Всесвітня історія

Всесвітня історія 7-Б (03 травня)

Домашнє завдання:

Синхронний урок за посиланням: https://meet.google.com/gdw-wkrg-maa

Тема уроку.  Середньовічна Японія.

Мета уроку. Охарактеризувати особливості розвитку середньовічної Японії, як виникла держава в Японії.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-vsesvitno-istori-v-7-klasi-na-temu-kitay-i-yaponiya-v-dobu-serednovichchya-349308.html Рекомендую до перегляду презентацію з теми уроку.

1.Працюємо над змістом параграфа 23 (пункт 7). Витлумачте значення нових термінів: синтоїзм, переворот Тайка, самураї, сьогун.

2.Прочитайте пункт 7, охарактеризуйте етапи розвитку Японії в середні віки, відповідь подайте у вигляді таблиці, яка буде складатися з колонок: 1)етап; 2)зарактеристика етапу.

Домашнє завдання. Прочитати параграф 23 (пункт 7 ), скласти таблицю.

Редагувати Видалити 


Всесвітня історія 7-Б (19 квітня)

Домашнє завдання:

Синхронний урок за посиланням: https://meet.google.com/gdw-wkrg-maa 

Тема уроку. Розділ 6. Середньовічний Схід.(год.)
Середньовічне суспільство Індії.

Сьогодні на уроці дізнаєтесь, що нового з'явилося в розвитку середньовічної Індії, що являв собою Делійський султанат, якими були надбання середньовічної культури Індії.

Середньовічне суспільство Індії. Рекомендую до перегляду відео з теми уроку з метою кращого засвоєння нового матеріалу.

1.Працюємо над змістом параграфа 24. Витлумачте (повторіть) терміни: варни, касти, раджа, індуїзм, буддизм, іслам, раджпути.

2.Прочитайте пункт 1, дайте відповіді на питання:

-Який поділ існував в індійському суспільстві?

-Що нового в цьому поділі з'явилося в Середні віки?

-Які релігії поширилися на території Індії в Середні віки?

3.За змістом пункту 2 з'ясуйте:

- Коли було створено Делійський султанат?

-Скільки років він проіснував?

-Якими були причини його загибелі?

-Якими були мета і наслідки походу Тимура до Індії?

4.Домашнє завдання: прочитати параграф 24, обрати одне із завдань (за пунктами 1 чи 2), виконати письмово і надішлати.

Редагувати Видалити 


Всесвітня історія 7-Б (12 квітня)

Домашнє завдання:

Асинхронний урок за посиланням: https://meet.google.com/gdw-wkrg-maa 

Тема уроку. Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ.

Сьогодні на уроці дізнаємося, як виникла нова імперія, завдяки чому османам удалося здійснити такі значні завоювання, до яких наслідків вони призвели, як розвивалася турецька культура.

Утворення Османської імперії. Рекомендую до перегляду відео з теми уроку з метою кращого засвоєння нового матеріалу.

1.Працюємо над змістом параграфа 22. Витлумачте значення нових термінів: султан, яничари, медресе, сипахи.

2.Прочитайте пункт 1, визначте коли і як було створено державу турків-османів.

3.За змістом пункту 2 усно дайте відповіді на запитання:

-Яким було становище держав Балканського півострова напередодні завоювання їх османами?

-Яка битва відсунула падіння Візантії на 50 років?

-Чому хрестові походи проти османів виявилися невдалими?

4.Прочитайте пункт 4, складіть розповідь про розвиток Османської імперії наприкінці 15 ст.

5.Скласт план "Турецька культура 14-15 ст." за змістом пункту 5.

6.Домашнє завдання: прочитати параграф 22, за пунктом 3 скласти історичний портрет Мехмеда ІІ.

Редагувати Видалити 


Всесвітня історія 7-Б (05 квітня)

Домашнє завдання:

Синхронний урок за посиланням: https://meet.google.com/gdw-wkrg-maa

Тема уроку. Монгольська навала на Русь. Московська держава. Іван ІІІ. 

Сьогодні на уроці дізнаємося, чим відрізнялися в розвитку Володимиро-Суздальське князівство й Новгородська земля, як зупинено німецький наступ на Схід, як на просторах Північно-Східної Русі постала Московська держава.

Московська держава у 12-15 ст. Рекомендую до перегляду відео з теми уроку з метою кращого засвоєння нового матеріалу.

1.Працюємо над змістом параграфа 21. Витлумачте поняття: дворянство, віче, боярська республіка, ярлик, Боярська дума, Судебник, Юріїв день, "стояння на Угрі".

2.Прочитайте пункти 1-2. Чим відрізнялися в розвитку Володимиро-Суздальське князівство та Новгородська земля?

3.За змістом пунктів 3-5 складіть хронологічну таблицю.

4.Прочитайте пункт 6, визначте основні риси політики Івана ІІІ.

5.Домашнє завдання: прочитати параграф 21, за пунктом 6 випишіть основні риси політики Івана ІІІ; вивчіть нові терміни і дати.

Редагувати Видалити 


Всесвітня історія 7-Б (29 березня)

Домашнє завдання:

Асинхронний урок за посиланням: https://meet.google.com/gdw-wkrg-maa

Тема уроку. Угорське та Чеське королівства. Гуситські війни.

Тема уроку. Сьогодні на уроці дізнаємося про те, як виникли та розвивалися держави Чехія та Угорщина, хто такий Ян Гус, що таке гуситські війни та їх наслідки.

Угорське та Чеське королівства. Гуситські війни. Рекомендую до перегляду відео з теми уроку з метою кращого засвоєння нового матеріалу.

1.Працюємо над змістом параграфа 19-20 (пунктами 2-4). Витлумачте поняття: гусити, гуситські війни, Ян Жижка.

2.Прочитайте пункт 2-3, письмово дайте відповіді на запитання:

-Вкажіть хронологічні рамки гуситських війн (1419-1434).

-Вкажіть причини і привід гуситських війн.

-Які реформи здійснили гусити, захопивши владу?

-З'ясуйте головні наслідки гуситського руху.

3.Прочитайте пункт 4, усно визначте, що зумовило перетворення Угорщини на королівство.

4.Домашнє завдання: прочитайте параграфи 19-20 (пункти 2-4), дайте письмово відповіді на запитання.

Редагувати Видалити 


Комментариев нет:

Отправить комментарий