Англійська мова

Англійська мова 7-Б (02 травня)

Домашнє завдання:

Запрошую на урок за посиланням:

http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw 

 

  

 Thursday, the second of May

Classwork

Тема. Визначні місця Нью-Йорку

 

HellostudentsСьогодні на уроці дізнаємося про відомі місця Нью Йорку.

 

Завдання уроку:

  • p.169-170 ex. 7 a) Read the dialogue below. Прочитайте та перекладіть діалог. Можете скористатися відеоуроком для допомоги.

Write down what places of interest Nick’s friend is going to show Nick in New York. Запишіть, які визначні місця збирається показати Ніку друг Ніка в Нью-Йорку.

Починай речення так:

Nick’s friend is going to show Nick ……  in New York.

 

Надішліть класну роботу!

Редагувати Видалити 


Англійська мова 7-Б (02 травня)

Домашнє завдання:

Запрошую на урок за посиланням:

http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw 

 

  

 Thursday, the second of May

Classwork

Тема. Визначні місця Нью-Йорку

 

HellostudentsСьогодні на уроці дізнаємося про відомі місця Нью Йорку.

 

Завдання уроку:

  • p.169-170 ex. 7 a) Read the dialogue below. Прочитайте та перекладіть діалог. Можете скористатися відеоуроком для допомоги.

Write down what places of interest Nick’s friend is going to show Nick in New York. Запишіть, які визначні місця збирається показати Ніку друг Ніка в Нью-Йорку.

Починай речення так:

Nick’s friend is going to show Nick ……  in New York.

 

Надішліть класну роботу!

Редагувати Видалити 



Англійська мова 7-Б (30 квітня)

Домашнє завдання:

Запрошую на урок за посиланням:

http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw 

 

  

Tuesday, the thirtieth of April

Classwork

Тема. Найвідоміші мости світу. Читання  тексту.

HellostudentsСьогодні на уроці дізнаємося про найвідоміші мости світу.

 

Завдання уроку:

  • p.167 Vocabulary Box. Запишіть слова та їх переклад у словник.

 

an observation (обзевейшен) спостереження

to afford  (ефод) мати змогу

to observe (ебзьов) спостерігати, стежити

fashionable (фешенебл) модний

impressive – вражаючий

magnificent (магніфісент) чудовий

 

Редагувати Видалити 



Англійська мова 7-Б (29 квітня)

Домашнє завдання:

Запрошую на урок за посиланням:

http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw 

 

 

 

 Monday, the twenty-ninth of April

Classwork

 

 

Тема. Визначні місця Лондон.

HellostudentsСьогодні на уроці відповідаємо на запитання про відомі місця Лондона.

 

Завдання уроку:

Answer the questions. Письмово дайте відповіді на запитання. Запишіть ПОВНІ речення (замість підкреслених слів запишіть назву місця).

1) Where can you see the British Prime Minister? (I can see the British Prime Minister in the ….)

2) What building has got memorials to many famous people?

3) What palace is the official residence for the British King?

4) Where would you go to see beautiful paintings? (I would go to the …. to see beautiful paintings.)

5) What London’s square is round?

6) What building has got the famous clock tower?

 

Homework: надіслати відповіді на запитання; бути готовим відповідати на дані запитання на наступному уроці.

Редагувати Видалити 


Англійська мова 7-Б (23 квітня)

Домашнє завдання:

Запрошую на урок за посиланням:

http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw 

 

  Tuesday, the twenty-third of April

Classwork

Тема. Визначні місця України.

HellostudentsСьогодні на уроці повторно опрацьовуємо текст про визначні місця Києва та виконуємо за ним тестування.

 

Завдання уроку:

 

Редагувати Видалити 


Англійська мова 7-Б (22 квітня)

Домашнє завдання:

Запрошую на урок за посиланням:

http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw 

  

 

 Monday, the twenty-second of April

Classwork

Тема. Визначні місця України.

Hellostudents! Сьогодні на уроці опрацьовуємо текст про визначні місця Києва.

 

Завдання уроку:

 

  • p.158-160 Read and translate. Читати, перекладати.

 

Homework: p.158-160 читати, підготуватися до тестування за змістом тексту на наступному уроці.

Редагувати Видалити 


Англійська мова 7-Б (18 квітня)

Домашнє завдання:

Запрошую на урок за посиланням:

http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw 

 

  

 Thursday, the eighteenth of April

Classwork

Тема. Визначні  місця  Лондону.

Hellostudents! Сьогодні на уроці дізнаємося про визначні місця Лондону.

 

Завдання уроку:

  • p.153 ex.1 Match the words (1-9) with their meanings (a-i). (усно)
  • p.157 Vocabulary box. Записати слова у словник.

an architect (акітект) - архитектор

a dome (даум) - купол

heating (хітін) - тепло

a skyscraper (скайскрейпер) - хмарочос

to collapse (келапс) -

to destroy (дістрой) - руйнувати

to save (сейв) - зберігати

to whisper (віспе) - шепотіти

huge (х’юдж) - величезний

medieval (медіевел) - середній

  • p.155-157 ex.1 Read and translate.
  • p.157 ex.2 Say if the statements are true or false. Correct the false ones.

 

Homework: p.155-157 Read. Тестування за змістом тексту на наступному уроці.

Редагувати Видалити 


Англійська мова 7-Б (16 квітня)

Домашнє завдання:

Запрошую на урок за посиланням:

http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw 

 

 

Tuesday, the sixteenth of April

Classwork

Тема. Визначні місця.

Hellostudents! Розпочинаємо вивчати новий розділ «PLACES OF INTEREST» (Визначні місця). Сьогодні на уроці вивчаємо головні слова з цієї теми.

 

Завдання уроку:

  • p.153 ex.1

1) Запишіть слова та їх переклад.

guide book (гайд бук)  путівник

be typical (бі тіпікал) – бути типовим

go sightseeing (гоу сайтсін) – оглядати визначні пам’ятки

art gallery – картинна галерея

visit museums – відвідувати музеї

look round (лук раунд) – оглядати, дивитися навколо

go on a (guided) tour (гоу он е гайдіт туе) – піти на екскурсію (з екскурсоводом)

get lost – загубитися

take photos – фотографувати

 

2Match the words (1-9) with their meanings (a-i). З’єднайте слова з їх значенням.

 

  • p.154 ex.2 Choose the correct word. Оберіть правильне слово.
  • p.154 ex.3 Fill in the gaps. Заповніть пропуски. Запишіть речення.

 

Homework: p.153 ex.1 вивчити слова, з’єднати слова з їх значенням (усно).

Редагувати Видалити 


Англійська мова 7-Б (11 квітня)

Домашнє завдання:

 Запрошую на урок за посиланням:

http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw 

 

 

Thursday, the eleventh of April

Classwork

Тема. Читання відгуків про фільм «Сутінки».

HellostudentsСьогодні на уроці читаємо відгук про фільм «Сутінки».

 

Завдання уроку:

  • p.174 ex.5 a) Read the text and answer the questions. Прочитай, переклади.
  • Дайте письмові відповіді на запитання.
  • p.175 b) Are these sentences true or false? 

 

Homework: p.174 Read and translate.

Редагувати Видалити 


Англійська мова 7-Б (09 квітня)

Домашнє завдання:

Запрошую на урок за посиланням:

http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw 

 

 Tuesday, the ninth of April

Classwork

Тема. Написання відгуку про фільм.

 

HellostudentsСьогодні на уроці ви напишите відгук про ваш улюблений фільм.

 

Завдання уроку:

  • Написати відгук про свій улюблений фільм за запитаннями з Learning Tips (Навчальні поради) на с.152.

Як зразок користуйтеся відгуком на фільм «Матриця» на с.152.

Надіслати класну роботу!

Редагувати Видалити 


Англійська мова 7-Б (08 квітня)


Запрошую на синхронний урок за посиланням:

http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw 

 

Monday, the eighth of April

Classwork

Тема. Шедеври кінематографу. Відгук на фільм.

HellostudentsСьогодні на уроці прочитаємо відгук на відомий фільм «Матриця» на основі якого ви будете писати відгук про свій улюблений фільм.

 

Завдання уроку:

§  p.138 Повторити жанри фільмів. 

§  p.139 ex.2 Повторити опис фільмів.

§  p. 149 Vocabulary Box (повторити)

§  p.150 ex.4 (чит., перекл.)

§  p.152 ex.1, ex.2 (чит., перекл.)

§  Відеоурок до с.152https://youtu.be/LqKC2RMiDvs 

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

Написати огляд на фільм, котрий тобі подобається за питання з Learning Tip (p.152)

Надіслати на наступний урок

Редагувати Видалити 


Англійська мова 7-Б (04 квітня)

Домашнє завдання:

Запрошую на синхронний урок за посиланням:

http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw 

 

 Thursday, the fourth of April

Classwork

Тема. Театр "Глобус".

Hellostudents! Сьогодні на уроці розігруємо діалог про відомий Шекспировський театр «Глобус».

 

Завдання уроку:

  • p.148 ex.1 Act out the dialogue. Розігрування діалогу.
  • Do the test (Бевзюк, Веселов, Волкова, Гарбиш, Дубров, Лука, Сидоренко, Суханова, Фомінов, Харачебан)https://vseosvita.ua/test/start/ezq936
  • p.149 Answer the questions (пис.).

Homework: Повторити вивчені слова з теми.

Редагувати Видалити 


Англійська мова 7-Б (02 квітня)

Домашнє завдання:

 

Запрошую на синхронний урок за посиланням:

http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw 

 

Tuesday, the second of April

Classwork

Тема. Глобус – всесвітньо відомий театр.

Hellostudents! Сьогодні на уроці закріплємо відносні та зворотні займенники, та познайомимося з всесвітньо відомим театром – Глобус.

 

Завдання уроку:

  • Relative pronouns. Відносні займенники.
  • PracticeВиконання вправ. (усно)

1) John ____  drives BMW is my neighbour.
2) Those boys _____  are playing football, are my friends.
3) New York City is a place ____  I spent my last holiday.

4) The country ____ I want to see the most is Italy.

5) Terry ___  is very lazy, doesn't go to work.
6) That is the hotel ____  I stayed last night.
7) This is the film ____  I told you about.
8) Steve  ___  is 65 years old is still working.

 

  • Reflexive pronounsЗворотні займенники. 
  • p.146-147 ex.1 Complete the sentences with the correct reflexive pronouns.
  • p.147 ex.2 Use the reflexive pronouns to complete the sentences.
  • p.149 Vocabulary Box. Записати слова та їх переклад у зошит.

  • p.148 ex.1 Listen. Read and translate.

 

Homework: p.148 ex.1 Read and translate. Перевірка на наступному уроці.

Редагувати Видалити 


Англійська мова 7-Б (01 квітня)

Домашнє завдання:

Запрошую на урок за посиланням:

http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw 

 

Monday, the first of April

Classwork

Тема. Зворотні займенники.

Hellostudents! Сьогодні на уроці вичаємо зворотні займенники.

 

Записати:

Зворотні займенники використовуються тоді, коли особа або предмет роблять дію, спрямовану на самого себе. На українську вони перекладаються як “сам“, “сама“, “самі”.

 

 

 

 

 

  • Виконати письмово вправу, звертайте увагу на особові займенники і використовуйте зворотні (із таблиці). Перекладати усно.

Can you translate these sentences ... ?

Don’t help him, he can wash his hands ... .

Wash ... ! You are so dirty..

We all enjoyed ... at the party

She can look after ... .

He’s old enough to dress ... .

I can ask him ... .

They always eat by ... .

Редагувати Видалити 


Англійська мова 7-Б (28 березня)

Домашнє завдання:

Запрошую на урок за посиланням:

http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw 

 

Thursday, the twenty-eighth of March

Classwork

Тема. Мої улюблені фільми. Відносні займенники Who, Which, Where.

 Hello, students! Сьогодні на уроці вивчаємо вживання  відносних займенників Who, Which, Where .

 

 

Відносні займенники (relative pronouns) вживаються для зв'язку головного речення з підрядним реченням, для надання додаткової інформації. 

 

 

who (хто, котрий) - for people.

which (котрий, який) - for things, animals.

where (де) - for places.

 

 

  • p.145 Remember (чит., перекл.)
  • p.145 ex.4 Заповни пропуски (пис.).
  • Виконання практичних вправ (усно)

  

Homework: 

Вивчити правила в зошиті. Виконати тестування: https://vseosvita.ua/test/start/ukj949 

 

Редагувати Видалити 


Англійська мова 7-Б (26 березня)

Домашнє завдання:

Запрошую на урок за посиланням:

http://meet.google.com/ooy-cpho-gpw 

 

Tuesday, the twenty-sixth of March

Classwork

Тема. Найвідоміші фільми.

Hellostudents! Сьогодні на уроці перевіримо вивчені жанри фільмів та опрацьований текст за сюжетами відомих фільмів.

 

Для успішного проходження тестування повторіть жанри фільмів, їх значення, позитивні і негативні прикметники.

 

Редагувати Видалити 


Комментариев нет:

Отправить комментарий