Геометрія

Геометрія 7-Б (02 травня)

Домашнє завдання:

                  Добрий ранок, учні!

 Тема уроку № 61. Геометричні фігури. Суміжні та вертикальні кути.

На наступних уроках ми повторимо навчальний матеріал: які геометричні фігури існують у геометрії та згадаємо властивості суміжних та вертикальних кутів.

Чекаю учнів на  5 урок в Мееt о 13.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

План нашої роботи.

1.  Все навколо геометрія!

2.  Перевірка знань Так чи Ні!

3.  Назвіть елементарні геометричні фігури.

4.  Геометричний практикум «Розташування точок на прямій, види кутів та їх обчислення»

5.  Тестування з теми: «Властивості суміжних та вертикальних кутів».

Для учнів, які не приєдналися на урок, наступне завдання:

1.  Перегляд відео-уроку, виписати задачі в зошит і завантажити на платформу НЗ.

2.  Виконати № 77, 126.

       Домашня робота: повторити § 1-6, Пройти  тестування   Бажаю успіху!

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (30 квітня)

Домашнє завдання:

                     Добрий день, учні 7 Б класу!

Тема уроку № 60. Контрольна робота № 6 «Коло, круг, геометричне місце точок. Задачі на побудову».

Чекаю учнів на інструктаж до КР в Мееt о 11.55: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

    Діти, на 4 уроці  вам потрібно виконати КР.

    В зошиті записати розв’язок задач № 5 і 17 із рисунками. За це ви отримуєте максимальну оцінку 10 балів. Ви можете виконати наступну задачу, за яку я додам ще + 2 б.

Ці три задачі  завантажити до 13-оі години на платформу.

Задача 3. Знайти  АОВякщо  пряма α дотикається до кола в точці В, якщо  АВС=76°. Малюнок до задачі  за дією "ОБРАТИ".   Бажаю всім успіху!

 

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (23 квітня)

Домашнє завдання:

            Добрий ранок учні 7 Б класу!

Тема уроку № 58. Побудова та розв’язання геометричних задач за допомогою лінійки без поділок і циркуля.

Чекаю учнів на онлайн-урок в Мееt о 12.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

Діти, продовжимо будувати геометричні фігури за допомогою двох інструментів: лінійки без поділок і циркуля та набуваємо практичні знання та вміння.

Класна робота.

Ми на уроці розвязуємо найпростіші побудовиале є найбільш складні задачіякі потребують  провести міркуванняна основі яких і буде розвязано задачу.

Для учнівякі не вийшли на синхронний урок!

1.Повторити алгоритм побудови простих задач.

2.Виконати у зошиті за допомогою лінійки і циркуля  739 і 741.

3. Перегляд відео-урокувиписати хоча б одну задачу із відео.

Домашня робота: виконати № 747 і 749(1 і 2).

                         Бажаю успіху!

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (16 квітня)

Домашнє завдання:

               Добрий день, учні 7 Б класу!

 Тема уроку № 56.Задачі на побудову та їх розв’язання.

Чекаю учнів на онлайн-урок в Мееt о 12.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

Із сьогоднішнього уроку мі з вами  розглянемо побудови фігур, які можна здійснити за допомогою двох інструментів: лінійки без поділок і циркуля.

Тільки цими інструментами користувалися ще в Давній Греції, тому їх прийнято вважати класичними  інструментами.

Розв’язати задачу на побудову означає вказати послідовність найпростіших побудовпісля  виконання яких отримуємо задану фігурудалі довестищо побудована фігура має властивостіпередбачені умовою  шуканою фігурою.

Класна робота.

1.    Уважно розглянути найпростіші задачі на побудову (ст156-159).

2.    Перегляд відео-уроку: прослухати теоретичний матеріал;

3.    Розібрати та виписати розв’язані задачі до зошиту.

  • Домашнє завдання: читати §27, виконати № 721, 724,726.

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (11 квітня)

Домашнє завдання:

                    Добрий день, учні 7 Б класу!

 Тема уроку № 55. Розв’язання вправ та задач з теми «Геометричне місце точок».

На уроці продовжимо вчитися розв’язуванні задач на ГМТ та засвоєння знань і умінь для розв’язання задач, які покладені в основу методу геометричних місць передбачені цією схемою.

   Чекаю учнів на онлайн-урок в Мееt о 13.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

 Класна робота.

1.  Перегляд відео-уроку та розібрати і записати 3 задачі в зошит (розв’язання трьох задач: можливий перегляд з 5.20 хвилини до 8.35).

 Домашнє завдання: повторити § 26, виконати  699, 700, 703. 

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (09 квітня)

Домашнє завдання:

           Добрий день, шановні учні 7 Б класу!   

Тема уроку №54. Розв’язання вправ та задач з теми «Геометричне місце точок».

На уроці будемо домагатися засвоєння  схеми дій, що покладено в основу методу геометричних місць та сформуємо вміння:

·        відтворювати схему, що лежить в основі методу геометричних місць;

·        виконувати дії, що передбачені цією схемою.

   Чекаю учнів 7 Б класу на онлайн-урок в Мееt о 12 за покликанням:  https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

 

Класна робота.

1. Розв’язати:

·       Дано відрізки і b, причому a<b. Побудуйте відрізок  завдовжки:

АВ = 4 см, ВС = 3 см, < В = 45°;

·       Побудувати трикутник МОК, якщо сторона МО= 6 см, кут М= 50°, кут Р =110°.

 Домашнє завдання: повторити § 26, виконати  685, 686, 690.

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (02 квітня)

Домашнє завдання: Пройти тестування

     

Добрий день, учні 7 Б класу!

Тема уроку №52. Розв’язування задач за темою «Взаємне розміщення двох кіл».

Діти, ми продовжуємо  розв’язувати різні варіанти  взаємного розміщення двох кіл та  залежність  радіусів кола  та відстанню між їх центрами. 

Чекаю учнів 7 Б класу на інструктаж офнлайн-уроку о 13.00.за покликанням: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

      Класна робота.

На допомогу учням: переглянути відео-урок, виписати основні поняття та розв’язання задач у зошит, які пояснює вчитель. Відео в кінці сторінки.

 Нагадую, які існують взаємні розміщення двох кіл:

§   Два кола не перетинаються

§   Два кола мають спільний центр (концентричні кола)

§   Два кола мають одну спільну точку:

§   Зовнішній дотик кіл

§   Внутрішній дотик кіл

§   Два кола мають дві спільні точки (перетинаються)

Домашня робота: повторити §25, пройти тестування за покликанням:

      Бажаю успіху!

Прослухати теоретичний матеріал та виписати задачі 1-4 у зошит із відео-уроку.

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (28 березня)

Домашнє завдання:

                       

Добрий день, учні 7 Б класу!

Тема уроку №51. Розв’язування задач за темою «Взаємне розміщення двох кіл».

Діти, ми продовжуємо  розв’язувати різні варіанти  взаємного розміщення двох кіл та  залежність  радіусів кола  та відстанню між їх центрами. 

Чекаю учнів 7 Б класу на онлайн-урок в Мееt о 13.00. за покликанням: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

 Класна робота.

На допомогу учням: переглянути відео-урок, виписати основні поняття та розв’яння задачі № 665 у зошит, які пояснює вчитель. Відео в кінці сторінки.

 

Нагадую, які взаємні розміщення двох кіл існують в геометрії:

§   Два кола не перетинаються

§   Два кола мають спільний центр (концентричні кола)

§   Два кола мають одну спільну точку:

§   Зовнішній дотик кіл

§   Внутрішній дотик кіл

§   Два кола мають дві спільні точки (перетинаються)

Домашня робота: повторити §25, вивчити основні підсумки розміщення кіл, які виконати № 663,666. Бажаю успіху!

Відеоурок:

Редагувати Видалити 


Геометрія 7-Б (28 березня)

Домашнє завдання:

                       

Добрий день, учні 7 Б класу!

Тема уроку №51. Розв’язування задач за темою «Взаємне розміщення двох кіл».

Діти, ми продовжуємо  розв’язувати різні варіанти  взаємного розміщення двох кіл та  залежність  радіусів кола  та відстанню між їх центрами. 

Чекаю учнів 7 Б класу на онлайн-урок в Мееt о 13.00. за покликанням: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

 Класна робота.

На допомогу учням: переглянути відео-урок, виписати основні поняття та розв’яння задачі № 665 у зошит, які пояснює вчитель. Відео в кінці сторінки.

 

Нагадую, які взаємні розміщення двох кіл існують в геометрії:

§   Два кола не перетинаються

§   Два кола мають спільний центр (концентричні кола)

§   Два кола мають одну спільну точку:

§   Зовнішній дотик кіл

§   Внутрішній дотик кіл

§   Два кола мають дві спільні точки (перетинаються)

Домашня робота: повторити §25, вивчити основні підсумки розміщення кіл, які виконати № 663,666. Бажаю успіху!

Відеоурок:

Редагувати Видалити 


Комментариев нет:

Отправить комментарий