Українська література

Українська література 7-Б (15 травня)

Домашнє завдання: читати і переказувати твір

Добрий день,шановні учні!Урок  відбудеться в Meet за покликанням  https://meet.google.com/mhs-jzen-ago

Тема. Позакласне читання . Андрій Кокотюха «Клуб боягузів»

На уроці ознайомимося із життєвим і творчим шляхом А.Кокотюхи,розкриємо особливості твору «Клуб боягузів»,його пригодницький характер,жанрові особливості

1.Опрацюйте поданий матеріал за посиланням,зробіть літературне гроно біографії письменника

https://dovidka.biz.ua/andriy-kokotyuha-biografiya-ta-tsikavi-fakti/

2.Літературний паспорт твору записати у зошит

3.Аудіотекст твору за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=ymTMPZ22Foo

4.Текст твору за посиланням

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=17526

Дякую за урок! Бажаю успіхів!

Редагувати Видалити 



Українська література 7-Б (10 травня)

Домашнє завдання: повторити матеріал

Добрий день,шановні учні!Урок  відбудеться в Meet за покликанням  https://meet.google.com/mhs-jzen-ago

Тема.Контрольна робота № 6 за темою « Ми-українці».Тестові завдання 

На уроці перевіримо рівень знань,умінь і навичок із метою контролю і корекції,навчимося застосовувати отримані знання із вивченої теми під час виконання запропонованих завдань

 1.Ознайомлення із завданнями контрольної роботи та критеріями оцінювання

 Завдання з вибором однієї правильної відповідь( кожна правильна відповідь на запитання 1-6 оцінюється в 1 бал).

1. Завершіть речення. ОЛЕГ ОЛЬЖИЧ - син відомого українського письменника...

А. Миколи Зерова

Б. Олександра Олеся

В. Олеся Гончара 

Г. Павла Тичини

2.  Прототипом Івана Сили є: 

А. Іван Піддубний

Б. Іван Фірцак

В. Василь Вірастюк 

Г. Арнольд Шварцнегер

3. Хто сплатив у поліції заставу за Івана Силу? 

А. Міха Голий

Б. доктор Брякус

Вагент Фікса       

Г. мадам Бухенбах

4.  Красу і силу материнської любові та вірності  зображено у творі „Пісня про рушник" А. Малишка, а який композитор знайшов відповідні музичні засоби розкриття цієї глибоко людської, вічно поетичної теми?

А. Ігор Шамо

БПлатон Майборода

ВМирослав Скорик

Г. Микола Лисенко 

5. Правильними є всі твердження, ОКРІМ:

А. Олег Ольжич загинув у концтаборі

Б. Справжнє прізвище Олега Ольжича - Кандиба

В. Олена Теліга - авторка п'єс та романів

Г. Поети довго жили поза межами України.

6. Сповнена життєвого оптимізму, пролітає "між людьми  похмурими" лірична героїня твору

А"Захочеш-і будеш" О.Ольжича

Б"Господь багатий нас благословив" О.Ольжича

В"Сучасникам" О.Теліги

Г. "Радість" О.Теліги

ІІ рівень

Завдання на встановлення логічної відповідності( за правильне виконане завдання – 0,5  бала ).

7. Установіть відповідність між героєм твору О.Гавроша ««Неймовірні  пригоди  Івана Сили»» та його характеристикою.

  1. Фікса;

А  найсильніша людина Німеччини;

  2.Мілена;

Б кохана Івана;

 3.Брякус;

В ведучий у цирку;

 4. Пандорський.

Г агент таємної поліції;

 

Ґ тренер Івана.

 

8. Установіть  відповідність між назвою твору та цитатою.

 1. «Господь багатий нас благословив»О.Ольжича;

А  Хай мій клич зірветься у високість

    І, мов прапор в сонці, затріпоче;

 2.«Захочеш – і будеш» О.Ольжича;

Б  Любов і творчість; туга і порив

   Одвага і вогонь самопосвяти ;

 3. «Радість» О.Теліги;

В До міського руху ми не звикли,

   А хлопчина рветься, як метелиця;                              

 4. «Пломінний день» О.Теліги;

Г Зрослась небезпека з відважним життям

   Як з тілом смертельника крила.

    9. Установіть відповідність між назвою твору та його темою.

 1. «Господь багатий нас благословив»О.Ольжича;

А Послання в майбутнє, звернення до нащадків;

 2.«Захочеш – і будеш» О.Ольжича;

Б роздуми про необхідність розвивати таланти, даровані Богом (роздуми про служіння своєму народові);

 3. «Сучасникам» О.Теліги;

В  розповідь ліричного героя-сина про материнську любов, гімн материнству;

 4. «Пісня про рушник» А.Малишка;

Г роздум про можливості кожної особистості;

2.Написання контрольної роботи

Дякую за урок! Бажаю успіхів!

Редагувати Видалити 



Українська література 7-Б (08 травня)

Домашнє завдання:  виразно читати поезію,с.281-282,твір-роздум "Присвята вчительці"


Добрий день,шановні учні! Асинхронний урок  відбудеться в Meet за покликанням  https://meet.google.com/mhs-jzen-ago

Тема.А.Малишко « Вчителька».Ліризм поезій А.Малишка

На уроці визначимо особливості ліризму поетичних творів А.Малишка,проаналізуємо його вірш « Вчителька»,з’ясуємо ідейно-тематичне спрямування,жанр,особливості поезії

1.Опрацювання ідейно-тематичного змісту поезії

https://dovidka.biz.ua/andriy-malishko-vchitelka-analiz/

2.Літературні вправи

«Розфарбуй образ словами» (вчителька,ліричний герой)

3."Хронограф»

А загибель двох синів учительки і через це її страждання

Б сонячний росяний ранок

В безліч вихованців героїні потрапило у життєвий простір

Г через багато років пізнати героїню можна по її несхильній постаті

Д летять в небі журавлі

Е явір під вікном школи

Є пошуки ліричним героєм учительки

Ж звук шкільного дзвінка малому хлопчику

4.Співуча  Україна

https://www.youtube.com/watch?v=uo8BKRbwCN8

Дякую за урок! Бажаю успіхів!

 

Редагувати Видалити 


Українська література 7-Б (03 травня)


Домашнє завдання: за підручником опрацювати с.281,виразно читати поезію


Добрий день,шановні учні!Урок  відбудеться в Meet за покликанням  https://meet.google.com/mhs-jzen-ago

Тема.А.Малишко «Чому ,сказати,й сам не знаю…».Патріотичні почуття,найвищі духовні цінності в них

На уроці продовжити вивчати поезію А.Малишка,проаналізуємо програмовий твір,виразно читатимемо поезію

1.Перегляньте відео за посиланням,зробіть літературне гроно

https://www.youtube.com/watch?v=PmMgzZAqroI

2.Опрацюйте поданий матеріал

Після війни поет познайомився з братами — композиторами Майбородами — Платоном та Георгієм. З попередніх уроків ви дізналися, що творча співпраця з Платоном Майбородою дала плідні результати — з'явилося кілька прекрасних пісень. Згодом товаришування поета й композитора переросло у творче побратимство на все життя.

— Платоне, переходь жити до мене, — запропонував Малишко одного разу Майбороді. У відповідь кілька років жили вони в одній квартирі, як брати. І Платонова мати звала їх «синочками». Заходив до них і Георгій. Скільки пісень вони тоді створили, скільки було співано-переспівано!

День стоїть за далями крутими,

Пахне літо щедрістю весіль.

Добре жить, бо є ще побратими,

Серце є, і люди, і хліб-сіль! —

так пізніше скаже про ці дні поет. Дружба, освячена творчістю, не припиняється й тоді, коли Платон перебрався на іншу квартиру, - брати часто відвідували Малишка.

«Я мав щастя в житті працювати з Андрієм Малишком, називати його своїм вірним другом. Про Андрія Малишка як про поета, як про людину, про особистість можна багато говорити. Я скажу тільки, що, як чарівний сон, згадую нашу спільну працю над піснями. Андрій дуже точно відчував музику і знав ті секрети, які допомагали йому писати свої блискучі поезії для пісень, для музики…

Пригадуються зимові й осінні вечори і ночі, коли ми так сиділи, і я ловив мелодію якоїсь пісні, а Андрій тут же біля мене підбирав до неї слова. Багато спогадів. Колись Малишко в одному з віршів, присвячених мені, так сказав про те, що я зараз згадую:

Ми подружили, до праці охочі,

Ми побратались у доброму ділі,

Як ми співали осінньої ночі:

«Карії очі і рученьки білі…».

Я маю намір писати на поезії Андрія Малишка і далі пісні, і романси, і солоспіви, але спільної праці не буде в нас. Усе це в спогадах».

Наприкінці шістдесятих років здоров'я поета різко погіршилося. Та він продовжував трудитися над своєю лебединою піснею — книгою «Серпень душі моєї». наче відчував, що дні його лічені. 17 лютого 1970 року поета не стало. Ховали його на Байковому кладовищі.

 Композитори Григорій та Платон Майбороди на прощання намагались заспівати своєму другові «Пісню про рушник». Присутні підхопили її, але за якусь мить розридалися.

 Іван Драч так описав цю трагічну подію у своєму вірші:

Як ховали два Майбороди Малишка,

Як землі закривалася чорна книжка,

Як земля проковтнула усе, що могла, —

Від східних зіниць до гіркого чола…

За вісім днів до смерті, 8 лютого 1970 року, Андрій Малишко створив останній із віршів «Чому, сказати, й сам не знаю». Ним автор прощався з Україною і всім для нього найдорожчим. А музику до цього твору теж написав П. Майборода.

Стежина життя… Це по ній кожен має пройти гідно. Та якою вона буде і де проляже? Чи десь на чужині, чи в ріднім краю?.. Одним одна… Єдина… Найдорожча… Поет не закликає кидатися в далекі світи у погоні за примарним щастям, щоб потім каятися, шкодувати, марити у снах і наяву за батьківським порогом і стежиною, «дощами митою, перемитою, — тією, що в'юниться між круглих соняхів». і веде на батьківщину… А зараз прослухайте цей шедевр двох патріотів — П. Майбороди і А. Малишка.

3.Співуча Україна

https://www.youtube.com/watch?v=Cm1LWK4ak3U

4.Виразне читання поезії

Дякую за урок ! Бажаю успіхів!

 

Редагувати Видалити 


Українська література 7-Б (01 травня)

Домашнє завдання: вивчити вірш напам'ять.

Добрий день,шановні учні!Урок  відбудеться в Meet за покликанням  https://meet.google.com/mhs-jzen-ago

Тема.А.Малишко «Пісня про рушник».Відомий український поет і його пісні,що стали народними

На уроці ознайомимося з життєвим і творчим шляхом українського поета А.Малишка,охарактеризуємо його пісенну творчість,проаналізуємо твір поета «Пісня про рушник»

1.Перегляньте відео за посиланням про життєвий і творчий шлях поета,складіть літературне гроно

https://www.youtube.com/watch?v=O99hH0KItto

2.Опрацюйте поданий матеріал

 Андрій Малишко — поет-лірик від Бога, який умів виразити найтонші, найпотаємніші людські почуття і переживання. Недаремно його мелодійна поезія, схожа на слова народної пісні, завжди привертала до себе увагу композиторів — Платона й Георгія Майбород, О. Білаша, Л. Ревуцького, П. Конизького, А. Штогаренка та ін. Їхні пісні завдяки своїй щирості, ліризму стали улюбленими для кількох поколінь українців.

Особливо популярні пісні, покладені на музику П. Майбороди («Вчителька», «Пісня про рушник», «Ми підем, де трави похилі», «Київський вальс») і О. Білаша («Стежина», «Цвітуть осінні, тихі небеса»). Його пісні — це гімн молодості, коханню, красі людських сердець і взаємин. У них уся краса українськї землі. Російський поет О. Прокоф’єв влучно назвав А. Малишка «золотої пісні володарем», адже:

Голос вітру, душу тополину

Він дарує пісні, щоб цвіла.

Він обняв у віршах Україну,

А вона, всі знають, не мала!

3.Виразне читання поезії,с.280

4.Співуча Україна

https://www.youtube.com/watch?v=zxVCWPLnW5Y

https://www.youtube.com/watch?v=5zvpBR2Zyd0

Дякую за урок! Бажаю успіхів!

 

 

Редагувати Видалити 


Українська література 7-Б (19 квітня)

Домашнє завдання: за підручником прочитати с.262-268,скласти план або тестові завдання

Добрий день,шановні учні!Урок  відбудеться в Meet за покликанням  https://meet.google.com/mhs-jzen-ago

Тема.О.Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили».Іван Сила (Іван Фірцак)-утілення непереможного духу українського народу,його доброти й щирості

На уроці продовжимо знайомство зі змістом повісті,охарактеризуємо головного героя повісті,дослідимо на його прикладі зображення непереможності духу українського народу

1.Перегляньте відео за посиланням,скористайтеся порадами Івана Сили

https://www.youtube.com/watch?v=FYPevH6wdzs

https://www.youtube.com/watch?v=tqjmor1pvC0&t=6s

2.Робота за змістом твору

3.Тестові завдання до твору

4.Характеристика Івана Сили

Дякую за урок! Бажаю успіхів!

Редагувати Видалити 


Українська література 7-Б (17 квітня)

Домашнє завдання:

Добрий день,шановні учні!Урок  відбудеться в Meet за покликанням  https://meet.google.com/mhs-jzen-ago

Тема.О.Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Фірцака».Повість про пригоди українського силача,який став чемпіоном Чехословаччини та Європи

На уроці ознайомимося із життєвою долею і творчістю О.Гавроша,з’ясуємо роль історичної довідки про Івана Фірцака для сприйняття ідейного змісту програмового твору

1.Перегляньте відео за посиланням про життєвий та творчий шлях О.Гавроша та історичну довідку про Івана Фірцака

https://www.youtube.com/watch?v=O9WH2lPH3Tg

2.Опрацюйте поданий матеріал за посиланням

https://dovidka.biz.ua/neymovirni-prigodi-ivana-sili-analiz/

3.Робота за підручником,с.254-261

4.Фільм «Іван Сила»

https://www.youtube.com/watch?v=Gi8RpkkNnG0&t=671s 

Дякую за урок! Бажаю успіхів!

Редагувати Видалити 


Українська література 7-Б (12 квітня)

Домашнє завдання: ВИВЧИТИ 1 ВІРШ НАПАМ'ЯТЬ

Добрий день,шановні учні!Урок  відбудеться в Meet за покликанням  https://meet.google.com/mhs-jzen-ago

Тема.О.Теліга «Радість», «Пломінний день».Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово

На уроці продовжимо знайомство із творчою спадщиною поетеси,з’ясуємо зміст поезій,охарактеризуємо ліричну героїню поезій

1.Перегляньте відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=139DsEY_yBM

2.Виразне читання поезій,с.251-252

3.Ідейно-художній аналіз творів

Вірш «Радість»

— Яке враження у вас склалося від поезії?

— Який настрій створює вірш? (оптимістичний)

— Які роздуми навіює? (що не потрібно сумувати, потрібно завжди залишатись радісним, життєлюбним та бути оптимістом)

Скласти сенкан до образу радості

Радість.

Бажана, оптимістична.

Бадьорить, зміцнює, підносить.

Радість прикрашає наше життя

Стимул життєдіяльності.

  Поезія “Пломінний день””

Група «Пломінний день»

Обговорення поезії за питаннями

- Що змусило Олену Телігу описати один день — пломінний? Чому вона його так називає?

- Чим спричинена збентеженість героїні поезії? Чому в неї горить душа?

- 3 чим пов’язане таке сильне бажання авторки твору жити?

- Який шлях вона при цьому обирає — рватись вгору чи летіти в безодню?

- Як люди реагують на прагнення героїні? Чому вона їх називає натовпом?

- Чому Україна у вірші — це найгостріше слово?

4.Майстерня художнього слова

https://www.youtube.com/watch?v=lJEz43am3oQ

https://www.youtube.com/watch?v=WzRnTO3akDo

Дякую за урок! Бажаю успіхів!

Редагувати Видалити 


Українська література 7-Б (10 квітня)

Домашнє завдання: Вивчити конспект. Виразно читати поезію.

Тема. О.Теліга «Сучасникам».Моральний заповіт нащадкам

На уроці ознайомимося із цікавими фактами життя і творчості Олени Теліги,проаналізуємо програмовий твір письменниці-моральний заповіт нащадкам,навчимося грамотно і виважено викладати свої думки

1.Перегляньте відео за посиланням,зробіть літературне гроно біографії поетеси

https://www.youtube.com/watch?v=w2rTeV1_Bzc

2.Опрацюйте поданий матеріал

Для поезій письменниці характерна вишуканість у тематиці, настроях; відбиття української духовності, волі до життя, правди, краси; звернення до історичних тем і мотивів.

Ліричний герой поетеси - неординарна особистість, яка має мету в житті й прагне її досягти.

Провідні мотиви творчості

• готовність продовжувати боротьбу за українську державність;

• відчуженість рідної землі;

• патріотичне прозріння;

• мотив “бездомності;

• краса української природи;

• заперечення спокійного життя, обмеженого лише колом особистих проблем;

• неминучість смерті;

• мотиви туги, самотності;

• створення власного сценічного образу;

• зв’язок поета і суспільства;

• прагнення переповнити кожну мить життя;

• кохання як стан душі та місце кохання в житті людей, що присвятили себе боротьбі;

• емігрантське життя.

 

Десятки років ми нічого не знали про величну постать Олени Теліги. Поетеса виринула із забуття лише через 50 років після загибелі, коли в Києві у лютому 1992 року в Бабиному Яру було встановлено пам’ятний хрест на її честь, а вулицю, що пролягає поряд, назвали її іменем.

3.Літературний паспорт твору

https://dovidka.biz.ua/suchasnikam-olena-teliga-analiz/ 

4.Майстерня художнього слова

https://www.youtube.com/watch?v=js75I0GRUYk

https://www.youtube.com/watch?v=ET7FQuf1hGQ

Дякую за урок! Бажаю успіхів!

 

Редагувати Видалити 


Українська література 7-Б (05 квітня)

Домашнє завдання:

Добрий день,шановні учні!Урок  відбудеться в Meet за покликанням  https://meet.google.com/mhs-jzen-ago

Тема.О.Ольжич « Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»).Ідея поезії

На уроці поглибимо знання про поетичну творчість поета,розкриємо ідейний зміст програмового твору,охарактеризуємо ліричного героя,з’ясуємо його роль у розумінні основної думки поезії

1.Перегляньте відео за посиланням,опрацюйте матеріал

https://www.youtube.com/watch?v=APPNggj-RfI

2.Літературний паспорт твору записати у зошит

https://dovidka.biz.ua/zahochesh-i-budesh-olzhich-analiz/

3.Робота за підручником

4.Майстерня художнього слова

https://www.youtube.com/watch?v=CbfDoB6kB3o

Дякую за урок ! Бажаю успіхів!

Редагувати Видалити 


Українська література 7-Б (03 квітня)

Домашнє завдання:  виразно читати поезію с.248,відповідати на запитання

Добрий день,шановні учні!Урок  відбудеться в Meet за покликанням  https://meet.google.com/mhs-jzen-ago

Тема . О.Ольжич. «Господь багатий нас благословив».Романтичний максималізм,сила духу,життєрадісність,висловлені образним словом

На уроці охарактеризуємо життєвий і творчий шлях поета,визначимо основні етапи його формування як митця художнього літературного слова,розкриємо ідейно-тематичну спрямованість його програмового твору

1.Перегляньте відео за посиланням,зробіть літературне гроно біографії поета

https://www.youtube.com/watch?v=XmZICKh-Owg

2.Літературний паспорт твору записати у зошит ,прослухати аудіовірш за посиланням

https://dovidka.biz.ua/gospod-bagatiy-nas-blagosloviv-analiz/

3.Робота за підручником,с.247-248

Дякую за урок! Бажаю успіхів!

 

Редагувати Видалити 


Українська література 7-Б (29 березня)

Домашнє завдання:

Добрий день,шановні учні!Урок  відбудеться в Meet за покликанням  https://meet.google.com/mhs-jzen-ago

Тема.Контрольна робота № 5 за темою «Ти знаєш,що ти -людина...». Тестові завдання

На уроці перевіримо рівень знань із вивченої теми,закріпимо вивчений матеріал

1.Ознайомлення із завданнями контрольної роботи та критеріями оцінювання

 Оберіть правильні варіанти відповідей.

1.   У якому творі В.Симоненка яскраво виражена думка про неповторність кожної особистості:

а) «Ти знаєш, що ти – людина?»;             б) «Лебеді материнства».

в) «Гей, нові Колумби й Магеллани…».

2.   Оповідачем у вірші В. Симоненка «Лебеді материнства» виступає:

а) батько; б) мати; в) дідусь; г) син

3.   У рядках: «Заглядає в шибку казка сивими очима, Материнська добра ласка в неї за плечима» — використані такі художні засоби (кілька): 

     а)  метафора; б) персоніфікація; в) порівняння; г) епітет.

4. Що будували в місті полонені німці ( Л.Пономаренко „Гер переможений”)?

     а) житловий квартал; б) завод; в) лікарню; г) табір для полонених.

5. Хто із названих письменників народився на  Львівщині?

     а) В.Симоненко;  б) М.Павленко;  в) Л.Пономаренко.

6. Провідний мотив твору Л. Пономаренко «Гер переможений» — це:

   а) любов до Батьківщини; б) ненависть до ворогів; в) відданість інтересам Вітчизни;

г) любов до людей.

7. Події, описані у творі Л. Пономаренко «Гер переможений», відбуваються:

    а) у роки Другої світової війни; б) у довоєнні роки;

    в) у повоєнній Білорусі;                       г) у повоєнній Україні.

8. Що слугувало машиною часу у творі М.Павленко «Русалонька із 7-В…»?

    а) коралі;   б) шафа;  в) сусідська квартира;  г) жовтий автомобіль.

9. Установіть відповідність між фрагментом художнього твору та його назвою. Укажіть автора твору.

1. «В океані рідного народу

Відкривай духовні острови».

2. «І жити спішити треба, Кохати спішити треба –

Гляди ж не проспи!»

3. «Можна все на світі вибирати, сину,

Вибрати не можна тільки Батьківщину».

4. «Минуло півстоліття. За цей час у будинку не трісла жодна стіна».

а)  «Лебеді материнства»;

б) «Ти знаєш, що ти – людина?»;

в) «Гей, нові Колумби й Магеллани…»;

г) «Гер переможений».

2.Написання контрольної роботи

Дякую за урок! Бажаю успіхів!

Редагувати Видалити 


Українська література 7-Б (27 березня)

Домашнє завдання: за підручником опрацювати с.245-247,прочитати новелу ,скласти тестові завдання

Добрий день,шановні учні!Асинхронний урок  відбудеться в Meet за покликанням  https://meet.google.com/mhs-jzen-ago

Тема.Любов Пономаренко « Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності

На уроці ознайомимося з життям і творчістю письменниці,

проаналізуємо новелу «Гер переможний»,визначаючи загальнолюдську ідею гуманістичного пафосу твору

1.Перегляньте відео за посиланням,зробіть літературне гроно біографії письменниці

https://www.youtube.com/watch?v=NY0p71-AVSQ

2.Теорія літератури,визначення записати у зошит

Новела — це невеликий розповідний твір переважно про одну якусь незвичайну подію, що стала поворотною в долі персонажів, з несподіваним фіналом.

3.Художня деталь у творі

- Цеглинки, які уособлюють любов полонених німців до праці, спогади про рідну домівку.

- Квіти (нагідки) — любов до прекрасного. Людина, яка любить прекрасне, не може бути жорстокою і злою в душі.

- Фотокартки — те, що з'єднувало німців з рідними, те, що було для них найдорожчим.

- Грядка — «його (Фрідріха) державка в нашому злиденному місті».

- Прикраси зі шматочків цегли (сонце і квіти) — творча натура Фрідріха.

- Квітка, що розцвіла посеред грудня — символ незнищенності людської душі, пам'ять.

- Хрест — символ смерті.

— Яка з цих деталей найбільше пов'язана з ідеєю твору? (Знайдена фотокартка. Оповідачка змогла усвідомити всю глибину страждань полоненого німця лише через багато років, коли сама стала матір'ю. Ідея новели, як бачимо, майже завжди захована в художньому образі, спонукає читача над чимось задуматися).

4. Вивчення нового літературознавчого поняття — простір і час у художньому творі.

Простір і час у художньому творі — це поняття, яке вказує на специфічність художнього зображення простору і часу реальної дійсності.

У писемних жанрах відтворюється час реальної епохи, але він теж переривчастий: між подіями може бути перерва, яку письменник, наприклад, визначає одним реченням: «Минуло півстоліття». У різних часових вимірах «живуть». герої та оповідач, крім того, минуле ми сприймаємо із нашого сьогодення.

— Які важливі події відбулися в житті міста і в душі оповідача за 50 років?

«За цей час у будинку не тріснула жодна стіна, не струхла і не висохла підлога». Німці, хоч були полоненими, свою роботу виконували на совість. До оповідача прийшло розкаяння за своє ставлення до Фрідріха, прощення ворогам, які, колись прийшовши на чужу землю, хотіли зробити її народ своїми рабами. З роками людина стає мудрішою, набирається життєвого досвіду і починає розуміти, для чого вона прийшла на цей світ, яка її місія на землі. Врешті-решт приходить усвідомлення, що прощення — одна з найголовніших людських чеснот

5.Читання новели за підручником,с.243-245

Дякую за урок ! Бажаю успіхів !

Редагувати Видалити 


Комментариев нет:

Отправить комментарий