Англійська мова 7-Б (16 травня)
Домашнє завдання: Письмово відповідати на запитання на платформі. Надіслати.
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Thursday, the sixteenth of May
Classwork
Тема. Урок домашнього читання.
Hello, students! Сьогодні на уроці дізнаємося як виглядав Лондон у часи Шекспіра.
Завдання уроку:
- Listen to the text and note some facts to describe London in Shakespeare’s days.
In Shakespeare’s days London was noisy (шумним), dangerous (небезпечним) and very smelly (смердючим) — there were no drains (не було каналізацій) in those days and chamber pots (горщики) were often emptied out (виливати) of windows. The streets in London were narrow (вузькі) — only wide enough for people and horses, as well sheep and cows on their way to the market.
There were lots of taverns in Southwark at Shakespeare’s time. They served beer and wine, and all sorts of meat, fish and poultry (птицю). There were no fridges in those days and many tavern owners salted, smoked, or even sugared their meat and poultry — to slow the spoilage (псування).
Many Londoners had a garden, where they grow vegetables and flowers, and kept chickens. Most flowers were for eating, not for looking at. And there were no potatoes — they hadn’t been brought from America yet.
The first English theatre was built in 1576. The Globe was built in 1598 but burnt down in 1613. It was rebuilt in 1614, only to be destroyed 30 years later. The new Globe, the recreation of Shakespeare’s theatre, was built in 1977.
- Answer the questions. (пис.)
1. What were the streets in London like during Shakespeare's days?2. What did taverns in Southwark serve during Shakespeare's time?3. How did tavern owners preserve their meat and poultry in those days?4. What did many Londoners have in their gardens during Shakespeare's time?5. Why were most flowers grown in London gardens used for eating?6. When was the first English theatre built?7. What happened to the Globe theatre that was built in 1598?
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Thursday, the sixteenth of May
Classwork
Тема. Урок домашнього читання.
Hello, students! Сьогодні на уроці дізнаємося як виглядав Лондон у часи Шекспіра.
Завдання уроку:
- Listen to the text and note some facts to describe London in Shakespeare’s days.
In Shakespeare’s days London was noisy (шумним), dangerous (небезпечним) and very smelly (смердючим) — there were no drains (не було каналізацій) in those days and chamber pots (горщики) were often emptied out (виливати) of windows. The streets in London were narrow (вузькі) — only wide enough for people and horses, as well sheep and cows on their way to the market.
There were lots of taverns in Southwark at Shakespeare’s time. They served beer and wine, and all sorts of meat, fish and poultry (птицю). There were no fridges in those days and many tavern owners salted, smoked, or even sugared their meat and poultry — to slow the spoilage (псування).
Many Londoners had a garden, where they grow vegetables and flowers, and kept chickens. Most flowers were for eating, not for looking at. And there were no potatoes — they hadn’t been brought from America yet.
The first English theatre was built in 1576. The Globe was built in 1598 but burnt down in 1613. It was rebuilt in 1614, only to be destroyed 30 years later. The new Globe, the recreation of Shakespeare’s theatre, was built in 1977.
- Answer the questions. (пис.)
Англійська мова 7-Б (14 травня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the fourteenth of May
Classwork
Тема. Урок домашнього читання.
Hello, students! Сьогодні у нас урок читання, ми опрацюємо текст про відомого англійського поета та драматурга – Вільяма Шекспіра.
Завдання уроку:
- p.179 ex.1 Read about William Shakespeare’s life and answer the questions below.
Прочитайте та перекладіть про життя Вільяма Шекспіра та ПИСЬМОВО дайте відповіді на запитання.
НАДІСЛАТИ КЛАСНУ РОБОТУ!
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the fourteenth of May
Classwork
Тема. Урок домашнього читання.
Hello, students! Сьогодні у нас урок читання, ми опрацюємо текст про відомого англійського поета та драматурга – Вільяма Шекспіра.
Завдання уроку:
- p.179 ex.1 Read about William Shakespeare’s life and answer the questions below.
Прочитайте та перекладіть про життя Вільяма Шекспіра та ПИСЬМОВО дайте відповіді на запитання.
НАДІСЛАТИ КЛАСНУ РОБОТУ!
Англійська мова 7-Б (13 травня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Monday, the thirteenth of May
Classwork
Тема. Незвідані місця Канади. Читання тексту.
Hello, students! Сьогодні на уроці закріплюємо знання про визначні місця Канади.
Завдання уроку:
- p.177-178 ex.11 Read and translate about some attractions in Canada. Прочитай і переклади про деякі пам'ятки в Канаді.
- Do the test: https://vseosvita.ua/test/start/zln288
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Monday, the thirteenth of May
Classwork
Тема. Незвідані місця Канади. Читання тексту.
Hello, students! Сьогодні на уроці закріплюємо знання про визначні місця Канади.
Завдання уроку:
- p.177-178 ex.11 Read and translate about some attractions in Canada. Прочитай і переклади про деякі пам'ятки в Канаді.
- Do the test: https://vseosvita.ua/test/start/zln288
Англійська мова 7-Б (09 травня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Thursday, the ninth of May
Classwork
Тема. Незвідані місця Канади. Читання тексту.
Hello, students! Сьогодні на уроці дізнаємося про визначні місця Канади.
Завдання уроку:
- p.177-178 ex.11
1) Read and translate about some attractions in Canada. Прочитай і переклади про деякі пам'ятки в Канаді.
2) Say which one you’d like to visit. (пис.) Скажи яке місце ти хотів бі відвідати.
I would like to visit ...
Homework: p.177-178 ex.11 читати, перекладати. Тестування за змістом тексту на наступному уроці.
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Thursday, the ninth of May
Classwork
Тема. Незвідані місця Канади. Читання тексту.
Hello, students! Сьогодні на уроці дізнаємося про визначні місця Канади.
Завдання уроку:
- p.177-178 ex.11
1) Read and translate about some attractions in Canada. Прочитай і переклади про деякі пам'ятки в Канаді.
2) Say which one you’d like to visit. (пис.) Скажи яке місце ти хотів бі відвідати.
I would like to visit ...
Homework: p.177-178 ex.11 читати, перекладати. Тестування за змістом тексту на наступному уроці.
Англійська мова 7-Б (07 травня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the secenth of May
Classwork
Тема. Лондонське Око. Повторення.
Hello, students! Сьогодні на уроці повторюємо слова з теми "Sightseeng".
Завдання уроку:
- p. 153 ex.1 Повторення слів.
- Past Simple. Повторення правила.
- Виконати завдання: https://vseosvita.ua/test/start/qfb282
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the secenth of May
Classwork
Тема. Лондонське Око. Повторення.
Hello, students! Сьогодні на уроці повторюємо слова з теми "Sightseeng".
Завдання уроку:
- p. 153 ex.1 Повторення слів.
- Past Simple. Повторення правила.
- Виконати завдання: https://vseosvita.ua/test/start/qfb282
Англійська мова 7-Б (06 травня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the sixth of May
Test
Тема. Контроль аудіювання.
Hello, students! Сьогодні на уроці ви прослухаєте текст про Лондонське Око та виконаєте за ним завдання.
Увага! Контроль аудіювання є одним з чотирьох видів контролю, котрі впливають на семестрову оцінку.
Завдання уроку:
Прослухати текст та виконати за ним завдання: https://vseosvita.ua/test/start/ytf493
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the sixth of May
Test
Тема. Контроль аудіювання.
Hello, students! Сьогодні на уроці ви прослухаєте текст про Лондонське Око та виконаєте за ним завдання.
Увага! Контроль аудіювання є одним з чотирьох видів контролю, котрі впливають на семестрову оцінку.
Завдання уроку:
Прослухати текст та виконати за ним завдання: https://vseosvita.ua/test/start/ytf493
Англійська мова 7-Б (02 травня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Thursday, the second of May
Classwork
Тема. Визначні місця Нью-Йорку
Hello, students! Сьогодні на уроці дізнаємося про відомі місця Нью Йорку.
Завдання уроку:
- p.169-170 ex. 7 a) Read the dialogue below. Прочитайте та перекладіть діалог. Можете скористатися відеоуроком для допомоги.
Write down what places of interest Nick’s friend is going to show Nick in New York. Запишіть, які визначні місця збирається показати Ніку друг Ніка в Нью-Йорку.
Починай речення так:
Nick’s friend is going to show Nick …… in New York.
Надішліть класну роботу!
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Thursday, the second of May
Classwork
Тема. Визначні місця Нью-Йорку
Hello, students! Сьогодні на уроці дізнаємося про відомі місця Нью Йорку.
Завдання уроку:
- p.169-170 ex. 7 a) Read the dialogue below. Прочитайте та перекладіть діалог. Можете скористатися відеоуроком для допомоги.
Write down what places of interest Nick’s friend is going to show Nick in New York. Запишіть, які визначні місця збирається показати Ніку друг Ніка в Нью-Йорку.
Починай речення так:
Nick’s friend is going to show Nick …… in New York.
Надішліть класну роботу!
Англійська мова 7-Б (02 травня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Thursday, the second of May
Classwork
Тема. Визначні місця Нью-Йорку
Hello, students! Сьогодні на уроці дізнаємося про відомі місця Нью Йорку.
Завдання уроку:
- p.169-170 ex. 7 a) Read the dialogue below. Прочитайте та перекладіть діалог. Можете скористатися відеоуроком для допомоги.
Write down what places of interest Nick’s friend is going to show Nick in New York. Запишіть, які визначні місця збирається показати Ніку друг Ніка в Нью-Йорку.
Починай речення так:
Nick’s friend is going to show Nick …… in New York.
Надішліть класну роботу!
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Thursday, the second of May
Classwork
Тема. Визначні місця Нью-Йорку
Hello, students! Сьогодні на уроці дізнаємося про відомі місця Нью Йорку.
Завдання уроку:
- p.169-170 ex. 7 a) Read the dialogue below. Прочитайте та перекладіть діалог. Можете скористатися відеоуроком для допомоги.
Write down what places of interest Nick’s friend is going to show Nick in New York. Запишіть, які визначні місця збирається показати Ніку друг Ніка в Нью-Йорку.
Починай речення так:
Nick’s friend is going to show Nick …… in New York.
Надішліть класну роботу!
Англійська мова 7-Б (30 квітня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the thirtieth of April
Classwork
Тема. Найвідоміші мости світу. Читання тексту.
Hello, students! Сьогодні на уроці дізнаємося про найвідоміші мости світу.
Завдання уроку:
- p.167 Vocabulary Box. Запишіть слова та їх переклад у словник.
an observation (обзевейшен) спостереження
to afford (ефод) мати змогу
to observe (ебзьов) спостерігати, стежити
fashionable (фешенебл) модний
impressive – вражаючий
magnificent (магніфісент) чудовий
- p.168 ex.3 a) Read the texts. Match the name of each bridge with its text, then with its photo.
- Do the test: https://vseosvita.ua/test/start/yul111
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the thirtieth of April
Classwork
Тема. Найвідоміші мости світу. Читання тексту.
Hello, students! Сьогодні на уроці дізнаємося про найвідоміші мости світу.
Завдання уроку:
- p.167 Vocabulary Box. Запишіть слова та їх переклад у словник.
an observation (обзевейшен) спостереження
to afford (ефод) мати змогу
to observe (ебзьов) спостерігати, стежити
fashionable (фешенебл) модний
impressive – вражаючий
magnificent (магніфісент) чудовий
- p.168 ex.3 a) Read the texts. Match the name of each bridge with its text, then with its photo.
- Do the test: https://vseosvita.ua/test/start/yul111
Англійська мова 7-Б (29 квітня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Monday, the twenty-ninth of April
Classwork
Тема. Визначні місця Лондон.
Hello, students! Сьогодні на уроці відповідаємо на запитання про відомі місця Лондона.
Завдання уроку:
Answer the questions. Письмово дайте відповіді на запитання. Запишіть ПОВНІ речення (замість підкреслених слів запишіть назву місця).
1) Where can you see the British Prime Minister? (I can see the British Prime Minister in the ….)
2) What building has got memorials to many famous people?
3) What palace is the official residence for the British King?
4) Where would you go to see beautiful paintings? (I would go to the …. to see beautiful paintings.)
5) What London’s square is round?
6) What building has got the famous clock tower?
Homework: надіслати відповіді на запитання; бути готовим відповідати на дані запитання на наступному уроці.
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Monday, the twenty-ninth of April
Classwork
Тема. Визначні місця Лондон.
Hello, students! Сьогодні на уроці відповідаємо на запитання про відомі місця Лондона.
Завдання уроку:
Answer the questions. Письмово дайте відповіді на запитання. Запишіть ПОВНІ речення (замість підкреслених слів запишіть назву місця).
1) Where can you see the British Prime Minister? (I can see the British Prime Minister in the ….)
2) What building has got memorials to many famous people?
3) What palace is the official residence for the British King?
4) Where would you go to see beautiful paintings? (I would go to the …. to see beautiful paintings.)
5) What London’s square is round?
6) What building has got the famous clock tower?
Homework: надіслати відповіді на запитання; бути готовим відповідати на дані запитання на наступному уроці.
Англійська мова 7-Б (23 квітня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the twenty-third of April
Classwork
Тема. Визначні місця України.
Hello, students! Сьогодні на уроці повторно опрацьовуємо текст про визначні місця Києва та виконуємо за ним тестування.
Завдання уроку:
- Повторіть текст на с.158-160.
- Do the test (20 хв.): https://vseosvita.ua/test/start/afd204
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the twenty-third of April
Classwork
Тема. Визначні місця України.
Hello, students! Сьогодні на уроці повторно опрацьовуємо текст про визначні місця Києва та виконуємо за ним тестування.
Завдання уроку:
- Повторіть текст на с.158-160.
- Do the test (20 хв.): https://vseosvita.ua/test/start/afd204
Англійська мова 7-Б (22 квітня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Monday, the twenty-second of April
Classwork
Тема. Визначні місця України.
Hello, students! Сьогодні на уроці опрацьовуємо текст про визначні місця Києва.
Завдання уроку:
- Перевірка д.з. p.155-157 Reading.
- Do the test: https://vseosvita.ua/test/start/fal148
- p.158-160 Read and translate. Читати, перекладати.
Homework: p.158-160 читати, підготуватися до тестування за змістом тексту на наступному уроці.
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Monday, the twenty-second of April
Classwork
Тема. Визначні місця України.
Hello, students! Сьогодні на уроці опрацьовуємо текст про визначні місця Києва.
Завдання уроку:
- Перевірка д.з. p.155-157 Reading.
- Do the test: https://vseosvita.ua/test/start/fal148
- p.158-160 Read and translate. Читати, перекладати.
Homework: p.158-160 читати, підготуватися до тестування за змістом тексту на наступному уроці.
Англійська мова 7-Б (18 квітня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Thursday, the eighteenth of April
Classwork
Тема. Визначні місця Лондону.
Hello, students! Сьогодні на уроці дізнаємося про визначні місця Лондону.
Завдання уроку:
- p.153 ex.1 Match the words (1-9) with their meanings (a-i). (усно)
- p.157 Vocabulary box. Записати слова у словник.
an architect (акітект) - архитектор
a dome (даум) - купол
heating (хітін) - тепло
a skyscraper (скайскрейпер) - хмарочос
to collapse (келапс) -
to destroy (дістрой) - руйнувати
to save (сейв) - зберігати
to whisper (віспе) - шепотіти
huge (х’юдж) - величезний
medieval (медіевел) - середній
- p.155-157 ex.1 Read and translate.
- p.157 ex.2 Say if the statements are true or false. Correct the false ones.
Homework: p.155-157 Read. Тестування за змістом тексту на наступному уроці.
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Thursday, the eighteenth of April
Classwork
Тема. Визначні місця Лондону.
Hello, students! Сьогодні на уроці дізнаємося про визначні місця Лондону.
Завдання уроку:
- p.153 ex.1 Match the words (1-9) with their meanings (a-i). (усно)
- p.157 Vocabulary box. Записати слова у словник.
an architect (акітект) - архитектор
a dome (даум) - купол
heating (хітін) - тепло
a skyscraper (скайскрейпер) - хмарочос
to collapse (келапс) -
to destroy (дістрой) - руйнувати
to save (сейв) - зберігати
to whisper (віспе) - шепотіти
huge (х’юдж) - величезний
medieval (медіевел) - середній
- p.155-157 ex.1 Read and translate.
- p.157 ex.2 Say if the statements are true or false. Correct the false ones.
Homework: p.155-157 Read. Тестування за змістом тексту на наступному уроці.
Англійська мова 7-Б (16 квітня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the sixteenth of April
Classwork
Тема. Визначні місця.
Hello, students! Розпочинаємо вивчати новий розділ «PLACES OF INTEREST» (Визначні місця). Сьогодні на уроці вивчаємо головні слова з цієї теми.
Завдання уроку:
- p.153 ex.1
1) Запишіть слова та їх переклад.
guide book (гайд бук) – путівник
be typical (бі тіпікал) – бути типовим
go sightseeing (гоу сайтсін) – оглядати визначні пам’ятки
art gallery – картинна галерея
visit museums – відвідувати музеї
look round (лук раунд) – оглядати, дивитися навколо
go on a (guided) tour (гоу он е гайдіт туе) – піти на екскурсію (з екскурсоводом)
get lost – загубитися
take photos – фотографувати
2) Match the words (1-9) with their meanings (a-i). З’єднайте слова з їх значенням.
- p.154 ex.2 Choose the correct word. Оберіть правильне слово.
- p.154 ex.3 Fill in the gaps. Заповніть пропуски. Запишіть речення.
Homework: p.153 ex.1 вивчити слова, з’єднати слова з їх значенням (усно).
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the sixteenth of April
Classwork
Тема. Визначні місця.
Hello, students! Розпочинаємо вивчати новий розділ «PLACES OF INTEREST» (Визначні місця). Сьогодні на уроці вивчаємо головні слова з цієї теми.
Завдання уроку:
- p.153 ex.1
1) Запишіть слова та їх переклад.
guide book (гайд бук) – путівник
be typical (бі тіпікал) – бути типовим
go sightseeing (гоу сайтсін) – оглядати визначні пам’ятки
art gallery – картинна галерея
visit museums – відвідувати музеї
look round (лук раунд) – оглядати, дивитися навколо
go on a (guided) tour (гоу он е гайдіт туе) – піти на екскурсію (з екскурсоводом)
get lost – загубитися
take photos – фотографувати
2) Match the words (1-9) with their meanings (a-i). З’єднайте слова з їх значенням.
- p.154 ex.2 Choose the correct word. Оберіть правильне слово.
- p.154 ex.3 Fill in the gaps. Заповніть пропуски. Запишіть речення.
Homework: p.153 ex.1 вивчити слова, з’єднати слова з їх значенням (усно).
Англійська мова 7-Б (11 квітня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Thursday, the eleventh of April
Classwork
Тема. Читання відгуків про фільм «Сутінки».
Hello, students! Сьогодні на уроці читаємо відгук про фільм «Сутінки».
Завдання уроку:
- p.174 ex.5 a) Read the text and answer the questions. Прочитай, переклади.
- Дайте письмові відповіді на запитання.
- p.175 b) Are these sentences true or false?
Homework: p.174 Read and translate.
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Thursday, the eleventh of April
Classwork
Тема. Читання відгуків про фільм «Сутінки».
Hello, students! Сьогодні на уроці читаємо відгук про фільм «Сутінки».
Завдання уроку:
- p.174 ex.5 a) Read the text and answer the questions. Прочитай, переклади.
- Дайте письмові відповіді на запитання.
- p.175 b) Are these sentences true or false?
Homework: p.174 Read and translate.
Англійська мова 7-Б (09 квітня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the ninth of April
Classwork
Тема. Написання відгуку про фільм.
Hello, students! Сьогодні на уроці ви напишите відгук про ваш улюблений фільм.
Завдання уроку:
- Написати відгук про свій улюблений фільм за запитаннями з Learning Tips (Навчальні поради) на с.152.
Як зразок користуйтеся відгуком на фільм «Матриця» на с.152.
Надіслати класну роботу!
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the ninth of April
Classwork
Тема. Написання відгуку про фільм.
Hello, students! Сьогодні на уроці ви напишите відгук про ваш улюблений фільм.
Завдання уроку:
- Написати відгук про свій улюблений фільм за запитаннями з Learning Tips (Навчальні поради) на с.152.
Як зразок користуйтеся відгуком на фільм «Матриця» на с.152.
Надіслати класну роботу!
Англійська мова 7-Б (08 квітня)
Запрошую на синхронний урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Monday, the eighth of April
Classwork
Тема. Шедеври кінематографу. Відгук на фільм.
Hello, students! Сьогодні на уроці прочитаємо відгук на відомий фільм «Матриця» на основі якого ви будете писати відгук про свій улюблений фільм.
Завдання уроку:
§ p.138 Повторити жанри фільмів.
§ p.139 ex.2 Повторити опис фільмів.
§ p. 149 Vocabulary Box (повторити)
§ p.150 ex.4 (чит., перекл.)
§ p.152 ex.1, ex.2 (чит., перекл.)
§ Відеоурок до с.152: https://youtu.be/LqKC2RMiDvs
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Написати огляд на фільм, котрий тобі подобається за питання з Learning Tip (p.152)
Надіслати на наступний урок
Редагувати Видалити
Запрошую на синхронний урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Monday, the eighth of April
Classwork
Тема. Шедеври кінематографу. Відгук на фільм.
Hello, students! Сьогодні на уроці прочитаємо відгук на відомий фільм «Матриця» на основі якого ви будете писати відгук про свій улюблений фільм.
Завдання уроку:
§ p.138 Повторити жанри фільмів.
§ p.139 ex.2 Повторити опис фільмів.
§ p. 149 Vocabulary Box (повторити)
§ p.150 ex.4 (чит., перекл.)
§ p.152 ex.1, ex.2 (чит., перекл.)
§ Відеоурок до с.152: https://youtu.be/LqKC2RMiDvs
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Написати огляд на фільм, котрий тобі подобається за питання з Learning Tip (p.152)
Надіслати на наступний урок
Англійська мова 7-Б (04 квітня)
Домашнє завдання:
Запрошую на синхронний урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Thursday, the fourth of April
Classwork
Тема. Театр "Глобус".
Hello, students! Сьогодні на уроці розігруємо діалог про відомий Шекспировський театр «Глобус».
Завдання уроку:
- p.148 ex.1 Act out the dialogue. Розігрування діалогу.
- Do the test (Бевзюк, Веселов, Волкова, Гарбиш, Дубров, Лука, Сидоренко, Суханова, Фомінов, Харачебан): https://vseosvita.ua/test/start/ezq936
- p.149 Answer the questions (пис.).
Homework: Повторити вивчені слова з теми.
Редагувати Видалити
Запрошую на синхронний урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Thursday, the fourth of April
Classwork
Тема. Театр "Глобус".
Hello, students! Сьогодні на уроці розігруємо діалог про відомий Шекспировський театр «Глобус».
Завдання уроку:
- p.148 ex.1 Act out the dialogue. Розігрування діалогу.
- Do the test (Бевзюк, Веселов, Волкова, Гарбиш, Дубров, Лука, Сидоренко, Суханова, Фомінов, Харачебан): https://vseosvita.ua/test/start/ezq936
- p.149 Answer the questions (пис.).
Homework: Повторити вивчені слова з теми.
Англійська мова 7-Б (02 квітня)
Домашнє завдання:
Запрошую на синхронний урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the second of April
Classwork
Тема. Глобус – всесвітньо відомий театр.
Hello, students! Сьогодні на уроці закріплємо відносні та зворотні займенники, та познайомимося з всесвітньо відомим театром – Глобус.
Завдання уроку:
- Relative pronouns. Відносні займенники.
- Practice. Виконання вправ. (усно)
1) John ____ drives BMW is my neighbour.
2) Those boys _____ are playing football, are my friends.
3) New York City is a place ____ I spent my last holiday.
4) The country ____ I want to see the most is Italy.
5) Terry ___ is very lazy, doesn't go to work.
6) That is the hotel ____ I stayed last night.
7) This is the film ____ I told you about.
8) Steve ___ is 65 years old is still working.
- Reflexive pronouns. Зворотні займенники.
- p.146-147 ex.1 Complete the sentences with the correct reflexive pronouns.
- p.147 ex.2 Use the reflexive pronouns to complete the sentences.
- p.149 Vocabulary Box. Записати слова та їх переклад у зошит.
![](https://docs.google.com/drawings/d/e/2PACX-1vSsYjQzW42folIt4YgCH3nkczakTkRfg55lqE9jlAiGjj9izw7gnn4bJPaRHStNQ_NeGchEdb3EHxD-/pub?w=811&h=709)
- p.148 ex.1 Listen. Read and translate.
Homework: p.148 ex.1 Read and translate. Перевірка на наступному уроці.
Редагувати Видалити
Запрошую на синхронний урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the second of April
Classwork
Тема. Глобус – всесвітньо відомий театр.
Hello, students! Сьогодні на уроці закріплємо відносні та зворотні займенники, та познайомимося з всесвітньо відомим театром – Глобус.
Завдання уроку:
- Relative pronouns. Відносні займенники.
- Practice. Виконання вправ. (усно)
1) John ____ drives BMW is my neighbour.
2) Those boys _____ are playing football, are my friends.
3) New York City is a place ____ I spent my last holiday.
4) The country ____ I want to see the most is Italy.
5) Terry ___ is very lazy, doesn't go to work.
6) That is the hotel ____ I stayed last night.
7) This is the film ____ I told you about.
8) Steve ___ is 65 years old is still working.
- Reflexive pronouns. Зворотні займенники.
- p.146-147 ex.1 Complete the sentences with the correct reflexive pronouns.
- p.147 ex.2 Use the reflexive pronouns to complete the sentences.
- p.149 Vocabulary Box. Записати слова та їх переклад у зошит.
- p.148 ex.1 Listen. Read and translate.
Homework: p.148 ex.1 Read and translate. Перевірка на наступному уроці.
Англійська мова 7-Б (01 квітня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Monday, the first of April
Classwork
Тема. Зворотні займенники.
Hello, students! Сьогодні на уроці вичаємо зворотні займенники.
Записати:
Зворотні займенники використовуються тоді, коли особа або предмет роблять дію, спрямовану на самого себе. На українську вони перекладаються як “сам“, “сама“, “самі”.
- Виконати письмово вправу, звертайте увагу на особові займенники і використовуйте зворотні (із таблиці). Перекладати усно.
Can you translate these sentences ... ?
Don’t help him, he can wash his hands ... .
Wash ... ! You are so dirty..
We all enjoyed ... at the party
She can look after ... .
He’s old enough to dress ... .
I can ask him ... .
They always eat by ... .
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Monday, the first of April
Classwork
Тема. Зворотні займенники.
Hello, students! Сьогодні на уроці вичаємо зворотні займенники.
Записати:
Зворотні займенники використовуються тоді, коли особа або предмет роблять дію, спрямовану на самого себе. На українську вони перекладаються як “сам“, “сама“, “самі”.
- Виконати письмово вправу, звертайте увагу на особові займенники і використовуйте зворотні (із таблиці). Перекладати усно.
Can you translate these sentences ... ?
Don’t help him, he can wash his hands ... .
Wash ... ! You are so dirty..
We all enjoyed ... at the party
She can look after ... .
He’s old enough to dress ... .
I can ask him ... .
They always eat by ... .
Англійська мова 7-Б (28 березня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Thursday, the twenty-eighth of March
Classwork
Тема. Мої улюблені фільми. Відносні займенники Who, Which, Where.
Hello, students! Сьогодні на уроці вивчаємо вживання відносних займенників Who, Which, Where .
Відносні займенники (relative pronouns) вживаються для зв'язку головного речення з підрядним реченням, для надання додаткової інформації.
who (хто, котрий) - for people.
which (котрий, який) - for things, animals.
where (де) - for places.
![](https://naurok-test.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/6739/images/668108_1584656503.png)
- p.145 Remember (чит., перекл.)
- p.145 ex.4 Заповни пропуски (пис.).
- Виконання практичних вправ (усно)
Homework:
Вивчити правила в зошиті. Виконати тестування: https://vseosvita.ua/test/start/ukj949
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Thursday, the twenty-eighth of March
Classwork
Тема. Мої улюблені фільми. Відносні займенники Who, Which, Where.
Hello, students! Сьогодні на уроці вивчаємо вживання відносних займенників Who, Which, Where .
Відносні займенники (relative pronouns) вживаються для зв'язку головного речення з підрядним реченням, для надання додаткової інформації.
who (хто, котрий) - for people.
which (котрий, який) - for things, animals.
where (де) - for places.
- p.145 Remember (чит., перекл.)
- p.145 ex.4 Заповни пропуски (пис.).
- Виконання практичних вправ (усно)
Homework:
Вивчити правила в зошиті. Виконати тестування: https://vseosvita.ua/test/start/ukj949
Англійська мова 7-Б (26 березня)
Домашнє завдання:
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the twenty-sixth of March
Classwork
Тема. Найвідоміші фільми.
Hello, students! Сьогодні на уроці перевіримо вивчені жанри фільмів та опрацьований текст за сюжетами відомих фільмів.
Для успішного проходження тестування повторіть жанри фільмів, їх значення, позитивні і негативні прикметники.
- Повторіть текст на с.143-144.
- Виконайте тестування: https://vseosvita.ua/test/start/bhh380
Редагувати Видалити
Запрошую на урок за посиланням:
http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw
Tuesday, the twenty-sixth of March
Classwork
Тема. Найвідоміші фільми.
Hello, students! Сьогодні на уроці перевіримо вивчені жанри фільмів та опрацьований текст за сюжетами відомих фільмів.
Для успішного проходження тестування повторіть жанри фільмів, їх значення, позитивні і негативні прикметники.
- Повторіть текст на с.143-144.
- Виконайте тестування: https://vseosvita.ua/test/start/bhh380
Комментариев нет:
Отправить комментарий