Алгебра

Алгебра 7-Б (29 квітня)

Домашнє завдання:

                Добрий день, учні  7 Б класу!

 Тема уроку № 60Розв’язання систем двох лінійних рівнянь з двома змінними алгебраїчним методом.

  Діти, сьогодні   формуємо міцні  знання  та уміння розв’язання задач як алгебраїчним так і графічним методами.

 Посилання на синхроний урок  о  12.00:   https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

                 КЛАСНА РОБОТА:

1.  Повторити ти надати відповіді (так чи ні):

1)    Функція – це залежність однієї величини від іншої;

2)    Вісь У називають віссю абсцис;

3)    Графіком лінійної функції є крива;

4)    Змінну х називають незалежну змінну;

5)    Рівність з невідомими називають многочленом;

6)    Функцію вигляду у=кх+в  називають лінійною.

2.  Графічний спосіб розв’язання систем рівнянь із двома змінними.

    Самостійно виконати наступні завдання:

2.1.Розв’яжіть графічно систему рівнянь у зошиті. Відповідь дайте з точністю до 0,1.

 Система: 3х + 2у = 6,

                х – 2у = 4

2.2.     До рівняння 6х - у = 8 підберіть друге рівняння так, щоб дістати систему рівнянь, яка:

а) має єдиний розв’язок; б) має безліч розв’язків; в) не має розв’язків.

2.3. Розібрати та записати задачу в зошит за дією ОБРАТИ:

Домашня робота: виконати № 1016(1 і 3), 1017.

Редагувати Видалити 



Алгебра 7-Б (25 квітня)

Домашнє завдання:

                                Добрий день, учні  7 Б класу!

    Посилання на синхроний урок  о  12.00:   https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

    Тема уроку № 59. Система двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок.

   Метою уроку є ознайомлення з поняттям системи двох лінійних рівнянь та навчити розвязувати задачі як алгебраїчним так і графічним методами.

        КЛАСНА РОБОТА:

1. Пояснення прикладу 1.

Набори фарб і пензлів разом коштують 96 грн. Набір фарб дорожче на 16 грн. Скільки коштують ці набори?

Розв’язок зробимо за допомогою рівнянь з двома змінними. Нехай набір фарб коштує х грн, а набір пензлів – у грн. Коштують разом – 96 грн. Маємо рівняння: х + у = 96; набір фарб дорожчий на 16 грн, тоді наступне рівняння: х – у = 16.

Діти, у нас є 2 рівняння з двома змінними, які є математичною моделлю задачі. Знаходимо такі значення змінної х і у, які б одночасно перетворювали їх у правильну рівність (знаходимо їх спільний розв’язок). Утворимо систему лінійних рівнянь з двома змінними:

 х + у = 96,

 х – у = 16.   Пара значень х = 56у = 40                 є розв’язком системи. Записати у зошит.

2. Опрацювати за § 27 приклади (2-4)

3. Виконати самостійно: № 1003, 1004,1005.

Домашня робота: читати всі 4 приклади з підручника § 27, виконати № 1011, 1012, 1014 (1).

Редагувати Видалити 


Алгебра 7-Б (22 квітня)

Домашнє завдання:

                             Добрий день, шановні учні  7 Б класу!

Посилання на інструктаж асинхроного уроку  о 10.00:   https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

Тема уроку №58. Розв’язання задач з теми «Графік лінійного рівняння з двома змінними».

КЛАСНА РОБОТА:

Мета уроку:  продовжимо вивчати  графічні задачі з лінійних рівнянь; розглянемо всі можливі випадки розміщення графіка відносно системи координат  та навчатися будувати такі графіки.

 

Повторимо алгоритм побудови графіка лінійного рівняння з двома невідомими.

1.     Виразити змінну у через змінну х;

2.     Підібрати 2 значення змінної х;

3.     Обчислити  відповідні значення змінної у;

4.     Позначити на координатній площини відповідні їм точки;

5.     Провести пряму через 2 точки.

ВИКОНАТИ:

1.  № 988, записати в зошит рівняння, графіки яких зображені на рис. 33-36.

2.  Перегляд відео-уроку та виписати 2-3 задачі.

    Домашнє завдання :
  Опрацювати § 26, виконати № 987(1,2) , 989991.     

                 Бажаю миру та успіху!

 

Редагувати Видалити 


Алгебра 7-Б (18 квітня)

Домашнє завдання:

                 Добрий день, шановні учні  7 Б класу!

Посилання на синхронний урок 12.00:   https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

Тема уроку № 57. Графік лінійного рівняння  з двома змйнними.

КЛАСНА РОБОТА:

   Мета уроку:  надати означення графіка лінійного рівняння з двома змінними; розглянути всі можливі випадки розміщення графіка відносно системи координат, навчатися будувати такі графіки.

 

1.     Скласти алгоритм побудови графіка лінійного рівняння з двома невідомими.

Теорія: графіком рівняння з двома змінними х і у називають фігуру, що складається з усіх точок координатної  площини, координати яких є розв’язками цього рівняння.

2.  Діти, ознайомтеся з  прикладами 1 - 5 на сторінках 189- 191 параграфа 26  і запишіть у зошит; побудувати графіки.

3.  Виконати завдання 974 і 976.

       Домашнє завдання :
  1. Надіслати класну роботу.
  2. Опрацювати § 26, виконати № 977980, 982, (№ 985 - показати на уроці виконання).     

Бажаю миру та успіху!

 

Редагувати Видалити 


Алгебра 7-Б (15 квітня)

Домашнє завдання: Опрацювати п.25, виконати № 945 (усно), 950,952,958.

       Добрий день, шановні учні  7 Б класу!

   Посилання на синхронний урок 10.00:   https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

Тема уроку № 56Лінійне рівняння з двома змінними та їх розв’язок. 

Діти, на уроці продовжимо формувати поняття про рівняння з  двома змінними; розв’язання лінійних рівнянь.

КЛАСНА РОБОТА:

  • Читати параграф 25 та прочитати  приклад 1 - 3 завдань (ст. 184-185);
  • На допомогу учням, які не вийшли на онлайн-урок, перегляд відеоуроку та запис завдань до зошита.
  •  Домашнє завдання :
    1. Надіслати класну роботу
    .
    2. Опрацювати п.25, виконати № 945(усно), 950, 952, 958.
          Бажаю миру та успіху!

  • На допомогу учням

Редагувати Видалити 


Алгебра 7-Б (11 квітня)

Домашнє завдання:

                  Добрий день, шановні учні  7 Б класу!!!

Посилання на синхронний урок о 12.00: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc

Тема уроку № 55. Лінійне рівняння з двома змінними 

Діти, на уроці будемо формувати поняття про системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; розв"язку  системи рівнянь різними способами.

КЛАСНА РОБОТА:

1. Прочитати параграф 27 та приклади завдань, які розміщені в цьому параграфу;

2. Переглянути відеоуроку, записати приклади до зошита

Домашнє завдання :
1. Надіслати класну роботу
2. Опрацювати п.27, виконати № 1003, 1004,1006.

Редагувати Видалити 


Алгебра 7-Б (08 квітня)

Домашнє завдання:

                          Бажаю всім миру та злагоди!

Добрий ранок, учні 7 Б класу!

Тема уроку № 54.  Контрольна робота з теми «Лінійні рівняння з однією змінною»

Сьогодні, діти, ви покажете свої знання алгоритму розвязання завдань за допомогою лінійних рівнянь та математичної моделі задач та перевірити якість уміння їх виконувати! Переглянути  послідовність розв’язання завдань на ст. 177 підручника.
Всі завдання виконувати в зошиті, завантажити на платформу.

Пишите: Восьме квітня.

Контрольна робота №5.

Частина 1. Варіант 1.

Завдання 1-5. Записати умову завдання та відповідь (однією буквою).

Починаючи з номера 6 записуєте умову завдання та розв’язок у зошит.   Хай вам щастить!                                                         КР завантажу о 10 годині, на інструктаж виходити о 9.50.

 

Редагувати Видалити 


Алгебра 7-Б (04 квітня)

Домашнє завдання:

                       Доброго дня, учні 7 Б класу!

Тема уроку № 54. Підготовка до контрольної роботи: повторення, виконання алгебраїчних завдань

Метою уроку сьогодні повторити як розв’язуються вправи, рівняння з однією змінною та задачі.

Чекаю на урок о 12.00 за покликанням: https://meet.google.com/ohs-boiz-auc 

Класна робота.

1.  Перегляд відео-уроку та запис розв’язаних вправ учителем (відео буде в кінці сторінки)

2.  Розв’яжіть рівняння:

3.  1) – 7 х = 42;        

4.   Чи рівносильні рівняння:

5.   2 х – 8 = х + 5  і   2(х – 3) = х + 7?

6.  4. У дев’ятому класі вдвічі більше учнів, ніж у 7 класі. Скільки учнів у кожному класі, якщо відомо що у обох класах 36 учнів?

Домашня робота: виконати № 920 і 922, готуємося до контрольної роботи у понеділок, 08.04. Бажаю успіху!

 Відео-урок: 

Редагувати Видалити 


Алгебра 7-Б (01 квітня)

Домашнє завдання:

                         Доброго дня, учні 7 Б класу! На 01.04

Тема уроку № 52. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівняньРівняння як математична модель задачі.

Мета нашого уроку: систематизація знань та вмінь учнів розв'язувати нескладні задачі  на складання рівнянь та їх розв’язання за допомогою лінійних рівнянь та математичних моделей задач.

 Чекаю учнів на онлайн-урок в Мееt  о 12.00  за поликання:     https://meet.google.com/ohs-boiz-auc 

КЛАСНА РОБОТА

На уроці ми розглянемо декілька задач та розв’яжемо їх за допомогою лінійних рівнянь і математичних моделей задач.

Учні, які не приєдналися до уроку в Мееt, записати та розв’язати задачу № 914.

Домашнє завдання: повторити §24, знати алгоритм дій, виконати № 909, 912, 915. 

Мирного неба, теплого дня!

 

Редагувати Видалити 


Алгебра 7-Б (28 березня)

Домашнє завдання:

        

          Доброго дня, учні 7 Б класу!

Тема уроку № 51. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь та рівнянь як математичну модель задачі.

Мета нашого уроку: формування вмінь учнів розв'язувати нескладні задачі за допомогою лінійних рівнянь, домогтися засвоєння схеми розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь.

 Чекаю учнів на онлайн-урок в Мееt  о 12.00  за поликання:     https://meet.google.com/ohs-boiz-auc 

КЛАСНА РОБОТА

На уроці ми розглянемо декілька задач та розв’яжемо їх за допомогою лінійних рівнянь.

Учні, які не приєдналися до уроку в Мееt, виписати розв’язання задачі 3 (ст.178), записати та розв’язати задачу 904.

Домашнє завдання: повторити §24, знати алгоритм дій, виконати №906, 910. Мирного неба, теплого дня!

Редагувати Видалити 


Комментариев нет:

Отправить комментарий