Музичне мистецтво 7-Б (24 травня)
Домашнє завдання:
Асинхронний урок в Google Meet за покликанням:
https://meet.google.com/iqd-qjkm-pyt
Вітаю, вас, дорогі діти!
Тема. Заключне заняття-концерт.
Мета: влаштуєте пісенний концерт-батл з вивчених пісень.
Які свята літа вам подобаються?
Пропоную до одного з цих свят провести заняття-концерт .
1.В. Івасюк «Червона рута» : https://www.youtube.com/watch?v=gc6R6ibs3X0
2. О. Антонюк "Мамині руки" : https://www.youtube.com/watch?v=jaa-acS3Gz0
3. Н. Петраш «Моя Україна» : https://www.youtube.com/watch?v=2NxzzZqStYw
4. Українська народна пісня "Ой у гаю, при Дунаю" : https://www.youtube.com/watch?v=3uBwhFYCWkM
5. «Гей, ви, козаченьки» муз. Г. Татарченка, вірші В. Крищенка : https://www.youtube.com/watch?v=2QQJgE6odgA
6. А.Олєйнікова «Жити, щоб веселіш» : https://www.youtube.com/watch?v=lVMWjqeAqIk
Гімнастика для очей : https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E
Руханка "А ти лети у далекі світи" :
https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig
Урок завершено, дякую. Тримайся, всміхайся, живи, не здавайся!
Веселих і цікавих канікул, друзі! До зустрічі у наступному навчальному році!
Нехай музика завжди звучить у вашому серці!
Редагувати Видалити
Асинхронний урок в Google Meet за покликанням:
https://meet.google.com/iqd-qjkm-pyt
Вітаю, вас, дорогі діти!
Тема. Заключне заняття-концерт.
Мета: влаштуєте пісенний концерт-батл з вивчених пісень.
Які свята літа вам подобаються?
Пропоную до одного з цих свят провести заняття-концерт .
1.В. Івасюк «Червона рута» : https://www.youtube.com/watch?v=gc6R6ibs3X0
2. О. Антонюк "Мамині руки" : https://www.youtube.com/watch?v=jaa-acS3Gz0
3. Н. Петраш «Моя Україна» : https://www.youtube.com/watch?v=2NxzzZqStYw
4. Українська народна пісня "Ой у гаю, при Дунаю" : https://www.youtube.com/watch?v=3uBwhFYCWkM
5. «Гей, ви, козаченьки» муз. Г. Татарченка, вірші В. Крищенка : https://www.youtube.com/watch?v=2QQJgE6odgA
6. А.Олєйнікова «Жити, щоб веселіш» : https://www.youtube.com/watch?v=lVMWjqeAqIk
Гімнастика для очей : https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E
Руханка "А ти лети у далекі світи" :
https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig
Урок завершено, дякую. Тримайся, всміхайся, живи, не здавайся!
Веселих і цікавих канікул, друзі! До зустрічі у наступному навчальному році!
Нехай музика завжди звучить у вашому серці!
Музичне мистецтво 7-Б (17 травня)
Домашнє завдання: Виконати тестові завдання з теми " Новаторство в музичному мистецтві"
Синхронний урок в Google Meet за покликанням:
https://meet.google.com/ztn-jkxi-hho
Вітаю, вас, шановні здобувачі освіти!
Тема. Узагальнення теми "Новаторство в музичному мистецтві".
Мета : виконаєте тестові завдання, демонструючи здобуті на попередніх заняттях знання й закріплюючи їх з теми " Новаторство в музичному мистецтві"
1. К. Штокгаузен – найвидатніший творець:
а) італійської електронної музики; б) французької електронної музики;
в) німецької електронної музики; г) австрійської електронної музики.
2. Пісню "Червона рута" ВолодимирІвасюк написав для ...
а) Ангели Меркель; б) Софії Ротару; в) себе.
3. Вкажіть особливість, яка НЕ Є характерною для стилю рок:
а) наявність у складі групи барабанщика та бас-гітариста;
б) особливий стиль зовнішнього вигляду окремих групп;
в) зазвичай музика спокійна та врівноважена;
г) рок включає в себе багато різних мистецьких течій (наприклад, панк).
4. Королем поп-музики називають ...
а) Елвіса Преслі; б) Олега Винника; в) Діму Монатіка.
5. Вкажіть композитора та співака, який не зовсім вписується у наведений ряд митців. (Іншими словами, оберіть зайвого)
а) Віктор Павлік; б) Джон Ленон; в) Віктор Бронюк; г) Ярмак; д) Настя Каменських; е) Луї Армстронг.
6. Які інструменти відносяться до електронних?
а) синтезатор; б) семплер; в) скрипка; г) контрабас; д) ударна установка
7. Вид кіномистецтва, твір якого виготовляється шляхом знімання послідовних фаз руху намальованих або об’ємних об’єктів:
а) мультиплікація (анімація); б) реклама; в) кіномистецтво
8. Що таке рок-опера?
а) музично-драматичний твір, основою якого є рок - музика, а коріння пов'язане з мюзиклом;
б) музично-драматичний жанр, що ґрунтується на синтезі музики, слова, дії.
в) музично-сценічна вистава, в якій поєднуються різноманітні жанри і виражальні засоби естрадної та побутової музики, хореографічного, драматичного і оперного мистецтва.
9. Яка саме студія має столітню історію створює і створила багато мультфільмів?
а) Анімаград; б) Дісней; в) Ворнербразе; г) Арт Лего
10. Музичні твори, призначені для відпочинку, свят і розваг мають назву:
а) професійна музика; б) розважальна музика; в) духовна музика
11. В перекладі з англійської мови "шоу" означає
а) "вистава"; б) "вид"; в) "видовище"
12. Аквашоу - це
а) видовище на воді; б) видовище у лісі; в) видовище у горах.
Гімнастика для очей : https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E
Руханка "А ти лети у далекі світи" :
Синхронний урок в Google Meet за покликанням:
https://meet.google.com/ztn-jkxi-hho
Вітаю, вас, шановні здобувачі освіти!
Тема. Узагальнення теми "Новаторство в музичному мистецтві".
Мета : виконаєте тестові завдання, демонструючи здобуті на попередніх заняттях знання й закріплюючи їх з теми " Новаторство в музичному мистецтві"
1. К. Штокгаузен – найвидатніший творець:
а) італійської електронної музики; б) французької електронної музики;
в) німецької електронної музики; г) австрійської електронної музики.
2. Пісню "Червона рута" ВолодимирІвасюк написав для ...
а) Ангели Меркель; б) Софії Ротару; в) себе.
3. Вкажіть особливість, яка НЕ Є характерною для стилю рок:
а) наявність у складі групи барабанщика та бас-гітариста;
б) особливий стиль зовнішнього вигляду окремих групп;
в) зазвичай музика спокійна та врівноважена;
г) рок включає в себе багато різних мистецьких течій (наприклад, панк).
4. Королем поп-музики називають ...
а) Елвіса Преслі; б) Олега Винника; в) Діму Монатіка.
5. Вкажіть композитора та співака, який не зовсім вписується у наведений ряд митців. (Іншими словами, оберіть зайвого)
а) Віктор Павлік; б) Джон Ленон; в) Віктор Бронюк; г) Ярмак; д) Настя Каменських; е) Луї Армстронг.
6. Які інструменти відносяться до електронних?
а) синтезатор; б) семплер; в) скрипка; г) контрабас; д) ударна установка
7. Вид кіномистецтва, твір якого виготовляється шляхом знімання послідовних фаз руху намальованих або об’ємних об’єктів:
а) мультиплікація (анімація); б) реклама; в) кіномистецтво
8. Що таке рок-опера?
а) музично-драматичний твір, основою якого є рок - музика, а коріння пов'язане з мюзиклом;
б) музично-драматичний жанр, що ґрунтується на синтезі музики, слова, дії.
в) музично-сценічна вистава, в якій поєднуються різноманітні жанри і виражальні засоби естрадної та побутової музики, хореографічного, драматичного і оперного мистецтва.
9. Яка саме студія має столітню історію створює і створила багато мультфільмів?
а) Анімаград; б) Дісней; в) Ворнербразе; г) Арт Лего
10. Музичні твори, призначені для відпочинку, свят і розваг мають назву:
а) професійна музика; б) розважальна музика; в) духовна музика
11. В перекладі з англійської мови "шоу" означає
а) "вистава"; б) "вид"; в) "видовище"
12. Аквашоу - це
а) видовище на воді; б) видовище у лісі; в) видовище у горах.
Гімнастика для очей : https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E
Руханка "А ти лети у далекі світи" :
Запрошую учнів 7 Б класу на урок музичного мистецтва 17.05.24 о 14.00 в Google Meet за покликанням : https://meet.google.com/ztn-jkxi-hho
Урок завершено, дякую. Новий день завжди краще починати з доброї усмішки, добрих слів!
Редагувати Видалити
Урок завершено, дякую. Новий день завжди краще починати з доброї усмішки, добрих слів!
Музичне мистецтво 7-Б (10 травня)
Домашнє завдання: Письмово. Яке враження на тебе справила музика? Розкажи про свої відчуття. Назвіть види мистецтв, які поєднуються в естрадних програмах.
Асинхронний урок в Google Meet за покликанням:
https://meet.google.com/cik-jgea-bgz
Вітаю, вас, шановні здобувачі освіти!
Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді.
Тема. Святкова й розважальна музика (продовження)
Мета : дізнаєтеся про святкову й розважальну музику, аквашоу ,музичні фонтани; прослухаєте музичний твір Отторіно Респігі; переглянете відеофільм "Фонтан в Дубаї"; виконаєте пісню "Кольорова планета".
Фонтан «Дубаї» ( натисни на покликання) : https://www.youtube.com/watch?v=8mH5dMsPwD0
Виконання. "Кольорова планета" музика і вірші А. Побужанської :
( натисни на покликання) https://www.youtube.com/watch?v=3FJjT0EDyXg
Домашнє завдання. Письмово. Яке враження на тебе справила музика? Розкажи про свої відчуття. Назвіть види мистецтв, які поєднуються в естрадних програмах.
У сучасній культурі набули поширення й інші форми музичних розваг, зокрема музичні фонтани. Яскраве видовище аквашоу (видовище на воді) осягається завдяки синхронному, тобто одночасному, поєднанню музики і руху струменів води, які збагачуються різнокольоровими світловими ефектами.
Відомим римським фонтанам, що в Італії, присвячено симфонічну поему Отторіно Респігі. Саме архітектурні шедеври Джованні Лоренцо Берніні – фонтани – надихнули італійського композитора на створення чудової музики.Твір складається з 4 частин, кожна з яких присвячена певному фонтану під час його споглядання у різний час доби.
Слухання симфонічної поеми Отторіно Респігі "Фонтани Риму"
IV частина: "Фонтан вілли Медічі увечері" ( натисни на покликання) :
https://www.youtube.com/watch?v=-OUZEHGe69g
- Схарактеризуйте музику частин поеми.
- Порівняйте музичні та візуальні образи фонтанів Треві, Тритон.
У Вінниці, на березі Південного Бугу, збудований найбільший в Європі плавучий музичний фонтан.
Гімнастика для очей : https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E
Руханка "А ти лети у далекі світи" :
https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig
Урок завершено, дякую. Оптимізму й позитиву.
Редагувати Видалити
Асинхронний урок в Google Meet за покликанням:
https://meet.google.com/cik-jgea-bgz
Вітаю, вас, шановні здобувачі освіти!
Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді.
Тема. Святкова й розважальна музика (продовження)
Мета : дізнаєтеся про святкову й розважальну музику, аквашоу ,музичні фонтани; прослухаєте музичний твір Отторіно Респігі; переглянете відеофільм "Фонтан в Дубаї"; виконаєте пісню "Кольорова планета".
Фонтан «Дубаї» ( натисни на покликання) : https://www.youtube.com/watch?v=8mH5dMsPwD0
Виконання. "Кольорова планета" музика і вірші А. Побужанської :
( натисни на покликання) https://www.youtube.com/watch?v=3FJjT0EDyXg
Домашнє завдання. Письмово. Яке враження на тебе справила музика? Розкажи про свої відчуття. Назвіть види мистецтв, які поєднуються в естрадних програмах.
У сучасній культурі набули поширення й інші форми музичних розваг, зокрема музичні фонтани. Яскраве видовище аквашоу (видовище на воді) осягається завдяки синхронному, тобто одночасному, поєднанню музики і руху струменів води, які збагачуються різнокольоровими світловими ефектами.
Відомим римським фонтанам, що в Італії, присвячено симфонічну поему Отторіно Респігі. Саме архітектурні шедеври Джованні Лоренцо Берніні – фонтани – надихнули італійського композитора на створення чудової музики.Твір складається з 4 частин, кожна з яких присвячена певному фонтану під час його споглядання у різний час доби.
Слухання симфонічної поеми Отторіно Респігі "Фонтани Риму"
IV частина: "Фонтан вілли Медічі увечері" ( натисни на покликання) :
https://www.youtube.com/watch?v=-OUZEHGe69g
- Схарактеризуйте музику частин поеми.
- Порівняйте музичні та візуальні образи фонтанів Треві, Тритон.
У Вінниці, на березі Південного Бугу, збудований найбільший в Європі плавучий музичний фонтан.
Гімнастика для очей : https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E
Руханка "А ти лети у далекі світи" :
https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig
Урок завершено, дякую. Оптимізму й позитиву.
Музичне мистецтво 7-Б (03 травня)
Домашнє завдання: Письмово. Яке враження на тебе справила музика? Розкажи про свої відчуття. Назвіть види мистецтв, які поєднуються в естрадних програмах.
Синхронний урок в Google Meet за покликанням:
https://meet.google.com/wqt-oypf-frm
Вітаю, вас, шановні здобувачі освіти!
Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді.
Тема. Святкова й розважальна музика.
Мета : дізнаєтеся про легку, розважальну музику, шоу; прослухаєте музичний твір Г. Ф. Генделя; розучите пісню "Кольорова планета".
Домашнє завдання. Письмово. Яке враження на тебе справила музика? Розкажи про свої відчуття. Назвіть види мистецтв, які поєднуються в естрадних програмах.
Слухати. Сюїта «Музика для королівського феєрверку» Г. Ф. Генделя :
( натисни на покликання) https://www.youtube.com/watch?v=MYAbGy4PlKI
Виконання. "Кольорова планета" музика і вірші А. Побужанської :
( натисни на покликання) https://www.youtube.com/watch?v=3FJjT0EDyXg
Музичні твори, призначені для відпочинку, свят і розваг, часто називають легкою музикою. Слово це застосовується до різноманітних явищ і напрямів музичного мистецтва. Така музика і справді легка для сприйняття. Розважальну музику ми чуємо найчастіше з естради, в цирку, по телебаченню або просто неба. До легкої музики належать естрадні пісні й танці, твори для вокально-інструментальних ансамблів (ВІА). Така музика покликана передусім розважити слухачів, створити їм гарний настрій.
Легка музика, що звучала під час свят, розваг і народних гулянь, завжди захоплювала людину, надавала святкового настрою, створювала особливу радісну атмосферу.
Зазвичай легку розважальну музику -пісенну чи танцювальну—виконують під акомпанемент естрадного оркестру або ансамблю. До естрадного оркестру поряд із інструментами, традиційними для симфонічного оркестру, належать саксофони, електрогітари, ударна установка, синтезатор.
Шоу -захід розважального, постановочного характеру, який, як правило, відбувається перед публікою (реальною чи віртуальною).
Гімнастика для очей : https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E
Руханка "А ти лети у далекі світи" :
https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig
Запрошую учнів 7 Б класу на урок музичного мистецтва 03.05.24 о 14.00 в Google Meet за покликанням : https://meet.google.com/wqt-oypf-frm
Урок завершено, дякую. Гарного настрою на весь день!
Редагувати Видалити
Синхронний урок в Google Meet за покликанням:
https://meet.google.com/wqt-oypf-frm
Вітаю, вас, шановні здобувачі освіти!
Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді.
Тема. Святкова й розважальна музика.
Мета : дізнаєтеся про легку, розважальну музику, шоу; прослухаєте музичний твір Г. Ф. Генделя; розучите пісню "Кольорова планета".
Домашнє завдання. Письмово. Яке враження на тебе справила музика? Розкажи про свої відчуття. Назвіть види мистецтв, які поєднуються в естрадних програмах.
Слухати. Сюїта «Музика для королівського феєрверку» Г. Ф. Генделя :
( натисни на покликання) https://www.youtube.com/watch?v=MYAbGy4PlKI
Виконання. "Кольорова планета" музика і вірші А. Побужанської :
( натисни на покликання) https://www.youtube.com/watch?v=3FJjT0EDyXg
Музичні твори, призначені для відпочинку, свят і розваг, часто називають легкою музикою. Слово це застосовується до різноманітних явищ і напрямів музичного мистецтва. Така музика і справді легка для сприйняття. Розважальну музику ми чуємо найчастіше з естради, в цирку, по телебаченню або просто неба. До легкої музики належать естрадні пісні й танці, твори для вокально-інструментальних ансамблів (ВІА). Така музика покликана передусім розважити слухачів, створити їм гарний настрій.
Легка музика, що звучала під час свят, розваг і народних гулянь, завжди захоплювала людину, надавала святкового настрою, створювала особливу радісну атмосферу.
Зазвичай легку розважальну музику -пісенну чи танцювальну—виконують під акомпанемент естрадного оркестру або ансамблю. До естрадного оркестру поряд із інструментами, традиційними для симфонічного оркестру, належать саксофони, електрогітари, ударна установка, синтезатор.
Шоу -захід розважального, постановочного характеру, який, як правило, відбувається перед публікою (реальною чи віртуальною).
Гімнастика для очей : https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E
Руханка "А ти лети у далекі світи" :
https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig
Запрошую учнів 7 Б класу на урок музичного мистецтва 03.05.24 о 14.00 в Google Meet за покликанням : https://meet.google.com/wqt-oypf-frm
Урок завершено, дякую. Гарного настрою на весь день!
Музичне мистецтво 7-Б (19 квітня)
Домашнє завдання: Письмово: хто винайшов електронну арфу. Яку музику на ній можна виконувати. Які музичні проєкти грецький композитор Vangelis присвятив космічній тематиці?
Синхронний урок в Google Meet за покликанням :
https://meet.google.com/xbw-jqeg-xaz
Вітаю, вас, дорогі здобувачі освіти!
Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді.
Тема. Електронна музика.
Мета : ознайомтеся з особливостями електронної музики , з електронними інструментами; прослухаєте музичні твори: Карл Штокхаузен «Космічні пульси. Година 13» ; " Зодіак «Диско-Альянс». Розучите пісню А.Олєйнікової «Жити, щоб веселіш".
Слухати. Карл Штокхаузен «Космічні пульси. Година 13» : https://www.youtube.com/watch?v=T-o4ikTNI1o
" Зодіак «Диско-Альянс» : https://www.youtube.com/watch?v=Zl7nxj39gmE
Виконання. А.Олєйнікова «Жити, щоб веселіш» : https://www.youtube.com/watch?v=lVMWjqeAqIk
Домашнє завдання. Письмово: хто винайшов електронну арфу. Яку музику на ній можна виконувати. Які музичні проєкти грецький композитор Vangelis присвятив космічній тематиці?
У наш час, поряд із народною та класичною музикою, лунає сучасна музика, що виконується на електронних інструментах. І це не дивно, адже в добу розвитку технологій змінюється палітра музичного мистецтва. З появою електронно-акустичної апаратури зароджується новий напрям мистецтва - електронна музика. Сьогодні ми дізнаємось про історію виникнення та жанри цього напрямку.
Електронна музика – музика , створена з використанням електромузичних інструментів і технологій, частіше за допомогою електронних засобів, таких як синтезатори, комп’ютери та спеціальні комп’ютерні програми.
Гімнастика для очей : https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E
Руханка "А ти лети у далекі світи" :
Синхронний урок в Google Meet за покликанням :
https://meet.google.com/xbw-jqeg-xaz
Вітаю, вас, дорогі здобувачі освіти!
Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді.
Тема. Електронна музика.
Мета : ознайомтеся з особливостями електронної музики , з електронними інструментами; прослухаєте музичні твори: Карл Штокхаузен «Космічні пульси. Година 13» ; " Зодіак «Диско-Альянс». Розучите пісню А.Олєйнікової «Жити, щоб веселіш".
Слухати. Карл Штокхаузен «Космічні пульси. Година 13» : https://www.youtube.com/watch?v=T-o4ikTNI1o
" Зодіак «Диско-Альянс» : https://www.youtube.com/watch?v=Zl7nxj39gmE
Виконання. А.Олєйнікова «Жити, щоб веселіш» : https://www.youtube.com/watch?v=lVMWjqeAqIk
Домашнє завдання. Письмово: хто винайшов електронну арфу. Яку музику на ній можна виконувати. Які музичні проєкти грецький композитор Vangelis присвятив космічній тематиці?
У наш час, поряд із народною та класичною музикою, лунає сучасна музика, що виконується на електронних інструментах. І це не дивно, адже в добу розвитку технологій змінюється палітра музичного мистецтва. З появою електронно-акустичної апаратури зароджується новий напрям мистецтва - електронна музика. Сьогодні ми дізнаємось про історію виникнення та жанри цього напрямку.
Електронна музика – музика , створена з використанням електромузичних інструментів і технологій, частіше за допомогою електронних засобів, таких як синтезатори, комп’ютери та спеціальні комп’ютерні програми.
Гімнастика для очей : https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E
Руханка "А ти лети у далекі світи" :
Запрошую учнів 7 Б класу на урок музичного мистецтва 19.04.24 о 14.00 в Google Meet за покликанням : https://meet.google.com/xbw-jqeg-xaz
Урок завершено, дякую. Гарної в душі погоди і прекрасних людей поруч!
Редагувати Видалити
Запрошую учнів 7 Б класу на урок музичного мистецтва 19.04.24 о 14.00 в Google Meet за покликанням : https://meet.google.com/xbw-jqeg-xaz
Урок завершено, дякую. Гарної в душі погоди і прекрасних людей поруч!
Музичне мистецтво 7-Б (12 квітня)
Домашнє завдання:
Асинхронний урок в Google Meet за покликанням:
https://meet.google.com/xza-fjwk-qou
Вітаю, вас, дорогі здобувачі освіти!
Уважно перегляньте презентацію до уроку , надсилайте питання, відповіді.
Тема. Музика в мультиплікації ( продовження).
Мета : ознайомтеся з українською анімацією; прослухаєте музику, створену до мультфільмів, дізнаєтеся про особливості жанру музики до мультфільмів; розучите пісню «Гей, ви, козаченьки» музика Г. Татарченка, вірші В. Крищенка.
Слухання. Фрагмент з м/ф «Про козаків» : https://www.youtube.com/watch?v=nIamdg-4rdA
«Пригоди капітана Врунгеля» : https://www.youtube.com/watch?v=IWkO4NKiY-8
«Острів скарбів» : https://www.youtube.com/watch?v=Yez7vIYK3IM
Виконання. «Гей, ви, козаченьки» муз. Г. Татарченка, вірші В. Крищенка : https://www.youtube.com/watch?v=2QQJgE6odgA
Домашнє завдання. Письмово: значення музики в мультфільмах . Поділіться враженнями від музики в мультфільмах : як вона відповідає подіям, що відбуваються.
Українська анімація відома далеко за межами нашої країни. Вітчизняні митці створили чимало мультфільмів як для дорослих, так і для юних глядачів. Поряд із режисерами й художниками – мультиплікаторами значна заслуга в успіхах української мультиплікації належить композиторам, які створюють цікаву музику до фільмів.
Найвідомішими в українському кінематографі стали дев’ять короткометражних мультфільмів про пригоди козаків. Автор сценарію і режисер легендарного козацького серіалу – Володимир Дахно. Герої цих мультфільмів - козак Грай, Око і Тур. Це своєрідні національні символи, оскільки в їхніх образах відображаються найкращі риси українського народу: сміливість і допитливість, кмітливість і готовність допомогти ближньому, доброта і щирість.
Оскільки персонажі мультфільмів не мають реплік, великого значення набуває музичний супровід. Музика для різних епізодів написали відомі українські композитори: Мирослав Скорик, Борис Буєвський, Володимир Губа, Ігор Поклад. Митці намагалися підкреслити характерні рухи персонажів шляхом зміни ритму, темпу й гучності музики.
Музичний словничок
Квест (з англ.. - пошуки) - пригодницька гра, один з основних жанрів комп’ютерних ігор, що вимагають від гравця розумових рішень для просування по сюжету.
Гімнастика для очей : https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E
Руханка "А ти лети у далекі світи" :
https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig
Урок завершено, дякую. Веселого і непередбачуваного дня, тисячі посмішок!
Редагувати Видалити
Асинхронний урок в Google Meet за покликанням:
https://meet.google.com/xza-fjwk-qou
Вітаю, вас, дорогі здобувачі освіти!
Уважно перегляньте презентацію до уроку , надсилайте питання, відповіді.
Тема. Музика в мультиплікації ( продовження).
Мета : ознайомтеся з українською анімацією; прослухаєте музику, створену до мультфільмів, дізнаєтеся про особливості жанру музики до мультфільмів; розучите пісню «Гей, ви, козаченьки» музика Г. Татарченка, вірші В. Крищенка.
Слухання. Фрагмент з м/ф «Про козаків» : https://www.youtube.com/watch?v=nIamdg-4rdA
«Пригоди капітана Врунгеля» : https://www.youtube.com/watch?v=IWkO4NKiY-8
«Острів скарбів» : https://www.youtube.com/watch?v=Yez7vIYK3IM
Виконання. «Гей, ви, козаченьки» муз. Г. Татарченка, вірші В. Крищенка : https://www.youtube.com/watch?v=2QQJgE6odgA
Домашнє завдання. Письмово: значення музики в мультфільмах . Поділіться враженнями від музики в мультфільмах : як вона відповідає подіям, що відбуваються.
Українська анімація відома далеко за межами нашої країни. Вітчизняні митці створили чимало мультфільмів як для дорослих, так і для юних глядачів. Поряд із режисерами й художниками – мультиплікаторами значна заслуга в успіхах української мультиплікації належить композиторам, які створюють цікаву музику до фільмів.
Найвідомішими в українському кінематографі стали дев’ять короткометражних мультфільмів про пригоди козаків. Автор сценарію і режисер легендарного козацького серіалу – Володимир Дахно. Герої цих мультфільмів - козак Грай, Око і Тур. Це своєрідні національні символи, оскільки в їхніх образах відображаються найкращі риси українського народу: сміливість і допитливість, кмітливість і готовність допомогти ближньому, доброта і щирість.
Оскільки персонажі мультфільмів не мають реплік, великого значення набуває музичний супровід. Музика для різних епізодів написали відомі українські композитори: Мирослав Скорик, Борис Буєвський, Володимир Губа, Ігор Поклад. Митці намагалися підкреслити характерні рухи персонажів шляхом зміни ритму, темпу й гучності музики.
Музичний словничок
Квест (з англ.. - пошуки) - пригодницька гра, один з основних жанрів комп’ютерних ігор, що вимагають від гравця розумових рішень для просування по сюжету.
Гімнастика для очей : https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E
Руханка "А ти лети у далекі світи" :
https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig
Урок завершено, дякую. Веселого і непередбачуваного дня, тисячі посмішок!
Музичне мистецтво 7-Б (05 квітня)
Домашнє завдання: Перегляньте. Поль Дюк, Симфонічне скерцо «Учень чарівника» https://www.youtube.com/watch?v=Uh4dwt8I6zw з м/ф «Фантазія» Уявіть себе мультиплікаторами. Підберіть візуальний ряд до одного з класичних творів, який найбільше запам’ятався.
Синхронний урок в Google Meet за покликанням:
https://meet.google.com/pqh-iyfn-mhj
Вітаю, вас, дорогі діти!
Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді.
Тема. Музика в мультиплікації.
Мета : ознайомтеся з музикою з телеекрану, з особливостями жанру музики до мультфільмів, дізнаєтеся про мультиплікацію (анімацію); прослухаєте музичні твори Поль Дюка симфонічне скерцо «Учень чарівника» з м/ф «Фантазія»; І. Стравинський, «Весна священа» з м/ф «Фантазія». Розучите пісню " Мрії" Тетяни Савченко.
Cлухання. Поль Дюк/ Симфонічне скерцо «Учень чарівника» з м/ф «Фантазія»: https://www.youtube.com/watch?v=S12fjeYIeYM
І. Стравинський, «Весна священа» з м/ф «Фантазія»: https://www.youtube.com/watch?v=tBmWcEqvvQ0
Виконання. " Мрії" Тетяна Савченко : https://www.youtube.com/watch?v=JRyTwcrdtiM
Домашнє завдання. Перегляньте. Поль Дюк, Симфонічне скерцо «Учень чарівника» з м/ф «Фантазія» »: https://www.youtube.com/watch?v=Uh4dwt8I6zw Уявіть себе мультиплікаторами. Підберіть візуальний ряд до одного з класичних творів, який найбільше запам’ятався.
Сучасний кінематограф не можна уявити без музики.
Музичний словничок
Мультиплікація (анімація) – вид кіномистецтва, твір якого виготовляється шляхом знімання послідовних фаз руху намальованих або об’ємних об’єктів.
Мільйони дітей і дорослих усього світу захоплюються мультфільмами ВолтаДіснея. А розпочався шалений успіх видатної кінокомпанії у далеких 30 –х рр.. минулого століття з кумедного персонажа - мишенятка МіккіМауса. Уперше він з’явився в мультфільмі «Пароплавчик Віллі» (1928 р.) Нині МіккіМаус - найупізнаваніший герой мультфільмів, улюбленець кількох поколінь маленьких глядачів, а також логотип самої кіностудії «ВолтДіснейКомпані».
Музичний калейдоскоп
Захопившись ідеєю змішати класичну музику з анімацією, композитор Леопольд Стоковський вирішив утілити в життя сміливий задум - створити серію анімованих інтерпретацій музичних тем. Допоміг йому в цьому музичний критик Дімс Тейлор, який також зіграв роль церемоній монстера на початку фільму і між його частинами. Робоча назва анімаційного проекту – «Мультфільм - концерт», однак Стоковський називав його «фантазією», яка невдовзі й стала офіційною назвою.
Гімнастика для очей : https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E
Руханка "А ти лети у далекі світи" :
Синхронний урок в Google Meet за покликанням:
https://meet.google.com/pqh-iyfn-mhj
Вітаю, вас, дорогі діти!
Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді.
Тема. Музика в мультиплікації.
Мета : ознайомтеся з музикою з телеекрану, з особливостями жанру музики до мультфільмів, дізнаєтеся про мультиплікацію (анімацію); прослухаєте музичні твори Поль Дюка симфонічне скерцо «Учень чарівника» з м/ф «Фантазія»; І. Стравинський, «Весна священа» з м/ф «Фантазія». Розучите пісню " Мрії" Тетяни Савченко.
Cлухання. Поль Дюк/ Симфонічне скерцо «Учень чарівника» з м/ф «Фантазія»: https://www.youtube.com/watch?v=S12fjeYIeYM
І. Стравинський, «Весна священа» з м/ф «Фантазія»: https://www.youtube.com/watch?v=tBmWcEqvvQ0
Виконання. " Мрії" Тетяна Савченко : https://www.youtube.com/watch?v=JRyTwcrdtiM
Домашнє завдання. Перегляньте. Поль Дюк, Симфонічне скерцо «Учень чарівника» з м/ф «Фантазія» »: https://www.youtube.com/watch?v=Uh4dwt8I6zw Уявіть себе мультиплікаторами. Підберіть візуальний ряд до одного з класичних творів, який найбільше запам’ятався.
Сучасний кінематограф не можна уявити без музики.
Музичний словничок
Мультиплікація (анімація) – вид кіномистецтва, твір якого виготовляється шляхом знімання послідовних фаз руху намальованих або об’ємних об’єктів.
Мільйони дітей і дорослих усього світу захоплюються мультфільмами ВолтаДіснея. А розпочався шалений успіх видатної кінокомпанії у далеких 30 –х рр.. минулого століття з кумедного персонажа - мишенятка МіккіМауса. Уперше він з’явився в мультфільмі «Пароплавчик Віллі» (1928 р.) Нині МіккіМаус - найупізнаваніший герой мультфільмів, улюбленець кількох поколінь маленьких глядачів, а також логотип самої кіностудії «ВолтДіснейКомпані».
Музичний калейдоскоп
Захопившись ідеєю змішати класичну музику з анімацією, композитор Леопольд Стоковський вирішив утілити в життя сміливий задум - створити серію анімованих інтерпретацій музичних тем. Допоміг йому в цьому музичний критик Дімс Тейлор, який також зіграв роль церемоній монстера на початку фільму і між його частинами. Робоча назва анімаційного проекту – «Мультфільм - концерт», однак Стоковський називав його «фантазією», яка невдовзі й стала офіційною назвою.
Гімнастика для очей : https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E
Руханка "А ти лети у далекі світи" :
Запрошую учнів 7 Б класу на урок музичного мистецтва 05.04.24 о 14.00 в Google Meet за покликанням : https://meet.google.com/pqh-iyfn-mhj
Урок завершено, дякую. Нехай сьогодні день подарує тобі щастя!
Редагувати Видалити
Запрошую учнів 7 Б класу на урок музичного мистецтва 05.04.24 о 14.00 в Google Meet за покликанням : https://meet.google.com/pqh-iyfn-mhj
Урок завершено, дякую. Нехай сьогодні день подарує тобі щастя!
Музичне мистецтво 7-Б (29 березня)
Домашнє завдання:
Асинхронний урок в Google Meet за покликанням:
https://meet.google.com/xcx-bviw-jph
Вітаю, вас, дорогі здобувачі освіти!
Тема. Узагальнення теми "Новаторство в музичному мистецтві".
Мета : виконаєте тестові завдання, демонструючи здобуті на попередніх заняттях знання й закріплюючи їх з теми "Новаторство в музичному мистецтві".
Виконати тестові завдання з теми "Новаторство у музичному мистецтві"
1. Духовний хоровий гімн в афро- американській спільноті, написаний переважно на біблійні сюжети:
а) спірічуелс; б) ораторія; в) регтайм.
2. Усесвітньо відомий американський поп- і рок – співак, композитор, танцюрист, актор. Лауреат премії «Греммі», володар звання «Зірка століття»:
а) Д. Дассен; б) В. Івасюк; в) М. Стецюк; г) М. Джексон.
3. Автор пісні «Червона рута»:
а) С. Ротару; б) І. Стравінський; в) В. Івасюк; г) Р. Клайдерман.
4. Назвіть представників шансону:
а ) гурт «Бітлз»; б) Патріція Каас; в) Джо Дассен; г) Луї Армстронг;
д) Володимир Івасюк; е) Поль Моріа.
5. Головне в джазі – це …
а) чіткий ритм та високий емоційний рівень виконання;
б) ритм (свінг) та імпровізація;
в) звучання органу та поліфонічність.
6. Жанр естрадної розважальної музики переважно танцювального характеру – це ...
а) шансон; б) джаз; в) поп- музика
7. «Король поп-музики» - це …
а) Елвіс Преслі; б) Майкл Джексон; в) Джо Дассен
8. Рок-опера - це...
а) музичний твір у довільній формі на народні теми...;
б) театралізована вистава з сюжетом, дійовими особами, декораціями ... ;
в) жанр естрадної розважальної музики переважно танцювального характеру...
9. Стильовий різновид джазу; поєднання легкої та симфонічної музики – це …
а) симфоджаз; б) рапсодія; в) рок-узика
10. Напрямок рок-музики, що виник на початку 1950-х в США, в перекладі з англ. «крутитися та гойдатися» - це …
а) рок-опера; б) рок-н-ролл; в) поп -музика
11. Представники французької естради – це
а) Луї Армстронг, Дюк Еллінгтон, Глен Міллер;
б) «Пінк Флойд», «Квін», Бітлз»;
в) Едіт Піаф, Мірей Матьє, Джо Дассен
12. В якій рок-опері йдеться про трагічну долю французької національної героїні – Жанни д’Арк?
а) «Юнона і Авось»; б) «Собор Парижської Богоматері»; в) « Біла ворона».
Гімнастика для очей : https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E
Руханка "А ти лети у далекі світи" :
https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig
Урок завершено, дякую. Радійте життю і даруйте радість іншим!
Редагувати Видалити
Асинхронний урок в Google Meet за покликанням:
https://meet.google.com/xcx-bviw-jph
Вітаю, вас, дорогі здобувачі освіти!
Тема. Узагальнення теми "Новаторство в музичному мистецтві".
Мета : виконаєте тестові завдання, демонструючи здобуті на попередніх заняттях знання й закріплюючи їх з теми "Новаторство в музичному мистецтві".
Виконати тестові завдання з теми "Новаторство у музичному мистецтві"
1. Духовний хоровий гімн в афро- американській спільноті, написаний переважно на біблійні сюжети:
а) спірічуелс; б) ораторія; в) регтайм.
2. Усесвітньо відомий американський поп- і рок – співак, композитор, танцюрист, актор. Лауреат премії «Греммі», володар звання «Зірка століття»:
а) Д. Дассен; б) В. Івасюк; в) М. Стецюк; г) М. Джексон.
3. Автор пісні «Червона рута»:
а) С. Ротару; б) І. Стравінський; в) В. Івасюк; г) Р. Клайдерман.
4. Назвіть представників шансону:
а ) гурт «Бітлз»; б) Патріція Каас; в) Джо Дассен; г) Луї Армстронг;
д) Володимир Івасюк; е) Поль Моріа.
5. Головне в джазі – це …
а) чіткий ритм та високий емоційний рівень виконання;
б) ритм (свінг) та імпровізація;
в) звучання органу та поліфонічність.
6. Жанр естрадної розважальної музики переважно танцювального характеру – це ...
а) шансон; б) джаз; в) поп- музика
7. «Король поп-музики» - це …
а) Елвіс Преслі; б) Майкл Джексон; в) Джо Дассен
8. Рок-опера - це...
а) музичний твір у довільній формі на народні теми...;
б) театралізована вистава з сюжетом, дійовими особами, декораціями ... ;
в) жанр естрадної розважальної музики переважно танцювального характеру...
9. Стильовий різновид джазу; поєднання легкої та симфонічної музики – це …
а) симфоджаз; б) рапсодія; в) рок-узика
10. Напрямок рок-музики, що виник на початку 1950-х в США, в перекладі з англ. «крутитися та гойдатися» - це …
а) рок-опера; б) рок-н-ролл; в) поп -музика
11. Представники французької естради – це
а) Луї Армстронг, Дюк Еллінгтон, Глен Міллер;
б) «Пінк Флойд», «Квін», Бітлз»;
в) Едіт Піаф, Мірей Матьє, Джо Дассен
12. В якій рок-опері йдеться про трагічну долю французької національної героїні – Жанни д’Арк?
а) «Юнона і Авось»; б) «Собор Парижської Богоматері»; в) « Біла ворона».
Гімнастика для очей : https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E
Руханка "А ти лети у далекі світи" :
https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig
Урок завершено, дякую. Радійте життю і даруйте радість іншим!
Комментариев нет:
Отправить комментарий