Історія України

Історія України 7-Б (15 травня)

Домашнє завдання:

Тема уроку. Урок узагальнення.

Сьогодні узагальнимо вивчений матеріал, виконаємо завдання, спрямовані на розвиток логічного мислення, встановлення причинно-наслідкових зв'язків.

1.Повторіть вивчені дати, терміни, персоналії.

2.Кам'янець-Подільська фортеця Перегляньте невеличке відео про відому пам'ятку архітектури. Складіть відгук про враження від побаченого (3-4 речення).

3.За посиланням виконайте тестові завдання.

https://vseosvita.ua/test/rozdil-5-ruski-udilni-kniazivstva-u-skladi-susidnikh-derzhav-krymske-khanstvo-2966090.html

4.Домашнє завдання: виконайте тестові завдання і надішліть на платформу разом з відгуком.

Редагувати Видалити 


Історія України 7-Б (08 травня)

Домашнє завдання:

Тема уроку. Узагальнення та тематичний контроль з теми "Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство"

Сьогодні на уроці узагальнимо та систематизуємо вивчений матеріал з теми "Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство", виконаємо тестові завдання.

1.Повторимо дати, терміни, персоналії з теми.

2.Повторимо ключові питання з розділу:

-Українські землі у складі сусідніх держав.

-Зміст Кревської та Городельської уній.

-Утворення Кримського ханства. Жержава Феодоро.

-Суспільне , культурне та господарське життя на українських землях.

3.Виконання тестових завдань.

https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vSw4evJxtLilisE-3TDwukTZbbt5m39AjQu96PtLGm9kCuuCr4KhL8liWtKgy-XKA/pub

4.Домашня робота: повторити параграфи 20-25, дати, терміни, історичні портрети.

Редагувати Видалити 


Історія України 7-Б (01 травня)

Домашнє завдання:

Асинхронний урок за посиланням: https://meet.google.com/gdw-wkrg-maa

Тема уроку.  Держава Феодоро в Криму. Утворення Кримського ханства.

Мета уроку. Сьогодні на уроці дізнаєтесь, яку політику проводили Кримське ханство та Османська імперія щодо українських земель, які наслідки мали татаро-турецькі набіги для українських земель.

Утворення Кримського ханства. Держава Феодоро в Криму. Рекомендую до перегляду відео з теми уроку.

1.Працюємо над змістом параграфа 22. Витлумачте значення нових термінів: султан, бей, муфтій, диван, ясир, козак, мечеть, дюрбе.

2.Прочитайте пункт 1, дізнайтесь, як і коли утворилося Кримське ханство, як воно потрапило в залежність від Османської імперії? Коротко занотуйте.

3.За змістом пункту 2 складіть схему "Державний устрій Кримського ханства" та визначте риси соціально-економічного розвитку ханства.

4.Прочитайте пункт 4, визначте головну мету набігів татар на українські землі. До яких наслідків призвели татаро-турецькі набіги на українські землі? Хто такі козаки? Коли з'явилися перші згадки про них?

5.За матеріалом пункту 5 що ви дізналися про державу Феодоро в Криму?

6.Домашнє завдання: прочитати параграф 22, письмово складіть історичний портрет Менглі-Гірея, вивчіть нові дати і терміни.

Редагувати Видалити 


Історія України 7-Б (17 квітня)

Домашнє завдання:

Асинхронний урок за посиланням: https://meet.google.com/gdw-wkrg-maa

Тема уроку. Особливості державних устроїв Великого князівства Литовського, Руського і Жемайтійського, Польського королівства. Права шляхти та її роль у суспільному житті.

Сьогодні на уроці дізнаємось про те, які зміни відбулися в державному устрої ВКЛ та Польщі, які особливості сталися в господарському розвитку українських земель, як розвивалися ремесла й торгівля у 14-15 ст.

Особливості державних устроїв ВКЛ та Польського королівства Рекомендую до перегляду відео з теми уроку.

1.Працюємо над змістом параграфа 24. Витлумачте нові поняття: натуральне господарство, оброк, панщина, латифундія, фільварок, кріпацтво, магдебурзьке право.

2.Прочитайте пункт 1, дайте відповіді на запитання:

-Які нові явища з'явилися в розвитку сільського господарства в 14-16 ст.?

-Які галузі сільського господарства набули розвитку в 14-16 ст.?

-Якими промислами займалися українські селяни й міщани?

-Що таке фільварок та наслідки появи їх?

-Як відбувався процес закріпачення українських селян?

3.За змістом пункту 2 вказати причини появи збройних виступів, запишіть найбільші виступи українського селянства.

4.На стор.129 ознайомтесь зі схемою "Система самоврядування в українських містах, що мали магдебурзьке право".

5.Домашнє завдання: прочитати параграф 24, скласти план до пункту 4, вивчити нові терміни.

Редагувати Видалити 


Історія України 7-Б (10 квітня)

Домашнє завдання:

Синхронний урок за посиланням: https://meet.google.com/gdw-wkrg-maa

Тема уроку. Інкорпорація руських удільних князівств до складу сусідніх держав. Кревська та Городельська унії та їх вплив на руську політичну еліту.

Сьогодні на уроці дізнаємося, яким чином українські землі опинилися у складі іноземних держав, яку політику проводилиці держави щодо українських земель.

Включення руських удільних князівств до складу іноземних держав. Рекомендую до перегляду відео з теми уроку з метою кращого засвоєння нового матеріалу.

https://ppt-online.org/969004 Презентація з теми уроку.

1.Працюємо над змістом параграфів 20-21. Витлумачте нові терміни: інкорпорація земель, унія та дати:

-1362 р.-битва на Синіх Водах;

-1385 р.-Кревська унія;

-1410 р.-Грюнвальдська битва;

-1413 р.-Городельська унія;

-1435 р.-битва під Вількомиром;

-1471 р.-ліквідація Київського удільного князівства.

2.Прочитайте параграф 20, заповніть таблицю "Приєднання руських удільних князівств до складу інших держав" .

3.За змістом параграфа 21 п.1 запишіть зміст Кревської та Городельської уній.

4.Домашнє завдання: прочитати параграфи 20-21, скласти причини, зміст та наслідки уній; вивчити дати і зміст уній.

Редагувати Видалити 


Історія України 7-Б (03 квітня)

Домашнє завдання:

Асинхронний урок за посиланням: https://meet.google.com/gdw-wkrg-maa

Тема уроку. Узагальнення та тематичний контроль з теми "Королівство Руське"

Сьогодні на уроці узагальнимо та систематизуємо вивчений матеріал з теми "Галицько-Волинська держава", виконаємо тестові завдання.

1.Актуалізуємо вивчений матеріал з теми:

-Повторимо дати, терміни і персоналії.

-Повторення історичних портретів Д.Галицького та його нащадків.

-Культурні пам'ятки Галицько-Волинської держави.

2.Виконання тестових завдань за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/otm612

3.Домашнє завдання: повторити параграфи 15-19, дати, терміни, персоналії.

Редагувати Видалити 


Історія України 7-Б (27 березня)

Домашнє завдання:

Синхронний урок за посиланням: https://meet.google.com/gdw-wkrg-maa

Тема уроку. Культура Галицько-Волинської держави.

Сьогодні на уроці розглянемо, якими були особливості культури Галицько-Волинської держави, у чому проявилися особливості галицько-волинського літописання, які визначні пам'ятки архітектури та образотворчого мистецтва збереглися до нашого часу.

Культура Галицько-Волинської держави Рекомендую до перегляду відео з теми уроку з метою кращого засвоєння нового иатеріалу.

1.Працюємо над змістом параграфа 19. Витлумачимо нові терміни й повторимо попередні: літопис, фрески, мозаїка, іконопис, книжкова мініатюра, архітектура, скульптура.

2.Прочитайте пункт 1, попрацюйте зі схемою "Особливості культури ГВД" на стор.102.

3.Прочитайте пункти 2-5, заповніть таблицю "Досягнення культури Королівства Руського" (зразок на стор.106).

4.Домашнє завдання: прочитати параграф 19, повторити терміни, завершити таблицю (зразок на стор. 106) "Досягнення культури Королівства Руського".

Редагувати Видалити 


Комментариев нет:

Отправить комментарий