Основи здоров’я

Основи здоров’я 7-Б (21 травня)

Домашнє завдання:

                       

                            Синхронний  урок в Google Meet   за покликанням :

                                https://meet.google.com/qbm-hmdc-orj

                  Вітаю, вас, шановні здобувачі освіти!


               Тема. Узагальнення з теми " Соціальна складова здоров'я "

               Мета :    виконаєте тестові завдання, демонструючи здобуті на попередніх заняттях знання й закріплюючи їх з теми   «Соціальна складова здоров»я».

 

           1.  Від чого найбільше залежить наше здоров»я:

           а) від стану довкілля;  б) від рівня  медичного обслуговування;  в) від спадкових даних;   г)  від способу життя.

           2.  До негативних чинників розвитку складових здоров»я  належить:

            а)  виконання фізичних вправ;  б) малорухливий спосіб життя;  в) активний рух.

        3 .  Наркотики – це психоактивні речовини, які…

            а) спричиняють отруєння організму;  б) руйнують нервову систему та викликають залежність;  в) додають фізичної сили та не викликають залежності.

       4. Вибери правильні відповіді:

           а) підлітки, які вживають наркотики, мають багато друзів; 

           б) наркотик у малих дозах не шкодить здоров»ю; 

           в)   вживання наркотиків заважає приймати зважені рішення; 

          г) той, хто пропонує наркотик, - не справжній друг.

        5.  Що таке ВІЛ?

            а) вірус;  б) грибок;  в) бактерія.

           6. Що таке дискримінація?

            а) інфікування людей в медичній установі; 

             б) уявлення, що існує в суспільстві, згідно з яким певні якості людей або їхня поведінка є ганебним й аморальним; 

            в)  обмеження громадян у правах за певною ознакою.

      7.    Туберкульоз – це…

            а) психоактивна речовина;    б) неінфекційна хвороба; 

            в) інфекційна хвороба;        г) шкідлива звичка.

         8.  Дайте, будь ласка, визначення: СНІД – це…

             а) ураження шкіри, спричинене  грибковою інфекцією; 

            б) ураження імунної системи, спричинене ВІЛ.

           9.  Через спільний шприц можна заразитися:

            а) гепатитом;   б) грипом;   в) туберкульозом;   г)   ВІЛ.

         10. В якому документі передбачено відповідальність за зберігання, перевезення, розповсюдження і вживання  наркотиків:

           а) Кримінальний кодекс України;    б) Кодекс про шлюб та сім»ю  України;  

           в) Конституція України.

         11.  Гризти нігті – це…

         а) спадкова погана звичка;   б) соціальна погана звичка;   в) індивідуальна погана звичка;   г) усі відповіді  правильні.

         12.  Ознаки здорового суспільства:

            а)  існують можливості для розвитку та самореалізації особистості;  

            б) небезпечна криміногенна ситуація;     в) людям гарантовано право на освіту;  

            г) необмежена комерційна реклама.

                       

            Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

                          Руханка "  А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

 

             Запрошую  учнів   7 Б  класу на  урок основи здоров'я  21.05.24  об 11.00   в Google Meet   за покликанням :    https://meet.google.com/qbm-hmdc-orj

 

               Урок завершено, дякую. Хай день буде добрим,  затишним, новини гарними!

               

    Веселих і цікавих  канікул, друзі! До зустрічі  у наступному навчальному році!

                   Нехай музика завжди звучить  у вашому серці!

 

 

Редагувати Видалити 


Основи здоров’я 7-Б (14 травня)


Домашнє завдання: Опрацювати § 29. Оцініть своє ставлення до проблеми ВІЛ/СНІДу.

                       

                          Асинхронний  урок в Google Meet   за покликанням :

                                   https://meet.google.com/nyu-nknc-nss

 

                  Вітаю, вас, шановні здобувачі освіти!

 

              Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді.


             Тема. Наркотики і ВІЛ.

           Мета :   пригадаєте базову інформацію про ВІЛ і СНІД; усвідомите загрозу стигми і дискримінації ВІЛ-інфікованих;  оціните своє ставлення до проблеми ВІЛ/СНІДу;  дізнаєтеся, як висловити підтримку людям, які живуть з ВІЛ.

 

                 Домашнє завдання. Опрацювати § 29.    Оцініть своє ставлення до проблеми ВІЛ/СНІДу. 

 

                                  Епідемія ВІЛ і наркотики

       Починаючи з 1995 року, Україна переживає епідемію ВІЛ-інфекції.

 Епідемія — це масове поширення інфекційної хвороби, що значно перевищує звичайний рівень захворюваності в певній місце­вості.

          Існує наука епідеміологія, яка вивчає причини виникнення й об'єктивні закономірності розповсюдження інфекційних хвороб та розробляє заходи боротьби з епідеміями. Вона дає змогу прогно­зувати, як будуть розвиватися епідемії й кого, вони найімовірніше вразять. Епідеміологи вивчають також епідемію СНІДу.

    Характерною рисою поширення ВІЛ-інфікування серед мо­лоді в Україні є те, що основний шлях інфікування в державі — ін'єкційний. Він пов'язаний із використанням наркотичних речовин. Можна сказати, що СНІД прийшов в Україну разом із наркотиками. На жаль, сьогодні Україна посідає одне з перших місць у Європі за кількістю ВІЛ-інфікованої молоді віком від 15 до 24 років.

   Отже, ВІЛ і наркотики тісно пов'язані між собою. Ін'єкційні наркотики — головний шлях розповсюдження ВІЛ в Україні, і бо­ротися з ними треба одночасно.

                          

            Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

                          Руханка "  А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig  

             

 

                 Урок завершено, дякую. Нехай всі  проблеми сьогоднішнього дня розчиняться в чашці ромашкового чаю. Вдалого дня!

 

Редагувати Видалити 



Основи здоров’я 7-Б (07 травня)


Домашнє завдання: Опрацювати § 28. Намалювати або створити міні-пост " 12 вправ замість..." ( вживання наркотиків) .

                          

                             Синхронний  урок в Google Meet   за покликанням :

                                  https://meet.google.com/ueh-qdvd-dhw

 

                       Вітаю, вас, шановні здобувачі освіти!

 

                 Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді. 


               Тема. Ні-наркотикам!

             Мета :    обговорите, яких заходів для боротьби з наркотиками треба вживати на державному рівні;  ознайомитеся з деякими положеннями кримінального законодавства у сфері боротьби з наркотиками; дізнаєтеся, які методи використовують наркоділки для залучення нових споживачів; вчитиметися рішуче відмовлятися від пропозиції вжити наркотик.

 

           Домашнє завдання.  Опрацювати § 28.   Намалювати або створити міні-пост   " 12 вправ замість..." ( вживання наркотиків) .

 

                      Наркотики — державна проблема

         На перший погляд здається, що наркотики — це проблема лише тих, хто їх уживає. Однак це не так. Вона стосується кожного з нас. Деякі пов’язані з нею витрати можна порахувати. Це, наприклад, втрачені доходи через непрацездатність наркозалежних; витрати на їхнє лікування; кошти на утримання правоохоронних органів. Але як оцінити збитки від злочинів, скоєних під впливом наркотиків, як порахувати страждання самих наркозалежних та їхніх родин?

                    Законодавство у сфері боротьби з наркотиками

        Кримінальний кодекс України встановлює відповідальність за незаконне виробництво, придбання, зберігання, перевезення, пересилання і збут наркотичних засобів (від 2 до 12 років позбавлення волі), а також за їх незаконне введення в організм (від 3 до 12 років), публічне вживання наркотиків (до 5 років) або за схиляння до їх вживання (до 12 років). За деякі злочини, пов’язані з наркотиками, кримінальна відповідальність настає з 14 років.

                        Вчимося казати «Ні»

        Уміння рішуче відмовлятися від того, що тобі не подобається і суперечить твоїм переконанням, дуже важливе в житті. Особливо тоді, коли тобі пропонують наркотик чи іншу психоактивну речовину.

      На перший погляд здається, що сказати «Ні» дуже легко. Та це не так. Той, хто пропонує наркотики, може бути настирливим. У нього неодмінно є для цього мотив. Навіть коли це найвірніший друг чи найближчий родич. Навіть якщо він не має прямого завдання прилучити тебе до наркотиків.

                                 Як сказати

                    Інтонація, голос: не вагайся, говори твердо і впевнено.

                   Погляд: дивись в очі співрозмовнику.

                   Міміка: упевнись, що вираз твого обличчя відповідає тому, що ти кажеш.

                   Дистанція: стій на відстані приблизно 1 м. Якщо хочеш відмовитися й піти, стань далі.

                  Якщо відмовляєш тому, з ким маєш теплі стосунки, стань ближче.

      

            Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

                          Руханка "  А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

 

             Запрошую  учнів   7 Б  класу на  урок основи здоров'я  07.05.24  об 11.00   в Google Meet   за покликанням :  https://meet.google.com/ueh-qdvd-dhw 

            

 

                     Урок завершено, дякую.   Гарного настрою на весь день!

 

 

  

Редагувати Видалити 


Основи здоров’я 7-Б (30 квітня)


Домашнє завдання: Опрацювати § 27. Письмово: 10 причин сказати «НІ!» або «Способи протистояння пропозиціям вжити наркотик».

                               

                            Асинхронний  урок в Google Meet   за покликанням :

                                              https://meet.google.com/qrk-fxog-yyj 

                                   Вітаю, вас, дорогі діти!

 

              Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді. 

 

                    Тема.   Наркотична залежність.

                 Мета : дізнаєтеся, що таке наркотична залежність, у чому відмінність між фізичною і психологічною залежністю; вчитиметися розрізняти ознаки наркотичної залежності та надавати допомогу в разі передозування наркотиків;  з’ясуєте, куди і як треба звертатися по допомогу з питань профілактики та лікування наркотичної залежності.

                   

                 Домашнє завдання.   Опрацювати § 27. Письмово:   10 причин сказати «НІ!»  або   «Способи протисто­яння пропозиціям вжити наркотик».

 

                   Під час уживання наркотиків і звикання організму до них роз­вивається наркоманія — захворювання, за якого психічний і фізичний стан людини, її самопочуття та настрій цілком залежать від наявності наркотику в організмі. За його відсутності розвивається синдром позбавлення (абстиненція) — дуже тяжкий стан, що супро­воджується судомами, сильним болем у м'язах і внутрішніх органах.

                  Наркотична залежність — неконтрольоване вживання однієї чи кількох видів психоактивних речовин.

Розвиваючись, залежність послідовно проходить кілька ста­дій — соціальну, психологічну, фізіологічну.

                                Типи наркотичної залежності : 

                психологічна- психологічна залежність виникає на рівні почуттів і підсвідомих поведінкових стереотипів.

                фізіологічна- фізична залежність характеризується звиканням до наркотику й наявністю абстинентного синдрому (ломки) за відсутності наступної його дози.

                             

            Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

                          Руханка "  А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig  

   

 

             Урок завершено, дякую.  Гарного дня, хай  все задумане збудеться!

 

Редагувати Видалити 


Основи здоров’я 7-Б (23 квітня)

Домашнє завдання:

                   

                       Синхронний  урок в Google Meet   за покликанням :

                                           https://meet.google.com/yrr-rmue-nni

                                   Вітаю, вас, дорогі діти!

 

              Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді. 

 

             Тема.  Причини і наслідки вживання наркотиків. 

               Мета :  дізнаєтеся, які бувають наркотики; проаналізуєте  психологічні причини вживання наркотиків;   визначите соціальні впливи, що спонукають до вживання наркотиків;  навчитеся розпізнавати міфи про наркотики; обговорите наслідки вживання наркотичних речовин.

 

                    Домашнє завдання.   Опрацювати §26. Письмово "Створення реклами здорового способу життя".

 

                  Тютюн, алкоголь, деякі ліки, токсичні речовини, наркотики... Усі вони більшою чи меншою мірою впливають на мозок і психіку людини, її здатність тверезо мислити і відповідально діяти. Тому їх називають психоактивними речовинами (такими, що впливають на психіку людини).

               1. Назвіть кілька видів легальних психоактивних речовин.

                              Причини вживання наркотиків

                Наркоманія — одна з найболючіших проблем сучасності. Щодня ми чуємо про злочини, скоєні через наркотики, про зруйновані долі та вкорочені життя. Під загрозою опинилися підлітки, які мало знають про небезпеку наркотиків і не вміють опиратися тиску з боку наркоділків та своїх друзів.

                          Чому люди починають вживати наркотики

                   Соціальні чинники:

                     наркотики є легкодоступними;

                    реклама сигарет і алкоголю підступно створює позитивний імідж наркотикам і заохочує молодь;

                    друзі вживають наркотики;

                      деякі фільми і телепередачі романтизують наркотики.

            Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

                          Руханка "  А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

 

             Запрошую  учнів   7 Б  класу на  урок основи здоров'я  23.04.24  об  11.00   в Google Meet   за покликанням :  https://meet.google.com/yrr-rmue-nni

 

 

           Урок завершено, дякую.  Гарної погоди в душі і прекрасних людей поруч!

 

 

Редагувати Видалити 


Основи здоров’я 7-Б (16 квітня)

Домашнє завдання:

Опрацювати §25. Письмово. Скласти пам’ятку з профілактики захворювання цивілізації.

                             

                      Асинхронний  урок в Google Meet   за покликанням :

                          https://meet.google.com/nak-jmrd-kff

                                   Вітаю, вас, дорогі діти!

 

              Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді. 

 

             Тема.  Хвороби цивілізації і реклама.

             Мета :   дізнаєтеся, що таке хвороби цивілізації; ознайомитеся з принципами дії реклами і прийомами, які використовують рекламні кампанії для залучення молоді до куріння та вживання алкоголю; потренуєтеся розпізнавати рекламні хитрощі й створювати антинаркотичну рекламу.

 

          Домашнє завдання.   Опрацювати §25. Письмово. Скласти пам’ятку з профілактики захворювання цивілізації.

 

               У давні часи люди потерпали від холоду, спеки, нападів хижих звірів, інфекційних хвороб. Сучасні люди живуть набагато довше і незрівнянно комфортніше. Механізми й автомати звільнили їх від тяжкої фізичної праці в побуті та на виробництві. Завдяки винайденню вакцин та ефективних ліків середня тривалість життя людей зросла більш як удвічі.

          Бліцкрос (індивідуально)

               1). Людина – істота…

                   а) …біологічна;

                   б) …соціальна;

                    в) …біосоціальна.

            2). Демократичне суспільство надає людині:

                   а) безмежні права;

                   б) багато прав і обов’язків;

                  в) право на вибір обов’язків.

             3). Найбільше піклуються про твоє здоров’я:

                  а) члени родини;

                   б) працівники медичних закладів;

                   в) друзі.

          4). Закінчити фразу: "Людина стає людиною тільки…"

                а) …демонструючи власне "я";

                б) …серед людей;

                в) …у соціальних мережах.

              5). Соціальна небезпека може призвести до:

                    а) хронічного стресу;

                   б) набуття навичок самозахисту;

                   в) прояву лідерських якостей.

                  6). Комп’ютерні ігри для підлітка є соціально безпечними, якщо вони:

                          а) містять сцени будь – якого виду насилля;

                          б) розвивають інтелект;

                          в) потребують багато часу.

                   

           Цивілізація  щабель розвитку суспільства, коли соціальні зв’язки починають домінувати над природними.

            Хвороби цивілізації – проблеми зі здоров’ям людини, які виникли в результаті негативного впливу промислової та науково-технічної революції на довкілля і саму людину.

                      Реклама — рушійна сила торгівлі

      Суттєву роль у виникненні хвороб цивілізації відіграє комерційна реклама харчових продуктів, сигарет та алкоголю. Сучасний світ називають суспільством споживання. Екрани телевізорів, шпальти газет і журналів, вулична реклама рясніють щодня пропозиціями безлічі товарів і послуг.

                     Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

                          Руханка "  А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

 

 

                     Урок завершено, дякую.  Веселого і непередбачуваного дня, тисячі посмішок!

            

Редагувати Видалити 


Основи здоров’я 7-Б (09 квітня)

Домашнє завдання:

                         

                       Синхронний урок в Google Meet   за покликанням :

                                         https://meet.google.com/uqv-hzcd-agx

 

                            Вітаю, вас, дорогі діти!

 

                Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді. 

 


             Тема. Впливи найближчого оточення.
             Мета :  з’ясуєте, хто належить до твого найближчого оточення; оціните якість своїх стосунків;  дізнаєтеся про переваги принципу синергії у стосунках; проаналізуєте можливі ризики найближчого оточення підлітків; пригадаєте ознаки дружніх і небезпечних підліткових компаній.

 

                Домашнє завдання.  Опрацювати §24. Письмово: що має шкідливий вплив на ваше життя та здоров’я і чи хотіли б ви цього позбутися.    Розв'яжи ситуацію  ( слайд  № 13 презентації).

 

 

               Всі ми живемо в оточенні людей. Змалку відчуваємо вплив найближчого оточення — родини, учителів, однокласників, друзів. У спілкуванні та взаєминах з ними набуваєш навичок, звичок і досвіду. Вплив оточення підлітка на формування корисних навичок і звичок.

У родині або в колі близьких нам дорослих отримуємо перший життєвий досвід.

           Наслідуємо поведінку, стиль спілкування з іншими людьми. Якщо наші близькі поважають одне одного й піклуються одне про одного, то й ми поводимося так само. Якщо розподілені обов’язки в домашньому господарстві, ми з дитинства привчаємося допомагати дорослим, планувати свій час.

               Якщо в родині звикли разом відпочивати на природі, займатися спортом, відвідувати святкові концерти, займатися сімейним хобі, ми також збережемо на все життя звичку активно відпочивати та проводити більше часу з родиною. Так сформується здоровий спосіб життя, гарні взаємовідносини в родини та доброзичлива атмосфера.

                             

                 Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

                          Руханка "  А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

 

 

                Запрошую  учнів   7 Б класу на  урок основи здоров'я  09.04.24  об  11.00   в Google Meet   за покликанням :  https://meet.google.com/uqv-hzcd-agx

       

                     Урок завершено, дякую.    Нехай сьогодні день подарує вам щастя!

 

 

Редагувати Видалити 


Основи здоров’я 7-Б (02 квітня)

Домашнє завдання: Опрацювати §23, виконати практичну роботу "Складання рейтингу телепередач" ( яка найбільше подобається).

                  

                      Асинхронний урок в Google Meet за покликанням: 

                            https://meet.google.com/obp-zohd-ekg

 

                               Вітаю, вас, дорогі діти!

 

            Уважно перегляньте презентацію до уроку, надсилайте питання, відповіді.

 


            Розділ 4. Соціальна складова здоров'я ( 9 г)


          Тема. Соціальні чинники здоров'я.
         Мета :  пригадаєте, що таке соціальне середовище; обговорите соціальну безпеку свого населеного пункту; оціните можливості реалізації своїх прав; проаналізуєте, як ЗМІ впливають на твоє ставлення, рішення і поведінку.

 

  Домашнє  завдання.  Опрацювати §23, виконати практичну роботу "Складання рейтингу телепередач" ( яка найбільше подобається).

 

 

                     Людина живе в суспільстві. Вона має знайти СВОЕ місце серед інших людей, навчитися спілкуватися з ними, зрозуміти правила поведінки в соціумі й дотримуватися їх. Демократичне суспільство надає людині досить багато прав, але разом із правами в людини з'являються й певні обов'язки.  Уміння користуватися своїми правами й виконувати свої обов'язки є важливим показником соціального здоров'я.

   Існують соціальні фактори, які впливають на твоє соціальне здоров'я.

             Насамперед до них належить безпосереднє оточення людини:

             — родина, в якій виховується й росте;

              — школа, в якій вона навчається;

             ― клас, в якому вона знаходить друзів, з котрими спілкується не тільки в школі, але й за її межами;

            — підліткові компанії, з якими вона проводить дозвілля.

                           Окрім того, на соціальне здоров'я впливають:

                 — література, яку читає людина;

                — телевізійні програми, які вона дивиться;

                — музика, яку вона слухає;

               — театральні спектаклі, фільми, комп'ютерні ігри й багато іншого, від чого вона отримує естетичну насолоду.

                          

                 Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

                          Руханка "  А ти лети у далекі світи" :

                    https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig

       

 

                      Урок завершено, дякую.  Радійте життю і даруйте радість іншим!

 

Редагувати Видалити 


Основи здоров’я 7-Б (26 березня)

Домашнє завдання: ВИКОНАТИ ТЕСТУВАННЯ

                   

                    Синхронний урок в Google Meet за покликанням:

                               https://meet.google.com/awv-fmbn-ojz

                                  Вітаю, вас, шановні  здобувачі освіти!

 

                   Тема. Узагальнення з теми «Психічна і духовна складові здоров'я »

               Мета :  виконаєте тестові завдання, демонструючи здобуті на попередніх заняттях знання й закріплюючи їх з теми « Психічна і духовна складові здоров'я »

                  

          Домашнє завдання.   Виконати тестові завдання з теми "Психічна і духовна складові здоров'я"

 

                 1.     Конфлікти виникають тому, що:

      а)  є нерозумні люди;       блюди не можуть домовитися;

      ву людей можуть бути протилежні цілі, інтереси, позиції або погляди;

      глюди не розуміють один одного.

 

        2.     Які принципи НЕ допоможуть вирішити конфлікт?

        аобговорювати проблему, а не людей;       бвизначити причину конфлікту;

         вне погоджуватися з будь-якими пропозиціями іншої сторони, наполяга­ти на своєму;

       гзапропонувати всі можливі варіанти вирішення.

          3.     Інтелект - це...

       а)  здатність отримувати інформацію з навколишнього світу і ефективно опрацьовувати її, щоб відповідним чином реагувати на те, що відбувається;

       б)  підсвідома оцінка навколишнього світу;

      в)  уміння, які допомагають людині отримувати інформацію з навколишнього світу;

      г)  здатність находити оригінальні рішення.

            4.     Інтелектуальні навички - це...

       а)  уміння вчитися;      буміння приймати виважені рішення;

      вуміння творчо мислити;     гуміння запам'ятовувати.

             5.     Людина сприймає інформацію за допомогою:

        а) п'яти органів чуття;   бзору, слуху, дотику, смаку, нюху;

         взасобів масової інформації;     г)  технічних засобів.

           6.     Які емоції і почуття корисні для здоров’я людини?

        а)  тривога ;   б) відчуття безпорадності;    в)  гнів;   г)  життєрадісність;

          д ) повага до себе;   е)  задоволення своїм життям.

         7.   В перекладі з англійськоі мови слово "стрес" означає:

         а) напруження;    б) виснаження;    втренування;   г)  втома;

         8.Чинники, що спричиняють стрес, мають назву:

         а) агресори;    б) стресори;    вресори;    гдепресори.

        9.Керувати стресами означає:

         авпливати;   бконтролювати;   взмінювати в бажаному напрямі;

          г)  панікувати;    д)  відпочинок і сон.

         10.Опанувати стрес допоможуть:

      а) самоконтроль, оптимізм, позитивні думки;

      б)  позитивні думки, страх, самоконтроль;

       в) впевненність, самоконтроль, перевтома;

      г) негативні думки, самокритика, хвилювання.

               11.Конфліктогени - це...

         аслова або дії, що розпалюють конфлікт;       б)  дії учасників конфлікту.

                 12. Щоб розв'язати конфлікт інтересів потрібно:

        азнайти те, що об'єднує;      б) нав'язати свою точку зору.

                     Гімнастика для очей :  https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

                    Руханка "ЧІКУ-РІКУ" РУХАНКА Наталія Мієдінова (Тьотя PANDA):

                     https://www.youtube.com/watch?v=CSZYQToNbhc

 

                  Запрошую  учнів   7 Б  класу на  урок основи здоров'я  26.03.24  об   11.00   в Google Meet   за покликанням :  https://meet.google.com/awv-fmbn-ojz

 

          Урок завершено, дякую.  І нехай сьогодні буде   просто  чудовий день!

 

 

Редагувати Видалити 


Комментариев нет:

Отправить комментарий