєдналися на урок, наступне завдання:

1.  Повторити параграфи 11-16, особливо зупинитися на параграфі 16 "Ознаки рівності трикутника", знати основні терміни, види трикутників, теореми.

2.  Виконати Домашню роботу № 3 ст. 96.

       Домашня робота: повторити § 11-16.  

      Пройти  тестування: Час проведення 16.00- 18.00

       Бажаю успіху!

 

 

 

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (02 травня)

Домашнє завдання:

                  Добрий ранок, учні!

 Тема уроку № 61. Геометричні фігури. Суміжні та вертикальні кути.

На наступних уроках ми повторимо навчальний матеріал: які геометричні фігури існують у геометрії та згадаємо властивості суміжних та вертикальних кутів.

Чекаю учнів на  5 урок в Мееt о 13.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

План нашої роботи.

1.  Все навколо геометрія!

2.  Перевірка знань Так чи Ні!

3.  Назвіть елементарні геометричні фігури.

4.  Геометричний практикум «Розташування точок на прямій, види кутів та їх обчислення»

5.  Тестування з теми: «Властивості суміжних та вертикальних кутів».

Для учнів, які не приєдналися на урок, наступне завдання:

1.  Перегляд відео-уроку, виписати задачі в зошит і завантажити на платформу НЗ.

2.  Виконати № 77, 126.

       Домашня робота: повторити § 1-6, Пройти  тестування   Бажаю успіху!

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (30 квітня)

Домашнє завдання:

                     Добрий день, учні 7 Б класу!

Тема уроку № 60. Контрольна робота № 6 «Коло, круг, геометричне місце точок. Задачі на побудову».

Чекаю учнів на інструктаж до КР в Мееt о 11.55: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

    Діти, на 4 уроці  вам потрібно виконати КР.

    В зошиті записати розв’язок задач № 5 і 17 із рисунками. За це ви отримуєте максимальну оцінку 10 балів. Ви можете виконати наступну задачу, за яку я додам ще + 2 б.

Ці три задачі  завантажити до 13-оі години на платформу.

Задача 3. Знайти  АОВякщо  пряма α дотикається до кола в точці В, якщо  АВС=76°. Малюнок до задачі  за дією "ОБРАТИ".   Бажаю всім успіху!

 

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (23 квітня)

Домашнє завдання:

            Добрий ранок учні 7 Б класу!

Тема уроку № 58. Побудова та розв’язання геометричних задач за допомогою лінійки без поділок і циркуля.

Чекаю учнів на онлайн-урок в Мееt о 12.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

Діти, продовжимо будувати геометричні фігури за допомогою двох інструментів: лінійки без поділок і циркуля та набуваємо практичні знання та вміння.

Класна робота.

Ми на уроці розвязуємо найпростіші побудовиале є найбільш складні задачіякі потребують  провести міркуванняна основі яких і буде розвязано задачу.

Для учнівякі не вийшли на синхронний урок!

1.Повторити алгоритм побудови простих задач.

2.Виконати у зошиті за допомогою лінійки і циркуля  739 і 741.

3. Перегляд відео-урокувиписати хоча б одну задачу із відео.

Домашня робота: виконати № 747 і 749(1 і 2).

                         Бажаю успіху!

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (16 квітня)

Домашнє завдання:

               Добрий день, учні 7 Б класу!

 Тема уроку № 56.Задачі на побудову та їх розв’язання.

Чекаю учнів на онлайн-урок в Мееt о 12.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

Із сьогоднішнього уроку мі з вами  розглянемо побудови фігур, які можна здійснити за допомогою двох інструментів: лінійки без поділок і циркуля.

Тільки цими інструментами користувалися ще в Давній Греції, тому їх прийнято вважати класичними  інструментами.

Розв’язати задачу на побудову означає вказати послідовність найпростіших побудовпісля  виконання яких отримуємо задану фігурудалі довестищо побудована фігура має властивостіпередбачені умовою  шуканою фігурою.

Класна робота.

1.    Уважно розглянути найпростіші задачі на побудову (ст156-159).

2.    Перегляд відео-уроку: прослухати теоретичний матеріал;

3.    Розібрати та виписати розв’язані задачі до зошиту.

  • Домашнє завдання: читати §27, виконати № 721, 724,726.

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (11 квітня)

Домашнє завдання:

                    Добрий день, учні 7 Б класу!

 Тема уроку № 55. Розв’язання вправ та задач з теми «Геометричне місце точок».

На уроці продовжимо вчитися розв’язуванні задач на ГМТ та засвоєння знань і умінь для розв’язання задач, які покладені в основу методу геометричних місць передбачені цією схемою.

   Чекаю учнів на онлайн-урок в Мееt о 13.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

 Класна робота.

1.  Перегляд відео-уроку та розібрати і записати 3 задачі в зошит (розв’язання трьох задач: можливий перегляд з 5.20 хвилини до 8.35).

 Домашнє завдання: повторити § 26, виконати  699, 700, 703. 

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (09 квітня)

Домашнє завдання:

           Добрий день, шановні учні 7 Б класу!   

Тема уроку №54. Розв’язання вправ та задач з теми «Геометричне місце точок».

На уроці будемо домагатися засвоєння  схеми дій, що покладено в основу методу геометричних місць та сформуємо вміння:

·        відтворювати схему, що лежить в основі методу геометричних місць;

·        виконувати дії, що передбачені цією схемою.

   Чекаю учнів 7 Б класу на онлайн-урок в Мееt о 12 за покликанням:  https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

 

Класна робота.

1. Розв’язати:

·       Дано відрізки і b, причому a<b. Побудуйте відрізок  завдовжки:

АВ = 4 см, ВС = 3 см, < В = 45°;

·       Побудувати трикутник МОК, якщо сторона МО= 6 см, кут М= 50°, кут Р =110°.

 Домашнє завдання: повторити § 26, виконати  685, 686, 690.

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (02 квітня)

Домашнє завдання: Пройти тестування

     

Добрий день, учні 7 Б класу!

Тема уроку №52. Розв’язування задач за темою «Взаємне розміщення двох кіл».

Діти, ми продовжуємо  розв’язувати різні варіанти  взаємного розміщення двох кіл та  залежність  радіусів кола  та відстанню між їх центрами. 

Чекаю учнів 7 Б класу на інструктаж офнлайн-уроку о 13.00.за покликанням: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

      Класна робота.

На допомогу учням: переглянути відео-урок, виписати основні поняття та розв’язання задач у зошит, які пояснює вчитель. Відео в кінці сторінки.

 Нагадую, які існують взаємні розміщення двох кіл:

§   Два кола не перетинаються

§   Два кола мають спільний центр (концентричні кола)

§   Два кола мають одну спільну точку:

§   Зовнішній дотик кіл

§   Внутрішній дотик кіл

§   Два кола мають дві спільні точки (перетинаються)

Домашня робота: повторити §25, пройти тестування за покликанням:

      Бажаю успіху!

Прослухати теоретичний матеріал та виписати задачі 1-4 у зошит із відео-уроку.

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (28 березня)

Домашнє завдання:

                       

Добрий день, учні 7 Б класу!

Тема уроку №51. Розв’язування задач за темою «Взаємне розміщення двох кіл».

Діти, ми продовжуємо  розв’язувати різні варіанти  взаємного розміщення двох кіл та  залежність  радіусів кола  та відстанню між їх центрами. 

Чекаю учнів 7 Б класу на онлайн-урок в Мееt о 13.00. за покликанням: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

 Класна робота.

На допомогу учням: переглянути відео-урок, виписати основні поняття та розв’яння задачі № 665 у зошит, які пояснює вчитель. Відео в кінці сторінки.

 

Нагадую, які взаємні розміщення двох кіл існують в геометрії:

§   Два кола не перетинаються

§   Два кола мають спільний центр (концентричні кола)

§   Два кола мають одну спільну точку:

§   Зовнішній дотик кіл

§   Внутрішній дотик кіл

§   Два кола мають дві спільні точки (перетинаються)

Домашня робота: повторити §25, вивчити основні підсумки розміщення кіл, які виконати № 663,666. Бажаю успіху!

Відеоурок:

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (28 березня)

Домашнє завдання:

                       

Добрий день, учні 7 Б класу!

Тема уроку №51. Розв’язування задач за темою «Взаємне розміщення двох кіл».

Діти, ми продовжуємо  розв’язувати різні варіанти  взаємного розміщення двох кіл та  залежність  радіусів кола  та відстанню між їх центрами. 

Чекаю учнів 7 Б класу на онлайн-урок в Мееt о 13.00. за покликанням: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

 Класна робота.

На допомогу учням: переглянути відео-урок, виписати основні поняття та розв’яння задачі № 665 у зошит, які пояснює вчитель. Відео в кінці сторінки.

 

Нагадую, які взаємні розміщення двох кіл існують в геометрії:

§   Два кола не перетинаються

§   Два кола мають спільний центр (концентричні кола)

§   Два кола мають одну спільну точку:

§   Зовнішній дотик кіл

§   Внутрішній дотик кіл

§   Два кола мають дві спільні точки (перетинаються)

Домашня робота: повторити §25, вивчити основні підсумки розміщення кіл, які виконати № 663,666. Бажаю успіху!

Відеоурок:

Редагувати Видалити 


Комментариев нет:

Отправить комментарий