Музичне мистецтво

Музичне мистецтво 7-Б (24 травня)

Домашнє завдання:

                        

                           Асинхронний урок в Google Meet за покликанням:

                                   https://meet.google.com/iqd-qjkm-pyt

 

 

                                           Вітаю, вас, дорогі діти!


           
   Тема.    Заключне заняття-концерт.

             Мета: влаштуєте пісенний концерт-батл з вивчених пісень.

                   Які свята літа вам подобаються? 

           Пропоную до одного з цих свят  провести  заняття-концерт .

 

             1.В. Івасюк «Червона рута» : https://www.youtube.com/watch?v=gc6R6ibs3X0

 

               2.  О. Антонюк "Мамині руки" :  https://www.youtube.com/watch?v=jaa-acS3Gz0

              3.  Н. Петраш «Моя Україна» : https://www.youtube.com/watch?v=2NxzzZqStYw

  

              4.   Українська народна пісня "Ой у гаю, при Дунаю" :  https://www.youtube.com/watch?v=3uBwhFYCWkM

              5.    «Гей, ви, козаченьки» муз. Г. Татарченка, вірші В. Крищенка  :  https://www.youtube.com/watch?v=2QQJgE6odgA

 

             6.  А.Олєйнікова «Жити, щоб веселіш» : https://www.youtube.com/watch?v=lVMWjqeAqIk

                  

        Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

                         Руханка "А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

 

                   

                    Урок завершено, дякую.  Тримайся, всміхайся, живи, не здавайся!

 

                Веселих і цікавих  канікул, друзі! До зустрічі  у наступному навчальному році!

                   Нехай музика завжди звучить  у вашому серці!

 

 

 

Редагувати Видалити 


Музичне мистецтво 7-Б (17 травня)

Домашнє завдання: Виконати тестові завдання з теми " Новаторство в музичному мистецтві"

                        

                       Синхронний урок  в Google Meet за покликанням: 

                                    https://meet.google.com/ztn-jkxi-hho

 

                     Вітаю, вас, шановні здобувачі освіти!

          


                    Тема. Узагальнення теми "Новаторство в музичному мистецтві".
            Мета :   виконаєте тестові завдання, демонструючи здобуті на попередніх заняттях знання й закріплюючи їх з теми " Новаторство в музичному мистецтві"

                

               1.     К. Штокгаузен – найвидатніший   творець:

                 а)  італійської    електронної   музики;  б) французької    електронної   музики;

                в)  німецької   електронної   музики;   г)  австрійської   електронної    музики.

              2.     Пісню "Червона рута" ВолодимирІвасюк написав для ...

              а)  Ангели    Меркель;      б) Софії    Ротару;     в)  себе.

             3.     Вкажіть   особливість, яка НЕ Є характерною для стилю рок:

             а)  наявність у складі   групи барабанщика та бас-гітариста;

            б)  особливий стиль зовнішнього    вигляду  окремих   групп;

             в)  зазвичай   музика   спокійна та врівноважена;

            г)  рок включає в себе  багато  різних   мистецьких   течій (наприклад, панк).

            4.     Королем поп-музики   називають ...

             а)  Елвіса   Преслі;    б) Олега    Винника;      в) Діму   Монатіка.

             5.     Вкажіть композитора та співака, який не зовсім     вписується у наведений ряд митців. (Іншими словами, оберіть    зайвого)

              а) Віктор   Павлік; б) Джон  Ленон;  в)  Віктор   Бронюк;  г)  Ярмак; д)  Настя Каменських;    е) Луї Армстронг.

              6.     Які     інструменти     відносяться до електронних? 

               а) синтезатор;    б) семплер;   в) скрипка;   гконтрабас;   дударна установка

             7.     Вид кіномистецтва, твір   якого   виготовляється   шляхом знімання  послідовних фаз руху намальованих   або   об’ємних   об’єктів:

          а) мультиплікація (анімація);    бреклама;   вкіномистецтво

               8.     Що  таке рок-опера?

               а) музично-драматичний  твір, основою якого є рок - музика, а коріння  пов'язане з мюзиклом;

               б) музично-драматичний жанр, що  ґрунтується на синтезі  музики, слова, дії.

             в) музично-сценічна вистава, в якій   поєднуються   різноманітні  жанри і виражальні   засоби   естрадної та побутової   музики, хореографічного, драматичного і оперного мистецтва.

                 9.     Яка саме   студія   має   столітню   історію   створює і створила багато    мультфільмів?

               а) Анімаград;   б) Дісней;    в) Ворнербразе;    г) Арт Лего

               10.           Музичні твори, призначені для відпочинку, свят і розваг  мають  назву:

              а) професійна   музика;   б) розважальна    музика;    в) духовна   музика

                11.           В перекладі з англійської    мови "шоу" означає

                а) "вистава";     б) "вид";     в) "видовище"

                 12.           Аквашоу - це

              а) видовище на воді;    б) видовище у лісі;      в) видовище у горах.

                

 

                Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

              Руханка "А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

                      Запрошую  учнів  7 Б класу на  урок  музичного  мистецтва   17.05.24  о   14.00   в Google Meet   за покликанням : https://meet.google.com/ztn-jkxi-hho

          Урок завершено, дякую.  Новий день завжди краще починати з доброї усмішки, добрих слів!

 

 

Редагувати Видалити 


Музичне мистецтво 7-Б (10 травня)

Домашнє завдання: Письмово. Яке враження на тебе справила музика? Розкажи про свої відчуття. Назвіть види мистецтв, які поєднуються в естрадних програмах.

                         

                             Асинхронний урок  в Google Meet за покликанням: 

                                      https://meet.google.com/cik-jgea-bgz

 

                     Вітаю, вас, шановні здобувачі освіти!

                 Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді. 


                Тема. Святкова й розважальна музика (продовження)

                 Мета :  дізнаєтеся про святкову  й  розважальну музику,  аквашоу ,музичні  фонтани;   прослухаєте музичний твір  Отторіно Респігі;  переглянете відеофільм "Фонтан в Дубаї";  виконаєте пісню "Кольорова планета". 

                       Фонтан «Дубаї» ( натисни на покликання) : https://www.youtube.com/watch?v=8mH5dMsPwD0

                      Виконання. "Кольорова планета"  музика і вірші А. Побужанської  :

          ( натисни на покликання)  https://www.youtube.com/watch?v=3FJjT0EDyXg

               Домашнє завдання.  Письмово. Яке враження на тебе справила музика? Розкажи про свої відчуття.    Назвіть види мистецтв, які поєднуються в естрадних програмах.

                    У  сучасній  культурі  набули  поширення   й  інші  форми   музичних  розваг, зокрема   музичні  фонтани. Яскраве  видовище  аквашоу  (видовище на воді)  осягається  завдяки  синхронному,  тобто  одночасному,  поєднанню музики  і  руху   струменів  води, які   збагачуються   різнокольоровими   світловими  ефектами. 

                     Відомим римським фонтанам, що в Італії, присвячено симфонічну поему Отторіно Респігі. Саме архітектурні шедеври Джованні Лоренцо Берніні – фонтани – надихнули  італійського композитора на створення чудової музики.Твір  складається з 4 частин, кожна з яких присвячена певному   фонтану під час його  споглядання  у  різний  час  доби.

                  Слухання симфонічної поеми Отторіно Респігі "Фонтани Риму"

                    IV частина: "Фонтан вілли Медічі увечері"   ( натисни на покликання) :

                           https://www.youtube.com/watch?v=-OUZEHGe69g

                - Схарактеризуйте  музику  частин  поеми. 
               - Порівняйте музичні  та  візуальні образи  фонтанів  Треві, Тритон.

                 У  Вінниці, на  березі  Південного  Бугу,  збудований  найбільший   в Європі  плавучий  музичний  фонтан. 

                    

    Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

                         Руханка "А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

 

                 

                   Урок завершено, дякую.  Оптимізму й позитиву. 

 

Редагувати Видалити 


Музичне мистецтво 7-Б (03 травня)


Домашнє завдання:  Письмово. Яке враження на тебе справила музика? Розкажи про свої відчуття. Назвіть види мистецтв, які поєднуються в естрадних програмах.

                           

                                Синхронний урок  в Google Meet за покликанням: 

                                     https://meet.google.com/wqt-oypf-frm

 

                                  Вітаю, вас, шановні здобувачі освіти!

                 Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді. 


                Тема. Святкова й розважальна музика.

                 Мета :  дізнаєтеся про легку,  розважальну музику,  шоу;   прослухаєте музичний твір   Г. Ф. Генделя; розучите пісню "Кольорова планета". 

 

               Домашнє завдання.  Письмово. Яке враження на тебе справила музика? Розкажи про свої відчуття.    Назвіть види мистецтв, які поєднуються в естрадних програмах.  

               

                Слухати.    Сюїта «Музика для королівського феєрверку» Г. Ф. Генделя :

      ( натисни на покликання)   https://www.youtube.com/watch?v=MYAbGy4PlKI

              Виконання. "Кольорова планета"  музика і вірші А. Побужанської  :

          ( натисни на покликання)  https://www.youtube.com/watch?v=3FJjT0EDyXg

                   Музичні твори, призначені для відпочинку, свят і розваг, часто називають легкою музикою. Слово це застосовується до різноманітних явищ і напрямів музичного мистецтва. Така музика і справді легка для сприйняття. Розважальну музику ми чуємо найчастіше з естради, в цирку, по телебаченню або просто неба. До легкої музики належать естрадні пісні й танці, твори для вокально-інструментальних ансамблів (ВІА). Така музика покликана передусім розважити слухачів, створити їм гарний настрій.
         Легка музика, що звучала під час свят, розваг і народних гулянь, завжди захоплювала людину, надавала святкового настрою, створювала особливу радісну атмосферу.

           Зазвичай легку розважальну музику -пісенну чи танцювальну—виконують під акомпанемент естрадного оркестру або ансамблю. До естрадного оркестру поряд із інструментами, традиційними для симфонічного оркестру, належать саксофони, електрогітари, ударна установка, синтезатор.

       Шоу -захід розважального, постановочного характеру, який, як правило, відбувається перед публікою (реальною чи віртуальною).

                                         

    Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

                         Руханка "А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

                         

               Запрошую  учнів  7 Б класу на  урок  музичного  мистецтва   03.05.24  о   14.00   в Google Meet   за покликанням : https://meet.google.com/wqt-oypf-frm

             

 

                Урок завершено, дякую.  Гарного настрою на весь день!

 

 

Редагувати Видалити 


Музичне мистецтво 7-Б (19 квітня)

Домашнє завдання: Письмово: хто винайшов електронну арфу. Яку музику на ній можна виконувати. Які музичні проєкти грецький композитор Vangelis присвятив космічній тематиці?

                       

                           Синхронний урок в Google Meet за покликанням :

                                    https://meet.google.com/xbw-jqeg-xaz

 

                                   Вітаю, вас, дорогі здобувачі освіти!

 

                   Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді. 


                 Тема. Електронна музика.

                 Мета :  ознайомтеся  з особливостями електронної музики , з електронними інструментами; прослухаєте музичні твори: Карл Штокхаузен «Космічні пульси. Година 13» ; " Зодіак «Диско-Альянс».  Розучите пісню   А.Олєйнікової «Жити, щоб веселіш". 

 

                 

                 Слухати.   Карл Штокхаузен «Космічні пульси. Година 13»  :  https://www.youtube.com/watch?v=T-o4ikTNI1o

                  " Зодіак «Диско-Альянс» :  https://www.youtube.com/watch?v=Zl7nxj39gmE

                 Виконання.    А.Олєйнікова «Жити, щоб веселіш» : https://www.youtube.com/watch?v=lVMWjqeAqIk

 

 

                   Домашнє завдання.   Письмово: хто винайшов електронну арфу. Яку музику на ній можна виконувати. Які музичні проєкти грецький композитор Vangelis присвятив космічній тематиці?

 

 

                У наш час, поряд із народною та класичною музикою, лунає сучасна музика, що виконується на електронних інструментах. І це не дивно, адже в добу розвитку технологій змінюється палітра музичного мистецтва. З появою електронно-акустичної апаратури зароджується новий напрям мистецтва - електронна музика. Сьогодні ми дізнаємось про історію виникнення та жанри цього напрямку.

               Електронна музика – музика , створена з використанням електромузичних інструментів і технологій, частіше за допомогою електронних засобів, таких як синтезатори, комп’ютери та спеціальні комп’ютерні програми.

                         

                Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

              Руханка "А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

 

                     Запрошую  учнів  7 Б класу на  урок  музичного  мистецтва   19.04.24  о   14.00   в Google Meet   за покликанням : https://meet.google.com/xbw-jqeg-xaz

 

              

 

                   Урок завершено, дякую.  Гарної в душі погоди і прекрасних людей поруч!

Редагувати Видалити 


Музичне мистецтво 7-Б (12 квітня)

Домашнє завдання:

                          Асинхронний урок  в Google Meet за покликанням: 

                                      https://meet.google.com/xza-fjwk-qou 

                             

                               Вітаю, вас, дорогі здобувачі освіти!

 

                 Уважно перегляньте  презентацію до уроку , надсилайте питання, відповіді.


              Тема. Музика в мультиплікації ( продовження).

              Мета :  ознайомтеся  з українською анімацією;  прослухаєте  музику, створену до мультфільмів, дізнаєтеся про особливості жанру музики до мультфільмів; розучите пісню   «Гей, ви, козаченьки» музика  Г. Татарченка, вірші В. Крищенка.

 

        Слухання.  Фрагмент з м/ф «Про козаків» : https://www.youtube.com/watch?v=nIamdg-4rdA

       «Пригоди капітана Врунгеля» :   https://www.youtube.com/watch?v=IWkO4NKiY-8

        «Острів скарбів»  :   https://www.youtube.com/watch?v=Yez7vIYK3IM

          Виконання.   «Гей, ви, козаченьки» муз. Г. Татарченка, вірші В. Крищенка  :  https://www.youtube.com/watch?v=2QQJgE6odgA

 

 

                    Домашнє завдання.  Письмово:   значення  музики  в мультфільмах .  Поділіться  враженнями від музики в мультфільмах : як  вона  відповідає  подіям, що  відбуваються.

 

 

                 Українська анімація  відома далеко за межами  нашої  країни. Вітчизняні  митці створили чимало  мультфільмів  як  для  дорослих, так і  для юних  глядачів. Поряд  із  режисерами й художниками – мультиплікаторами  значна  заслуга в успіхах  української  мультиплікації  належить  композиторам, які  створюють  цікаву  музику  до  фільмів.

         Найвідомішими в українському  кінематографі  стали  дев’ять короткометражних  мультфільмів  про  пригоди  козаків. Автор  сценарію  і  режисер  легендарного  козацького  серіалу – Володимир  Дахно. Герої  цих  мультфільмів  - козак  Грай, Око і Тур. Це  своєрідні  національні  символи, оскільки  в їхніх  образах  відображаються  найкращі  риси  українського  народу: сміливість і допитливість, кмітливість і готовність допомогти  ближньому, доброта і щирість.

                   Оскільки  персонажі  мультфільмів  не мають  реплік, великого  значення  набуває музичний  супровід. Музика  для  різних  епізодів  написали  відомі  українські  композитори: Мирослав Скорик, Борис  Буєвський, Володимир  Губа, Ігор  Поклад. Митці  намагалися  підкреслити   характерні  рухи   персонажів  шляхом  зміни  ритму, темпу й гучності музики.        

                                      Музичний  словничок

         Квест (з англ.. - пошуки)  - пригодницька  гра, один з основних жанрів комп’ютерних  ігор, що вимагають від гравця   розумових  рішень  для  просування  по сюжету.

                                Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

                         Руханка "А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

 

              Урок завершено, дякую.  Веселого і непередбачуваного дня, тисячі посмішок!

 

  

Редагувати Видалити 


Музичне мистецтво 7-Б (05 квітня)

Домашнє завдання: Перегляньте. Поль Дюк, Симфонічне скерцо «Учень чарівника» https://www.youtube.com/watch?v=Uh4dwt8I6zw з м/ф «Фантазія» Уявіть себе мультиплікаторами. Підберіть візуальний ряд до одного з класичних творів, який найбільше запам’ятався.

                        Синхронний урок в Google Meet за покликанням:

                                    https://meet.google.com/pqh-iyfn-mhj

 

                                  Вітаю, вас, дорогі діти!

             Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді. 


           Тема. Музика в мультиплікації.


           Мета : ознайомтеся  з музикою з телеекрану,  з особливостями жанру музики до мультфільмів, дізнаєтеся про   мультиплікацію (анімацію); прослухаєте музичні  твори  Поль Дюка  симфонічне скерцо «Учень чарівника» з м/ф «Фантазія»;   І. Стравинський, «Весна священа» з м/ф «Фантазія». Розучите пісню  " Мрії"  Тетяни Савченко. 

     

         Cлухання.     Поль Дюк/ Симфонічне скерцо «Учень чарівника» з м/ф «Фантазія»:      https://www.youtube.com/watch?v=S12fjeYIeYM

          І. Стравинський, «Весна священа» з м/ф «Фантазія»:    https://www.youtube.com/watch?v=tBmWcEqvvQ0
            Виконання. " Мрії"  Тетяна Савченко :    https://www.youtube.com/watch?v=JRyTwcrdtiM

 

                Домашнє завдання.  Перегляньте. Поль Дюк, Симфонічне скерцо «Учень чарівника» з м/ф «Фантазія» »: https://www.youtube.com/watch?v=Uh4dwt8I6zw  Уявіть себе мультиплікаторами. Підберіть візуальний ряд до одного з класичних творів, який найбільше запам’ятався.

 

           Сучасний  кінематограф  не  можна  уявити  без  музики.

                                     Музичний  словничок

         Мультиплікація (анімація) – вид  кіномистецтва, твір  якого  виготовляється  шляхом  знімання  послідовних  фаз  руху  намальованих  або  об’ємних  об’єктів.

         Мільйони  дітей  і  дорослих  усього  світу  захоплюються  мультфільмами   ВолтаДіснея. А  розпочався  шалений  успіх  видатної  кінокомпанії  у далеких  30 –х рр.. минулого  століття  з кумедного  персонажа   - мишенятка  МіккіМауса. Уперше  він  з’явився  в мультфільмі «Пароплавчик Віллі» (1928 р.) Нині  МіккіМаус  - найупізнаваніший   герой  мультфільмів, улюбленець  кількох  поколінь маленьких  глядачів, а також   логотип  самої  кіностудії «ВолтДіснейКомпані».

               

                               Музичний  калейдоскоп

         Захопившись  ідеєю    змішати  класичну  музику  з  анімацією,  композитор  Леопольд  Стоковський  вирішив  утілити  в  життя  сміливий  задум   - створити  серію  анімованих  інтерпретацій  музичних  тем.  Допоміг  йому  в  цьому  музичний  критик  Дімс   Тейлор, який  також  зіграв   роль  церемоній монстера на початку  фільму і  між  його  частинами.  Робоча  назва  анімаційного  проекту – «Мультфільм - концерт», однак  Стоковський  називав  його  «фантазією», яка  невдовзі  й  стала  офіційною  назвою.

                             

                Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

              Руханка "А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

 

                     Запрошую  учнів  7 Б класу на  урок  музичного  мистецтва   05.04.24  о   14.00   в Google Meet   за покликанням :  https://meet.google.com/pqh-iyfn-mhj

                

 

                Урок завершено, дякую.   Нехай   сьогодні день подарує тобі щастя!

 

 

Редагувати Видалити 


Музичне мистецтво 7-Б (29 березня)

Домашнє завдання:

                        Асинхронний урок  в Google Meet за покликанням: 

                       https://meet.google.com/xcx-bviw-jph

                            Вітаю, вас, дорогі здобувачі освіти!


            Тема. Узагальнення теми "Новаторство в музичному мистецтві".
            Мета :   виконаєте тестові завдання, демонструючи здобуті на попередніх заняттях знання й закріплюючи їх з теми "Новаторство в музичному мистецтві".

 

                 Виконати тестові завдання з теми "Новаторство у музичному мистецтві"

            

               1.  Духовний хоровий гімн в афро-  американській спільноті, написаний переважно на біблійні сюжети:

         а) спірічуелс;   б) ораторія;     в) регтайм.

            2. Усесвітньо  відомий американський поп- і рок – співак, композитор, танцюрист, актор. Лауреат премії «Греммі», володар звання «Зірка століття»:

        а) Д. Дассен;    б) В. Івасюк;    в) М. Стецюк;     г) М. Джексон.

         3. Автор пісні «Червона рута»:

             а) С. Ротару;    б) І. Стравінський;     в) В. Івасюк;     г) Р. Клайдерман.

        4. Назвіть представників шансону:

        а )   гурт «Бітлз»;  б)   Патріція Каас;  в)   Джо Дассен;   г)   Луї Армстронг;

         д)   Володимир Івасюк;      е)   Поль Моріа.

        5. Головне в джазі – це …

          а)  чіткий ритм та високий емоційний рівень виконання;      

         б)  ритм (свінг) та імпровізація;     

         в)  звучання органу та поліфонічність.

         6. Жанр  естрадної  розважальної музики  переважно  танцювального характеру – це ...

          а) шансон;     б) джаз;      в) поп- музика

         7. «Король поп-музики» - це …

            а)  Елвіс Преслі;    б)  Майкл Джексон;     в)  Джо Дассен

        8. Рок-опера - це...

             а) музичний твір у довільній формі на народні теми...;

            б) театралізована вистава з сюжетом, дійовими особами, декораціями ...   ;

            в) жанр естрадної розважальної музики переважно танцювального характеру...

           9. Стильовий різновид джазу; поєднання легкої та симфонічної музики – це …

           а) симфоджаз;      б) рапсодія;       в) рок-узика

           10. Напрямок рок-музики, що виник на початку 1950-х в США, в перекладі з англ. «крутитися та гойдатися» - це …

              а) рок-опера;     б) рок-н-ролл;   в) поп -музика

          11. Представники французької естради – це 

              а) Луї Армстронг, Дюк Еллінгтон, Глен Міллер;

              б) «Пінк Флойд», «Квін», Бітлз»;

             в) Едіт Піаф, Мірей Матьє, Джо Дассен

            12. В якій рок-опері йдеться про трагічну долю французької національної героїні – Жанни д’Арк?

             а)  «Юнона і Авось»;    б) «Собор Парижської Богоматері»;   в) « Біла ворона».

                         

                 Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

              Руханка "А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

                Урок завершено, дякую.   Радійте життю і даруйте радість іншим!

 

Редагувати Видалити 


Комментариев нет:

Отправить комментарий