Алгебра 7-Б (16 травня)
Домашнє завдання:
Добрий день учні 7 Б класу.
Тема уроку № 65. Розв’язання задач за допомогою систем лінійних рівнянь.
Посилання на синхроний урок о 12.00: https://meet.google.com/jvm-gesx-hzm
Математичною моделлю задачі може бути не тільки рівняння, а й система рівнянь, якщо невідомих значень бути дві або більшої кількості величин.
Мета уроку: розглянути рішення задач за допомогою систем рівнянь попрактикуватися розв'язування задач за допомогою систем рівнянь.
КЛАСНА РОБОТА.
1. Діти, починайте читати задачі 1 і 2 § 30
2. Вичитати на ст. 212 про послідовності дій розв’язуючи задачі (5 пунктів).
3. Виписати розв’язок задачі у зошит.
4. Виконати самостійно задачу 1080 і 1081 у зошиті.
5. Виконати наступний приклад:
Сума двох чисел дорівнює 104. Одне з них на 11 більше від другого. Знайдіть ці числа.
Домашнє завдання:читати §30, знати алгоритм, виконати № 1079 і 1082.
Редагувати Видалити
Добрий день учні 7 Б класу.
Тема уроку № 65. Розв’язання задач за допомогою систем лінійних рівнянь.
Посилання на синхроний урок о 12.00: https://meet.google.com/jvm-gesx-hzm
Математичною моделлю задачі може бути не тільки рівняння, а й система рівнянь, якщо невідомих значень бути дві або більшої кількості величин.
Мета уроку: розглянути рішення задач за допомогою систем рівнянь попрактикуватися розв'язування задач за допомогою систем рівнянь.
КЛАСНА РОБОТА.
1. Діти, починайте читати задачі 1 і 2 § 30
2. Вичитати на ст. 212 про послідовності дій розв’язуючи задачі (5 пунктів).
3. Виписати розв’язок задачі у зошит.
4. Виконати самостійно задачу 1080 і 1081 у зошиті.
5. Виконати наступний приклад:
Сума двох чисел дорівнює 104. Одне з них на 11 більше від другого. Знайдіть ці числа.
Домашнє завдання:читати §30, знати алгоритм, виконати № 1079 і 1082.
Алгебра 7-Б (13 травня)
Домашнє завдання:
Добрий день, учні 7 Б класу!
Тема уроку № 64. Розв’язання систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання.
Посилання на синхроний урок о 10.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
КЛАСНА РОБОТА.
Діти, продовжимо набувати уміння та знання розв’язання нескладних лінійних системи способом додавання. Повторити алгоритм способом додавання.
1. Урівняти модулі коефіцієнтів за будь якої змінної.
2. Додати почлено рівняння системи.
3. Утворити нову систему.
4. Розв’язати нове рівняння і знайти значення однією змінної.
5. Підставити значення змінної в рівняння і знайти чисельне значення другої змінної.
6. Виписати значення (Х;У).
Самостійно:
· Опрацювати прилад 2 на ст. 207-208;
· Виконати №1060 (1і 2), № 1065 (1), записати, чому дорівнюють Х і У.
Домашнє завдання: повторити §29, знати алгоритм дій при розв’язанні рівнянь способом підстановки, виконати № 1064 (1 і 3),1065 (3 і 4) і 1068(1).
Редагувати Видалити
Добрий день, учні 7 Б класу!
Тема уроку № 64. Розв’язання систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання.
Посилання на синхроний урок о 10.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
КЛАСНА РОБОТА.
Діти, продовжимо набувати уміння та знання розв’язання нескладних лінійних системи способом додавання. Повторити алгоритм способом додавання.
1. Урівняти модулі коефіцієнтів за будь якої змінної.
2. Додати почлено рівняння системи.
3. Утворити нову систему.
4. Розв’язати нове рівняння і знайти значення однією змінної.
5. Підставити значення змінної в рівняння і знайти чисельне значення другої змінної.
6. Виписати значення (Х;У).
Самостійно:
· Опрацювати прилад 2 на ст. 207-208;
· Виконати №1060 (1і 2), № 1065 (1), записати, чому дорівнюють Х і У.
Домашнє завдання: повторити §29, знати алгоритм дій при розв’язанні рівнянь способом підстановки, виконати № 1064 (1 і 3),1065 (3 і 4) і 1068(1).
Алгебра 7-Б (09 травня)
Домашнє завдання:
Добрий день, учні 7 Б класу!
Тема уроку № 63. Розв’язання систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання.
Діти, сьогодні ви дізнаєтеся про ще один метод додавання при розв’язанні систем двох лінійних рівнянь з двома невідомими.
Посилання на синхроний урок о 10.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
КЛАСНА РОБОТА.
Розв’язуючи систему способом додавання ми переходимо від даної системи до рівносильної їй системи, одне з рівнянь якої містить лише одну зміну.
Згадайте: системи рівнянь з двома змінними, які мають одні й ті самі розв’язки, називаються рівносильними. Способом додавання зручно розв’язувати системи, у рівняннях яких коефіцієнти при одній і тій самій змінній є протилежними числами, тому що є можливість звести їх до зручного вигляду.
Самостійно:
· опрацювати прилади 1 і 2 на ст. 206-207; переписати із таблиці на ст. 208 розв’язок прикладу системи:
· Виконати №1054 та записати, чому дорівнюють Х і У.
· Знайти розв’язок системи рівнянь за № 1056.
Домашнє завдання: прочитати §29, знати алгоритм дій при розв’язанні рівнянь способом підстановки, виконати № 1056.2, 1057, 1058 (2, 3), 1061(1).
Редагувати Видалити
Добрий день, учні 7 Б класу!
Тема уроку № 63. Розв’язання систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання.
Діти, сьогодні ви дізнаєтеся про ще один метод додавання при розв’язанні систем двох лінійних рівнянь з двома невідомими.
Посилання на синхроний урок о 10.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
КЛАСНА РОБОТА.
Розв’язуючи систему способом додавання ми переходимо від даної системи до рівносильної їй системи, одне з рівнянь якої містить лише одну зміну.
Згадайте: системи рівнянь з двома змінними, які мають одні й ті самі розв’язки, називаються рівносильними. Способом додавання зручно розв’язувати системи, у рівняннях яких коефіцієнти при одній і тій самій змінній є протилежними числами, тому що є можливість звести їх до зручного вигляду.
Самостійно:
· опрацювати прилади 1 і 2 на ст. 206-207; переписати із таблиці на ст. 208 розв’язок прикладу системи:
· Виконати №1054 та записати, чому дорівнюють Х і У.
· Знайти розв’язок системи рівнянь за № 1056.
Домашнє завдання: прочитати §29, знати алгоритм дій при розв’язанні рівнянь способом підстановки, виконати № 1056.2, 1057, 1058 (2, 3), 1061(1).
Алгебра 7-Б (06 травня)
Домашнє завдання:
Добрий день, учні 7 Б класу!
Тема уроку № 62. Розв’язання систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки.
Діти, продовжуємо удосконалення знань та умінь під час розв’язанні систем двох лінійних рівнянь методом підстановки.
Посилання на інструктаж асинхронного уроку о 10.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
КЛАСНА РОБОТА:
І. Повторіть алгоритм розв’язання лінійних рівнянь методом підстановки (ст.202).
2. Переглянути відео-урок, прослухати пояснення рівняння 1 та записати в зошит системи рівнянь 2 і 3 із розв’язками у зошит.
Домашня робота: читати §28, виконати № 1039 (1 і 3), 1041 (2), 1043 (2). Бажаю миру!
Редагувати Видалити
Добрий день, учні 7 Б класу!
Тема уроку № 62. Розв’язання систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки.
Діти, продовжуємо удосконалення знань та умінь під час розв’язанні систем двох лінійних рівнянь методом підстановки.
Посилання на інструктаж асинхронного уроку о 10.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
КЛАСНА РОБОТА:
І. Повторіть алгоритм розв’язання лінійних рівнянь методом підстановки (ст.202).
2. Переглянути відео-урок, прослухати пояснення рівняння 1 та записати в зошит системи рівнянь 2 і 3 із розв’язками у зошит.
Домашня робота: читати §28, виконати № 1039 (1 і 3), 1041 (2), 1043 (2). Бажаю миру!
Алгебра 7-Б (02 травня)
Домашнє завдання:
Добрий день, учні 7 Б класу!
Тема уроку № 61. Розв’язання систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки.
Діти, сьогодні ви дізнаєтеся ще один метод «підстановки» при розв’язанні систем двох лінійних рівнянь.
Посилання на синхроний урок о 12.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
КЛАСНА РОБОТА:
Системи рівнянь з двома змінними, які мають одні й ті самі розв’зки, називаються рівносильними.
Системи, які не мають розв’яків, також вважають рівносильними.
Тому, розв’язуючи систему 1 способом підстановки, ми замініємо її рівносильною їй системою 2, а друге рівняння буде містити одну змінну.
Послідовність дій, якої слід дотримуватися способом підстановки (ПРОЧИТАТИ алгорит дій за таблицею ст. 202).
Самостійно виконати наступні завдання:
1. Виписати приклади 1 і 2 розв’язання системи рівнянь в зошит (ст. 201-202).
2. Самостійно виконати задачу № 1029 в зошит.
Домашнє завдання: прочитати §28, знати алгоритм дій при розв’язанні рівнянь способом підстановки, виконати № 1030, 1031, 1033 (1).
Редагувати Видалити
Добрий день, учні 7 Б класу!
Тема уроку № 61. Розв’язання систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки.
Діти, сьогодні ви дізнаєтеся ще один метод «підстановки» при розв’язанні систем двох лінійних рівнянь.
Посилання на синхроний урок о 12.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
КЛАСНА РОБОТА:
Системи рівнянь з двома змінними, які мають одні й ті самі розв’зки, називаються рівносильними.
Системи, які не мають розв’яків, також вважають рівносильними.
Тому, розв’язуючи систему 1 способом підстановки, ми замініємо її рівносильною їй системою 2, а друге рівняння буде містити одну змінну.
Послідовність дій, якої слід дотримуватися способом підстановки (ПРОЧИТАТИ алгорит дій за таблицею ст. 202).
Самостійно виконати наступні завдання:
1. Виписати приклади 1 і 2 розв’язання системи рівнянь в зошит (ст. 201-202).
2. Самостійно виконати задачу № 1029 в зошит.
Домашнє завдання: прочитати §28, знати алгоритм дій при розв’язанні рівнянь способом підстановки, виконати № 1030, 1031, 1033 (1).
Алгебра 7-Б (29 квітня)
Домашнє завдання:
Добрий день, учні 7 Б класу!
Тема уроку № 60. Розв’язання систем двох лінійних рівнянь з двома змінними алгебраїчним методом.
Діти, сьогодні формуємо міцні знання та уміння розв’язання задач як алгебраїчним так і графічним методами.
Посилання на синхроний урок о 12.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
КЛАСНА РОБОТА:
1. Повторити ти надати відповіді (так чи ні):
1) Функція – це залежність однієї величини від іншої;
2) Вісь У називають віссю абсцис;
3) Графіком лінійної функції є крива;
4) Змінну х називають незалежну змінну;
5) Рівність з невідомими називають многочленом;
6) Функцію вигляду у=кх+в називають лінійною.
2. Графічний спосіб розв’язання систем рівнянь із двома змінними.
Самостійно виконати наступні завдання:
2.1.Розв’яжіть графічно систему рівнянь у зошиті. Відповідь дайте з точністю до 0,1.
Система: 3х + 2у = 6,
х – 2у = 4
2.2. До рівняння 6х - у = 8 підберіть друге рівняння так, щоб дістати систему рівнянь, яка:
а) має єдиний розв’язок; б) має безліч розв’язків; в) не має розв’язків.
2.3. Розібрати та записати задачу в зошит за дією ОБРАТИ:
Домашня робота: виконати № 1016(1 і 3), 1017.
Редагувати Видалити
Добрий день, учні 7 Б класу!
Тема уроку № 60. Розв’язання систем двох лінійних рівнянь з двома змінними алгебраїчним методом.
Діти, сьогодні формуємо міцні знання та уміння розв’язання задач як алгебраїчним так і графічним методами.
Посилання на синхроний урок о 12.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
КЛАСНА РОБОТА:
1. Повторити ти надати відповіді (так чи ні):
1) Функція – це залежність однієї величини від іншої;
2) Вісь У називають віссю абсцис;
3) Графіком лінійної функції є крива;
4) Змінну х називають незалежну змінну;
5) Рівність з невідомими називають многочленом;
6) Функцію вигляду у=кх+в називають лінійною.
2. Графічний спосіб розв’язання систем рівнянь із двома змінними.
Самостійно виконати наступні завдання:
2.1.Розв’яжіть графічно систему рівнянь у зошиті. Відповідь дайте з точністю до 0,1.
Система: 3х + 2у = 6,
х – 2у = 4
2.2. До рівняння 6х - у = 8 підберіть друге рівняння так, щоб дістати систему рівнянь, яка:
а) має єдиний розв’язок; б) має безліч розв’язків; в) не має розв’язків.
2.3. Розібрати та записати задачу в зошит за дією ОБРАТИ:
Домашня робота: виконати № 1016(1 і 3), 1017.
Алгебра 7-Б (25 квітня)
Домашнє завдання:
Добрий день, учні 7 Б класу!
Посилання на синхроний урок о 12.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
Тема уроку № 59. Система двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок.
Метою уроку є ознайомлення з поняттям системи двох лінійних рівнянь та навчити розв’язувати задачі як алгебраїчним так і графічним методами.
КЛАСНА РОБОТА:
1. Пояснення прикладу 1.
Набори фарб і пензлів разом коштують 96 грн. Набір фарб дорожче на 16 грн. Скільки коштують ці набори?
Розв’язок зробимо за допомогою рівнянь з двома змінними. Нехай набір фарб коштує х грн, а набір пензлів – у грн. Коштують разом – 96 грн. Маємо рівняння: х + у = 96; набір фарб дорожчий на 16 грн, тоді наступне рівняння: х – у = 16.
Діти, у нас є 2 рівняння з двома змінними, які є математичною моделлю задачі. Знаходимо такі значення змінної х і у, які б одночасно перетворювали їх у правильну рівність (знаходимо їх спільний розв’язок). Утворимо систему лінійних рівнянь з двома змінними:
х + у = 96,
х – у = 16. Пара значень х = 56; у = 40 є розв’язком системи. Записати у зошит.
2. Опрацювати за § 27 приклади (2-4)
3. Виконати самостійно: № 1003, 1004,1005.
Домашня робота: читати всі 4 приклади з підручника § 27, виконати № 1011, 1012, 1014 (1).
Редагувати Видалити
Добрий день, учні 7 Б класу!
Посилання на синхроний урок о 12.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
Тема уроку № 59. Система двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок.
Метою уроку є ознайомлення з поняттям системи двох лінійних рівнянь та навчити розв’язувати задачі як алгебраїчним так і графічним методами.
КЛАСНА РОБОТА:
1. Пояснення прикладу 1.
Набори фарб і пензлів разом коштують 96 грн. Набір фарб дорожче на 16 грн. Скільки коштують ці набори?
Розв’язок зробимо за допомогою рівнянь з двома змінними. Нехай набір фарб коштує х грн, а набір пензлів – у грн. Коштують разом – 96 грн. Маємо рівняння: х + у = 96; набір фарб дорожчий на 16 грн, тоді наступне рівняння: х – у = 16.
Діти, у нас є 2 рівняння з двома змінними, які є математичною моделлю задачі. Знаходимо такі значення змінної х і у, які б одночасно перетворювали їх у правильну рівність (знаходимо їх спільний розв’язок). Утворимо систему лінійних рівнянь з двома змінними:
х + у = 96,
х – у = 16. Пара значень х = 56; у = 40 є розв’язком системи. Записати у зошит.
2. Опрацювати за § 27 приклади (2-4)
3. Виконати самостійно: № 1003, 1004,1005.
Домашня робота: читати всі 4 приклади з підручника § 27, виконати № 1011, 1012, 1014 (1).
Алгебра 7-Б (22 квітня)
Домашнє завдання:
Добрий день, шановні учні 7 Б класу!
Посилання на інструктаж асинхроного уроку о 10.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
Тема уроку №58. Розв’язання задач з теми «Графік лінійного рівняння з двома змінними».
КЛАСНА РОБОТА:
Мета уроку: продовжимо вивчати графічні задачі з лінійних рівнянь; розглянемо всі можливі випадки розміщення графіка відносно системи координат та навчатися будувати такі графіки.
Повторимо алгоритм побудови графіка лінійного рівняння з двома невідомими.
1. Виразити змінну у через змінну х;
2. Підібрати 2 значення змінної х;
3. Обчислити відповідні значення змінної у;
4. Позначити на координатній площини відповідні їм точки;
5. Провести пряму через 2 точки.
ВИКОНАТИ:
1. № 988, записати в зошит рівняння, графіки яких зображені на рис. 33-36.
2. Перегляд відео-уроку та виписати 2-3 задачі.
Домашнє завдання :
Опрацювати § 26, виконати № 987(1,2) , 989, 991.
Бажаю миру та успіху!
Редагувати Видалити
Добрий день, шановні учні 7 Б класу!
Посилання на інструктаж асинхроного уроку о 10.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
Тема уроку №58. Розв’язання задач з теми «Графік лінійного рівняння з двома змінними».
КЛАСНА РОБОТА:
Мета уроку: продовжимо вивчати графічні задачі з лінійних рівнянь; розглянемо всі можливі випадки розміщення графіка відносно системи координат та навчатися будувати такі графіки.
Повторимо алгоритм побудови графіка лінійного рівняння з двома невідомими.
1. Виразити змінну у через змінну х;
2. Підібрати 2 значення змінної х;
3. Обчислити відповідні значення змінної у;
4. Позначити на координатній площини відповідні їм точки;
5. Провести пряму через 2 точки.
ВИКОНАТИ:
1. № 988, записати в зошит рівняння, графіки яких зображені на рис. 33-36.
2. Перегляд відео-уроку та виписати 2-3 задачі.
Домашнє завдання :
Опрацювати § 26, виконати № 987(1,2) , 989, 991.
Бажаю миру та успіху!
Алгебра 7-Б (18 квітня)
Домашнє завдання:
Добрий день, шановні учні 7 Б класу!
Посилання на синхронний урок 12.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
Тема уроку № 57. Графік лінійного рівняння з двома змйнними.
КЛАСНА РОБОТА:
Мета уроку: надати означення графіка лінійного рівняння з двома змінними; розглянути всі можливі випадки розміщення графіка відносно системи координат, навчатися будувати такі графіки.
1. Скласти алгоритм побудови графіка лінійного рівняння з двома невідомими.
Теорія: графіком рівняння з двома змінними х і у називають фігуру, що складається з усіх точок координатної площини, координати яких є розв’язками цього рівняння.
2. Діти, ознайомтеся з прикладами 1 - 5 на сторінках 189- 191 параграфа 26 і запишіть у зошит; побудувати графіки.
3. Виконати завдання 974 і 976.
Домашнє завдання :
1. Надіслати класну роботу.
2. Опрацювати § 26, виконати № 977, 980, 982, (№ 985 - показати на уроці виконання).
Бажаю миру та успіху!
Редагувати Видалити
Добрий день, шановні учні 7 Б класу!
Посилання на синхронний урок 12.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
Тема уроку № 57. Графік лінійного рівняння з двома змйнними.
КЛАСНА РОБОТА:
Мета уроку: надати означення графіка лінійного рівняння з двома змінними; розглянути всі можливі випадки розміщення графіка відносно системи координат, навчатися будувати такі графіки.
1. Скласти алгоритм побудови графіка лінійного рівняння з двома невідомими.
Теорія: графіком рівняння з двома змінними х і у називають фігуру, що складається з усіх точок координатної площини, координати яких є розв’язками цього рівняння.
2. Діти, ознайомтеся з прикладами 1 - 5 на сторінках 189- 191 параграфа 26 і запишіть у зошит; побудувати графіки.
3. Виконати завдання 974 і 976.
Домашнє завдання :
1. Надіслати класну роботу.
2. Опрацювати § 26, виконати № 977, 980, 982, (№ 985 - показати на уроці виконання).
Бажаю миру та успіху!
Алгебра 7-Б (15 квітня)
Домашнє завдання: Опрацювати п.25, виконати № 945 (усно), 950,952,958.
Добрий день, шановні учні 7 Б класу!
Посилання на синхронний урок 10.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
Тема уроку № 56. Лінійне рівняння з двома змінними та їх розв’язок.
Діти, на уроці продовжимо формувати поняття про рівняння з двома змінними; розв’язання лінійних рівнянь.
КЛАСНА РОБОТА:
- Читати параграф 25 та прочитати приклад 1 - 3 завдань (ст. 184-185);
- На допомогу учням, які не вийшли на онлайн-урок, перегляд відеоуроку та запис завдань до зошита.
Домашнє завдання :
1. Надіслати класну роботу.
2. Опрацювати п.25, виконати № 945(усно), 950, 952, 958. Бажаю миру та успіху!
На допомогу учням
Редагувати Видалити
Добрий день, шановні учні 7 Б класу!
Посилання на синхронний урок 10.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
Тема уроку № 56. Лінійне рівняння з двома змінними та їх розв’язок.
Діти, на уроці продовжимо формувати поняття про рівняння з двома змінними; розв’язання лінійних рівнянь.
КЛАСНА РОБОТА:
- Читати параграф 25 та прочитати приклад 1 - 3 завдань (ст. 184-185);
- На допомогу учням, які не вийшли на онлайн-урок, перегляд відеоуроку та запис завдань до зошита.
Домашнє завдання :
1. Надіслати класну роботу.
2. Опрацювати п.25, виконати № 945(усно), 950, 952, 958. Бажаю миру та успіху!На допомогу учням
Алгебра 7-Б (11 квітня)
Домашнє завдання:
Добрий день, шановні учні 7 Б класу!!!
Посилання на синхронний урок о 12.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
Тема уроку № 55. Лінійне рівняння з двома змінними
Діти, на уроці будемо формувати поняття про системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; розв"язку системи рівнянь різними способами.
КЛАСНА РОБОТА:
1. Прочитати параграф 27 та приклади завдань, які розміщені в цьому параграфу;
2. Переглянути відеоуроку, записати приклади до зошита
Домашнє завдання :
1. Надіслати класну роботу
2. Опрацювати п.27, виконати № 1003, 1004,1006.
Редагувати Видалити
Добрий день, шановні учні 7 Б класу!!!
Посилання на синхронний урок о 12.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
Тема уроку № 55. Лінійне рівняння з двома змінними
Діти, на уроці будемо формувати поняття про системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; розв"язку системи рівнянь різними способами.
КЛАСНА РОБОТА:
1. Прочитати параграф 27 та приклади завдань, які розміщені в цьому параграфу;
2. Переглянути відеоуроку, записати приклади до зошита
Домашнє завдання :
1. Надіслати класну роботу
2. Опрацювати п.27, виконати № 1003, 1004,1006.
Алгебра 7-Б (08 квітня)
Домашнє завдання:
Бажаю всім миру та злагоди!
Добрий ранок, учні 7 Б класу!
Тема уроку № 54. Контрольна робота з теми «Лінійні рівняння з однією змінною»
Сьогодні, діти, ви покажете свої знання алгоритму розв’язання завдань за допомогою лінійних рівнянь та математичної моделі задач та перевірити якість уміння їх виконувати! Переглянути послідовність розв’язання завдань на ст. 177 підручника.
Всі завдання виконувати в зошиті, завантажити на платформу.
Пишите: Восьме квітня.
Контрольна робота №5.
Частина 1. Варіант 1.
Завдання 1-5. Записати умову завдання та відповідь (однією буквою).
Починаючи з номера 6 записуєте умову завдання та розв’язок у зошит. Хай вам щастить! КР завантажу о 10 годині, на інструктаж виходити о 9.50.
Редагувати Видалити
Бажаю всім миру та злагоди!
Добрий ранок, учні 7 Б класу!
Тема уроку № 54. Контрольна робота з теми «Лінійні рівняння з однією змінною»
Сьогодні, діти, ви покажете свої знання алгоритму розв’язання завдань за допомогою лінійних рівнянь та математичної моделі задач та перевірити якість уміння їх виконувати! Переглянути послідовність розв’язання завдань на ст. 177 підручника.
Всі завдання виконувати в зошиті, завантажити на платформу.
Пишите: Восьме квітня.
Контрольна робота №5.
Частина 1. Варіант 1.
Завдання 1-5. Записати умову завдання та відповідь (однією буквою).
Починаючи з номера 6 записуєте умову завдання та розв’язок у зошит. Хай вам щастить! КР завантажу о 10 годині, на інструктаж виходити о 9.50.
Алгебра 7-Б (04 квітня)
Домашнє завдання:
Доброго дня, учні 7 Б класу!
Тема уроку № 54. Підготовка до контрольної роботи: повторення, виконання алгебраїчних завдань
Метою уроку сьогодні повторити як розв’язуються вправи, рівняння з однією змінною та задачі.
Чекаю на урок о 12.00 за покликанням: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
Класна робота.
1. Перегляд відео-уроку та запис розв’язаних вправ учителем (відео буде в кінці сторінки)
2. Розв’яжіть рівняння:
3. 1) – 7 х = 42;
4. Чи рівносильні рівняння:
5. 2 х – 8 = х + 5 і 2(х – 3) = х + 7?
6. 4. У дев’ятому класі вдвічі більше учнів, ніж у 7 класі. Скільки учнів у кожному класі, якщо відомо що у обох класах 36 учнів?
Домашня робота: виконати № 920 і 922, готуємося до контрольної роботи у понеділок, 08.04. Бажаю успіху!
Відео-урок:
Редагувати Видалити
Доброго дня, учні 7 Б класу!
Тема уроку № 54. Підготовка до контрольної роботи: повторення, виконання алгебраїчних завдань
Метою уроку сьогодні повторити як розв’язуються вправи, рівняння з однією змінною та задачі.
Чекаю на урок о 12.00 за покликанням: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
Класна робота.
1. Перегляд відео-уроку та запис розв’язаних вправ учителем (відео буде в кінці сторінки)
2. Розв’яжіть рівняння:
3. 1) – 7 х = 42;
4. Чи рівносильні рівняння:
5. 2 х – 8 = х + 5 і 2(х – 3) = х + 7?
6. 4. У дев’ятому класі вдвічі більше учнів, ніж у 7 класі. Скільки учнів у кожному класі, якщо відомо що у обох класах 36 учнів?
Домашня робота: виконати № 920 і 922, готуємося до контрольної роботи у понеділок, 08.04. Бажаю успіху!
Відео-урок:
Алгебра 7-Б (01 квітня)
Домашнє завдання:
Доброго дня, учні 7 Б класу! На 01.04
Тема уроку № 52. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі.
Мета нашого уроку: систематизація знань та вмінь учнів розв'язувати нескладні задачі на складання рівнянь та їх розв’язання за допомогою лінійних рівнянь та математичних моделей задач.
Чекаю учнів на онлайн-урок в Мееt о 12.00 за поликання: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
КЛАСНА РОБОТА
На уроці ми розглянемо декілька задач та розв’яжемо їх за допомогою лінійних рівнянь і математичних моделей задач.
Учні, які не приєдналися до уроку в Мееt, записати та розв’язати задачу № 914.
Домашнє завдання: повторити §24, знати алгоритм дій, виконати № 909, 912, 915.
Мирного неба, теплого дня!
Редагувати Видалити
Доброго дня, учні 7 Б класу! На 01.04
Тема уроку № 52. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі.
Мета нашого уроку: систематизація знань та вмінь учнів розв'язувати нескладні задачі на складання рівнянь та їх розв’язання за допомогою лінійних рівнянь та математичних моделей задач.
Чекаю учнів на онлайн-урок в Мееt о 12.00 за поликання: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
КЛАСНА РОБОТА
На уроці ми розглянемо декілька задач та розв’яжемо їх за допомогою лінійних рівнянь і математичних моделей задач.
Учні, які не приєдналися до уроку в Мееt, записати та розв’язати задачу № 914.
Домашнє завдання: повторити §24, знати алгоритм дій, виконати № 909, 912, 915.
Мирного неба, теплого дня!
Алгебра 7-Б (28 березня)
Домашнє завдання:
Доброго дня, учні 7 Б класу!
Тема уроку № 51. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь та рівнянь як математичну модель задачі.
Мета нашого уроку: формування вмінь учнів розв'язувати нескладні задачі за допомогою лінійних рівнянь, домогтися засвоєння схеми розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь.
Чекаю учнів на онлайн-урок в Мееt о 12.00 за поликання: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
КЛАСНА РОБОТА
На уроці ми розглянемо декілька задач та розв’яжемо їх за допомогою лінійних рівнянь.
Учні, які не приєдналися до уроку в Мееt, виписати розв’язання задачі 3 (ст.178), записати та розв’язати задачу 904.
Домашнє завдання: повторити §24, знати алгоритм дій, виконати №906, 910. Мирного неба, теплого дня!
Редагувати Видалити
Доброго дня, учні 7 Б класу!
Тема уроку № 51. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь та рівнянь як математичну модель задачі.
Мета нашого уроку: формування вмінь учнів розв'язувати нескладні задачі за допомогою лінійних рівнянь, домогтися засвоєння схеми розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь.
Чекаю учнів на онлайн-урок в Мееt о 12.00 за поликання: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc
КЛАСНА РОБОТА
На уроці ми розглянемо декілька задач та розв’яжемо їх за допомогою лінійних рівнянь.
Учні, які не приєдналися до уроку в Мееt, виписати розв’язання задачі 3 (ст.178), записати та розв’язати задачу 904.
Домашнє завдання: повторити §24, знати алгоритм дій, виконати №906, 910. Мирного неба, теплого дня!
Комментариев нет:
Отправить комментарий