Музичне мистецтво

Музичне мистецтво 7-Б (03 травня)


Домашнє завдання:  Письмово. Яке враження на тебе справила музика? Розкажи про свої відчуття. Назвіть види мистецтв, які поєднуються в естрадних програмах.

                           

                                Синхронний урок  в Google Meet за покликанням: 

                                     https://meet.google.com/wqt-oypf-frm

 

                                  Вітаю, вас, шановні здобувачі освіти!

                 Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді. 


                Тема. Святкова й розважальна музика.

                 Мета :  дізнаєтеся про легку,  розважальну музику,  шоу;   прослухаєте музичний твір   Г. Ф. Генделя; розучите пісню "Кольорова планета". 

 

               Домашнє завдання.  Письмово. Яке враження на тебе справила музика? Розкажи про свої відчуття.    Назвіть види мистецтв, які поєднуються в естрадних програмах.  

               

                Слухати.    Сюїта «Музика для королівського феєрверку» Г. Ф. Генделя :

      ( натисни на покликання)   https://www.youtube.com/watch?v=MYAbGy4PlKI

              Виконання. "Кольорова планета"  музика і вірші А. Побужанської  :

          ( натисни на покликання)  https://www.youtube.com/watch?v=3FJjT0EDyXg

                   Музичні твори, призначені для відпочинку, свят і розваг, часто називають легкою музикою. Слово це застосовується до різноманітних явищ і напрямів музичного мистецтва. Така музика і справді легка для сприйняття. Розважальну музику ми чуємо найчастіше з естради, в цирку, по телебаченню або просто неба. До легкої музики належать естрадні пісні й танці, твори для вокально-інструментальних ансамблів (ВІА). Така музика покликана передусім розважити слухачів, створити їм гарний настрій.
         Легка музика, що звучала під час свят, розваг і народних гулянь, завжди захоплювала людину, надавала святкового настрою, створювала особливу радісну атмосферу.

           Зазвичай легку розважальну музику -пісенну чи танцювальну—виконують під акомпанемент естрадного оркестру або ансамблю. До естрадного оркестру поряд із інструментами, традиційними для симфонічного оркестру, належать саксофони, електрогітари, ударна установка, синтезатор.

       Шоу -захід розважального, постановочного характеру, який, як правило, відбувається перед публікою (реальною чи віртуальною).

                                         

    Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

                         Руханка "А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

                         

               Запрошую  учнів  7 Б класу на  урок  музичного  мистецтва   03.05.24  о   14.00   в Google Meet   за покликанням : https://meet.google.com/wqt-oypf-frm

             

 

                Урок завершено, дякую.  Гарного настрою на весь день!

 

 

Редагувати Видалити 


Музичне мистецтво 7-Б (19 квітня)

Домашнє завдання: Письмово: хто винайшов електронну арфу. Яку музику на ній можна виконувати. Які музичні проєкти грецький композитор Vangelis присвятив космічній тематиці?

                       

                           Синхронний урок в Google Meet за покликанням :

                                    https://meet.google.com/xbw-jqeg-xaz

 

                                   Вітаю, вас, дорогі здобувачі освіти!

 

                   Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді. 


                 Тема. Електронна музика.

                 Мета :  ознайомтеся  з особливостями електронної музики , з електронними інструментами; прослухаєте музичні твори: Карл Штокхаузен «Космічні пульси. Година 13» ; " Зодіак «Диско-Альянс».  Розучите пісню   А.Олєйнікової «Жити, щоб веселіш". 

 

                 

                 Слухати.   Карл Штокхаузен «Космічні пульси. Година 13»  :  https://www.youtube.com/watch?v=T-o4ikTNI1o

                  " Зодіак «Диско-Альянс» :  https://www.youtube.com/watch?v=Zl7nxj39gmE

                 Виконання.    А.Олєйнікова «Жити, щоб веселіш» : https://www.youtube.com/watch?v=lVMWjqeAqIk

 

 

                   Домашнє завдання.   Письмово: хто винайшов електронну арфу. Яку музику на ній можна виконувати. Які музичні проєкти грецький композитор Vangelis присвятив космічній тематиці?

 

 

                У наш час, поряд із народною та класичною музикою, лунає сучасна музика, що виконується на електронних інструментах. І це не дивно, адже в добу розвитку технологій змінюється палітра музичного мистецтва. З появою електронно-акустичної апаратури зароджується новий напрям мистецтва - електронна музика. Сьогодні ми дізнаємось про історію виникнення та жанри цього напрямку.

               Електронна музика – музика , створена з використанням електромузичних інструментів і технологій, частіше за допомогою електронних засобів, таких як синтезатори, комп’ютери та спеціальні комп’ютерні програми.

                         

                Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

              Руханка "А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

 

                     Запрошую  учнів  7 Б класу на  урок  музичного  мистецтва   19.04.24  о   14.00   в Google Meet   за покликанням : https://meet.google.com/xbw-jqeg-xaz

 

              

 

                   Урок завершено, дякую.  Гарної в душі погоди і прекрасних людей поруч!

Редагувати Видалити 


Музичне мистецтво 7-Б (12 квітня)

Домашнє завдання:

                          Асинхронний урок  в Google Meet за покликанням: 

                                      https://meet.google.com/xza-fjwk-qou 

                             

                               Вітаю, вас, дорогі здобувачі освіти!

 

                 Уважно перегляньте  презентацію до уроку , надсилайте питання, відповіді.


              Тема. Музика в мультиплікації ( продовження).

              Мета :  ознайомтеся  з українською анімацією;  прослухаєте  музику, створену до мультфільмів, дізнаєтеся про особливості жанру музики до мультфільмів; розучите пісню   «Гей, ви, козаченьки» музика  Г. Татарченка, вірші В. Крищенка.

 

        Слухання.  Фрагмент з м/ф «Про козаків» : https://www.youtube.com/watch?v=nIamdg-4rdA

       «Пригоди капітана Врунгеля» :   https://www.youtube.com/watch?v=IWkO4NKiY-8

        «Острів скарбів»  :   https://www.youtube.com/watch?v=Yez7vIYK3IM

          Виконання.   «Гей, ви, козаченьки» муз. Г. Татарченка, вірші В. Крищенка  :  https://www.youtube.com/watch?v=2QQJgE6odgA

 

 

                    Домашнє завдання.  Письмово:   значення  музики  в мультфільмах .  Поділіться  враженнями від музики в мультфільмах : як  вона  відповідає  подіям, що  відбуваються.

 

 

                 Українська анімація  відома далеко за межами  нашої  країни. Вітчизняні  митці створили чимало  мультфільмів  як  для  дорослих, так і  для юних  глядачів. Поряд  із  режисерами й художниками – мультиплікаторами  значна  заслуга в успіхах  української  мультиплікації  належить  композиторам, які  створюють  цікаву  музику  до  фільмів.

         Найвідомішими в українському  кінематографі  стали  дев’ять короткометражних  мультфільмів  про  пригоди  козаків. Автор  сценарію  і  режисер  легендарного  козацького  серіалу – Володимир  Дахно. Герої  цих  мультфільмів  - козак  Грай, Око і Тур. Це  своєрідні  національні  символи, оскільки  в їхніх  образах  відображаються  найкращі  риси  українського  народу: сміливість і допитливість, кмітливість і готовність допомогти  ближньому, доброта і щирість.

                   Оскільки  персонажі  мультфільмів  не мають  реплік, великого  значення  набуває музичний  супровід. Музика  для  різних  епізодів  написали  відомі  українські  композитори: Мирослав Скорик, Борис  Буєвський, Володимир  Губа, Ігор  Поклад. Митці  намагалися  підкреслити   характерні  рухи   персонажів  шляхом  зміни  ритму, темпу й гучності музики.        

                                      Музичний  словничок

         Квест (з англ.. - пошуки)  - пригодницька  гра, один з основних жанрів комп’ютерних  ігор, що вимагають від гравця   розумових  рішень  для  просування  по сюжету.

                                Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

                         Руханка "А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

 

              Урок завершено, дякую.  Веселого і непередбачуваного дня, тисячі посмішок!

 

  

Редагувати Видалити 


Музичне мистецтво 7-Б (05 квітня)

Домашнє завдання: Перегляньте. Поль Дюк, Симфонічне скерцо «Учень чарівника» https://www.youtube.com/watch?v=Uh4dwt8I6zw з м/ф «Фантазія» Уявіть себе мультиплікаторами. Підберіть візуальний ряд до одного з класичних творів, який найбільше запам’ятався.

                        Синхронний урок в Google Meet за покликанням:

                                    https://meet.google.com/pqh-iyfn-mhj

 

                                  Вітаю, вас, дорогі діти!

             Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді. 


           Тема. Музика в мультиплікації.


           Мета : ознайомтеся  з музикою з телеекрану,  з особливостями жанру музики до мультфільмів, дізнаєтеся про   мультиплікацію (анімацію); прослухаєте музичні  твори  Поль Дюка  симфонічне скерцо «Учень чарівника» з м/ф «Фантазія»;   І. Стравинський, «Весна священа» з м/ф «Фантазія». Розучите пісню  " Мрії"  Тетяни Савченко. 

     

         Cлухання.     Поль Дюк/ Симфонічне скерцо «Учень чарівника» з м/ф «Фантазія»:      https://www.youtube.com/watch?v=S12fjeYIeYM

          І. Стравинський, «Весна священа» з м/ф «Фантазія»:    https://www.youtube.com/watch?v=tBmWcEqvvQ0
            Виконання. " Мрії"  Тетяна Савченко :    https://www.youtube.com/watch?v=JRyTwcrdtiM

 

                Домашнє завдання.  Перегляньте. Поль Дюк, Симфонічне скерцо «Учень чарівника» з м/ф «Фантазія» »: https://www.youtube.com/watch?v=Uh4dwt8I6zw  Уявіть себе мультиплікаторами. Підберіть візуальний ряд до одного з класичних творів, який найбільше запам’ятався.

 

           Сучасний  кінематограф  не  можна  уявити  без  музики.

                                     Музичний  словничок

         Мультиплікація (анімація) – вид  кіномистецтва, твір  якого  виготовляється  шляхом  знімання  послідовних  фаз  руху  намальованих  або  об’ємних  об’єктів.

         Мільйони  дітей  і  дорослих  усього  світу  захоплюються  мультфільмами   ВолтаДіснея. А  розпочався  шалений  успіх  видатної  кінокомпанії  у далеких  30 –х рр.. минулого  століття  з кумедного  персонажа   - мишенятка  МіккіМауса. Уперше  він  з’явився  в мультфільмі «Пароплавчик Віллі» (1928 р.) Нині  МіккіМаус  - найупізнаваніший   герой  мультфільмів, улюбленець  кількох  поколінь маленьких  глядачів, а також   логотип  самої  кіностудії «ВолтДіснейКомпані».

               

                               Музичний  калейдоскоп

         Захопившись  ідеєю    змішати  класичну  музику  з  анімацією,  композитор  Леопольд  Стоковський  вирішив  утілити  в  життя  сміливий  задум   - створити  серію  анімованих  інтерпретацій  музичних  тем.  Допоміг  йому  в  цьому  музичний  критик  Дімс   Тейлор, який  також  зіграв   роль  церемоній монстера на початку  фільму і  між  його  частинами.  Робоча  назва  анімаційного  проекту – «Мультфільм - концерт», однак  Стоковський  називав  його  «фантазією», яка  невдовзі  й  стала  офіційною  назвою.

                             

                Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

              Руханка "А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

 

                     Запрошую  учнів  7 Б класу на  урок  музичного  мистецтва   05.04.24  о   14.00   в Google Meet   за покликанням :  https://meet.google.com/pqh-iyfn-mhj

                

 

                Урок завершено, дякую.   Нехай   сьогодні день подарує тобі щастя!

 

 

Редагувати Видалити 


Музичне мистецтво 7-Б (29 березня)

Домашнє завдання:

                        Асинхронний урок  в Google Meet за покликанням: 

                       https://meet.google.com/xcx-bviw-jph

                            Вітаю, вас, дорогі здобувачі освіти!


            Тема. Узагальнення теми "Новаторство в музичному мистецтві".
            Мета :   виконаєте тестові завдання, демонструючи здобуті на попередніх заняттях знання й закріплюючи їх з теми "Новаторство в музичному мистецтві".

 

                 Виконати тестові завдання з теми "Новаторство у музичному мистецтві"

            

               1.  Духовний хоровий гімн в афро-  американській спільноті, написаний переважно на біблійні сюжети:

         а) спірічуелс;   б) ораторія;     в) регтайм.

            2. Усесвітньо  відомий американський поп- і рок – співак, композитор, танцюрист, актор. Лауреат премії «Греммі», володар звання «Зірка століття»:

        а) Д. Дассен;    б) В. Івасюк;    в) М. Стецюк;     г) М. Джексон.

         3. Автор пісні «Червона рута»:

             а) С. Ротару;    б) І. Стравінський;     в) В. Івасюк;     г) Р. Клайдерман.

        4. Назвіть представників шансону:

        а )   гурт «Бітлз»;  б)   Патріція Каас;  в)   Джо Дассен;   г)   Луї Армстронг;

         д)   Володимир Івасюк;      е)   Поль Моріа.

        5. Головне в джазі – це …

          а)  чіткий ритм та високий емоційний рівень виконання;      

         б)  ритм (свінг) та імпровізація;     

         в)  звучання органу та поліфонічність.

         6. Жанр  естрадної  розважальної музики  переважно  танцювального характеру – це ...

          а) шансон;     б) джаз;      в) поп- музика

         7. «Король поп-музики» - це …

            а)  Елвіс Преслі;    б)  Майкл Джексон;     в)  Джо Дассен

        8. Рок-опера - це...

             а) музичний твір у довільній формі на народні теми...;

            б) театралізована вистава з сюжетом, дійовими особами, декораціями ...   ;

            в) жанр естрадної розважальної музики переважно танцювального характеру...

           9. Стильовий різновид джазу; поєднання легкої та симфонічної музики – це …

           а) симфоджаз;      б) рапсодія;       в) рок-узика

           10. Напрямок рок-музики, що виник на початку 1950-х в США, в перекладі з англ. «крутитися та гойдатися» - це …

              а) рок-опера;     б) рок-н-ролл;   в) поп -музика

          11. Представники французької естради – це 

              а) Луї Армстронг, Дюк Еллінгтон, Глен Міллер;

              б) «Пінк Флойд», «Квін», Бітлз»;

             в) Едіт Піаф, Мірей Матьє, Джо Дассен

            12. В якій рок-опері йдеться про трагічну долю французької національної героїні – Жанни д’Арк?

             а)  «Юнона і Авось»;    б) «Собор Парижської Богоматері»;   в) « Біла ворона».

                         

                 Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

              Руханка "А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

                Урок завершено, дякую.   Радійте життю і даруйте радість іншим!

 

Редагувати Видалити 


Комментариев нет:

Отправить комментарий