Інформатика 7-Б (22 травня)
Домашнє завдання:
Інструктаж з БЖД. Узагальнення й систематизація навчального матеріалу за рік.
О 15:00 оналйн урок за покликанням https://meet.google.com/ndw-maca-bdc
Вітаю вас, дорогі семикласники! Сьогодні у вас останній урок інформатики в 2023-2024 н.р., на якому ми узагальнемо і систематизуємо отриманні знання за рік.
Зіграємо в квест? Твоє завдання зібрати 12 ключів і знайти вихід з кімнати. Отримати ключі тобі допоможуть гарні знання
У просторі вебквесту за різними об'єктами схований вихід та підказки з ключами. Мета цієї гри: знайти всі підказки, додаткові ключі та вийти з вебквесту.
Ну що, готовий?
Лови першу підказку! Цей об'єкт зовсім не вписується в офісне приміщення.
Переходь за покликанням https://vseosvita.ua/webquest/start/s/14056/396422-e3564a1b
Скріншот результату відправ мені у вайбер
Успіху!!!
Редагувати Видалити
Інструктаж з БЖД. Узагальнення й систематизація навчального матеріалу за рік.
О 15:00 оналйн урок за покликанням https://meet.google.com/ndw-maca-bdc
Вітаю вас, дорогі семикласники! Сьогодні у вас останній урок інформатики в 2023-2024 н.р., на якому ми узагальнемо і систематизуємо отриманні знання за рік.
Зіграємо в квест? Твоє завдання зібрати 12 ключів і знайти вихід з кімнати. Отримати ключі тобі допоможуть гарні знання
У просторі вебквесту за різними об'єктами схований вихід та підказки з ключами. Мета цієї гри: знайти всі підказки, додаткові ключі та вийти з вебквесту.
Ну що, готовий?
Лови першу підказку! Цей об'єкт зовсім не вписується в офісне приміщення.
Переходь за покликанням https://vseosvita.ua/webquest/start/s/14056/396422-e3564a1b
Скріншот результату відправ мені у вайбер
Успіху!!!
Інформатика 7-Б (15 травня)
Домашнє завдання:
(С) Інструктаж з БЖД. Презентація та оцінювання проєктів. Тематичне оцінювання.
О 15:00 оналйн урок за покликанням https://meet.google.com/ndw-maca-bdc
Вітаю вас, дорогі семикласники.Сьогодні на уроці ви будете захищати свої проєкти.
Вкінці уроку виконаєте тематичне оцінювання за покликанням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6183034
Редагувати Видалити
(С) Інструктаж з БЖД. Презентація та оцінювання проєктів. Тематичне оцінювання.
О 15:00 оналйн урок за покликанням https://meet.google.com/ndw-maca-bdc
Вітаю вас, дорогі семикласники.Сьогодні на уроці ви будете захищати свої проєкти.
Вкінці уроку виконаєте тематичне оцінювання за покликанням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6183034
Інформатика 7-Б (08 травня)
Домашнє завдання:
(С) Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проєктів.
О 15:00 оналйн урок за покликанням https://meet.google.com/ndw-maca-bdc
Вітаю вас, дорогі семикласники! Сьогодні на уроці ви будете створювати індивідуальні і групові навчальні проєкти.
Реалізуй один із проєктів мовою програмування Python
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Задача 1. Банк.
На скільки років потрібно покласти в банк суму have, щоб отримати суму want, якщо банк нараховує 24% річних?
![](https://lh7-us.googleusercontent.com/nX00d7mtoZsQf2LTkf1zgb_L25Hn1Z4sM2Bj8STm9ZKYfiHscM2dfqs5wKjlztfWNrikKi82UdWUrg2s0BzBZWOn1ZH2QOSVE8035pJiTqy2U1QPKFzkhBczueOkk0DTMBDvwBRfkLBHbFpij_etpiE)
Задача 2. Скарби.
Капітан Флінт та його пірати (K) знайшли скарб із N монет Капітан забрав собі частину скарбу, що не перевищує половину Кожен із наступних піратів вчинив так само На скількох піратів вдалось розподілити скарб таким чином? Чи був бунт? (якщо обділеними залишилось більше половини піратів)
![](https://lh7-us.googleusercontent.com/pNv2OEC8M6jRHhXziVqHRS43oOfByeHglGMLe9xsX4KDJUTryFq6_82QXUhWoB0pdQDZrpt72SP6zea6kGd_YaJU7MO9ucS3MCrRJqQlrga2YBg8yKnA9j9Uac-apFB_Oqca_Qy4ynBotAaJs1Lolqw)
Задача 3. Яблука.
Яблука складені на прилавку пірамідкою: зверху одне, далі два, три, чотири і т.д. Скільки яблук на прилавку, якщо всього N рядів?
![](https://lh7-us.googleusercontent.com/Kl2uPPDgVajWLI7GohUtKElbpe1II6CZIThBx0jExJ4Nb9P_RgsKezN7drF3gEkdkBPoept6EpgF6KG55B0tR2KwVJtoOcPf-6mQTw82oyr_CgeEyWqbCgxbnW8As1_RwrCCFz_mD4DxT7GOWZLlhFA)
Задача 4. Яблука-2.
Скільки ящиків потрібно для зберігання цих яблук, якщо у ящик поміститься K яблук у висоту і M у ширину?
![](https://lh7-us.googleusercontent.com/nmH1bO4mJl9srP-wj_IX4t4enYpuVMB-EfYFWRozrDBRX_q716L39nLlWQBNhZINXDVqb-ZNQGVx-xFzONXWVQTyKsXjb8lUSng0MiR3YjkvpYh-6ZL-WhSYpzfxk8SONTGtNY7YQg5MECNtgzmNkL4)
Задача 5. Юні підприємці.
В учнів було S грн. Пляшка з соком коштує price грн, порожня пляшка коштує empty грн. Складіть алгоритм, за яким можна визначити, скільки пляшок соку вип'ють учні, якщо вони повертатимуть порожні пляшки й на отримані гроші купуватимуть повні?
![](https://lh7-us.googleusercontent.com/NHqR6yos1z-PtZZnXoA-bjhJw7ZNHYiHpWaMI87tQf4gzbKAsyNOOl2wgph0an41FzHl6uHquWGGh2qjbkOvRdq14jmEfzua6361kebHPKeWOzcJD_o6Xeb554Drl9_WizkaiiY4nEa9Y-BQI5q-USE)
Редагувати Видалити
(С) Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проєктів.
О 15:00 оналйн урок за покликанням https://meet.google.com/ndw-maca-bdc
Вітаю вас, дорогі семикласники! Сьогодні на уроці ви будете створювати індивідуальні і групові навчальні проєкти.
Реалізуй один із проєктів мовою програмування Python
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Задача 1. Банк.
На скільки років потрібно покласти в банк суму have, щоб отримати суму want, якщо банк нараховує 24% річних?
Задача 2. Скарби.
Капітан Флінт та його пірати (K) знайшли скарб із N монет Капітан забрав собі частину скарбу, що не перевищує половину Кожен із наступних піратів вчинив так само На скількох піратів вдалось розподілити скарб таким чином? Чи був бунт? (якщо обділеними залишилось більше половини піратів)
Задача 3. Яблука.
Яблука складені на прилавку пірамідкою: зверху одне, далі два, три, чотири і т.д. Скільки яблук на прилавку, якщо всього N рядів?
Задача 4. Яблука-2.
Скільки ящиків потрібно для зберігання цих яблук, якщо у ящик поміститься K яблук у висоту і M у ширину?
Задача 5. Юні підприємці.
В учнів було S грн. Пляшка з соком коштує price грн, порожня пляшка коштує empty грн. Складіть алгоритм, за яким можна визначити, скільки пляшок соку вип'ють учні, якщо вони повертатимуть порожні пляшки й на отримані гроші купуватимуть повні?
Інформатика 7-Б (01 травня)
Домашнє завдання:
(С) Інструктаж з БЖД. Реалізація математичних моделей
О 15:00 оналйн урок за покликанням https://meet.google.com/ndw-maca-bdc
Вітаю вас, дорогі семикласники! Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь:
- з яких етапів складається процес створення інформаційної моделі;
- для чого використовується комп’ютерне моделювання.
Опрацюйте презентацію
Працюємо за комп'ютером (стор. 170-171)
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Вправа. Економія.
Завдання. Звичайна лампа розжарювання споживає 100 Вт/год. електроенергії, а енергозберігальна – 20 Вт/год. Побудуйте математичну модель та реалізуйте її засобами табличного процесора й мови програмування для визначення економії домашнього бюджету за умов, що лампа горить 7 год на добу й вартість 1 Вт становить V грн.
1. Опишемо інформаційну модель.
Мета: визначити різницю вартості електроенергії двох споживачів. Предметна галузь: тарифи.
Суттєві властивості: обсяг споживання, час використання, вартість. Формалізація: використаємо такі величини:
Н – обсяг споживання звичайної лампи;
L – обсяг споживання енергоефективної лампи;
Т – час використання;
V – вартість електроенергії.
2. Побудуємо математичну модель для визначення економії R:
R=(H-L)*T*V.
3. Реалізуйте модель засобами табличного процесора, враховуючи переведення коштів у гривні.
4. Збережіть файл з іменем Економія_Таблиця
![](https://lh7-us.googleusercontent.com/nTETrmGMvtzA5RooMF6OyXepUOgB5FZRwGZqrG1TBqKWuKF9nWkzeBWGbgJKS61lqEt9Ac9eWcycKfkwEbZkLxU-UbuKHH16Kj2JjZBZU6fLJ7Il_b1DSwY-IP3aEUoKzVWfX2YbonsNZD8-xB7N8U0)
Редагувати Видалити
(С) Інструктаж з БЖД. Реалізація математичних моделей
О 15:00 оналйн урок за покликанням https://meet.google.com/ndw-maca-bdc
Вітаю вас, дорогі семикласники! Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь:
- з яких етапів складається процес створення інформаційної моделі;
- для чого використовується комп’ютерне моделювання.
Опрацюйте презентацію
Працюємо за комп'ютером (стор. 170-171)
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Вправа. Економія.
Завдання. Звичайна лампа розжарювання споживає 100 Вт/год. електроенергії, а енергозберігальна – 20 Вт/год. Побудуйте математичну модель та реалізуйте її засобами табличного процесора й мови програмування для визначення економії домашнього бюджету за умов, що лампа горить 7 год на добу й вартість 1 Вт становить V грн.
1. Опишемо інформаційну модель.
Мета: визначити різницю вартості електроенергії двох споживачів. Предметна галузь: тарифи.
Суттєві властивості: обсяг споживання, час використання, вартість. Формалізація: використаємо такі величини:
Н – обсяг споживання звичайної лампи;
L – обсяг споживання енергоефективної лампи;
Т – час використання;
V – вартість електроенергії.
2. Побудуємо математичну модель для визначення економії R:
R=(H-L)*T*V.
3. Реалізуйте модель засобами табличного процесора, враховуючи переведення коштів у гривні.
4. Збережіть файл з іменем Економія_Таблиця
Інформатика 7-Б (17 квітня)
Домашнє завдання:
(С) Інструктаж з БЖД. Використання формул.
Практична робота 9.
О 15:00 оналйн урок за покликанням https://meet.google.com/ndw-maca-bdc
Вітаю вас, дорогі семикласники! Сьогодні на уроці на вас чекає практична робота №9 "Використання формул" .
Практична робота: стор. 157-158 підручника (або у вкладених файлах до уроку).
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Вправа 1. Вбудовані функції табличного процесора.
Завдання. Зазначте засоби форматування, які використано для форматування електронної таблиці https://learningapps.org/view8768649
Зроби і відправ скрншот (або фото)
Вправа 2. Формати даних електронної таблиці.
Завдання. За даними таблиці Населення найбільших міст (тисни для відкритя) за допомогою вбудованих функцій табличного процесора знайдіть найменше значення, найбільше та суму значень кількості жителів міст.
1. Відкрий файл Населення найбільших міст.xlsx
2. Додай в клітинці А22 заголовок Найбільше, у клітинці А23 – Найменше, у клітинці А24 – Загальна кількість. Створи формули в клітинках С22, С23 та С24: за допомогою вбудованих функцій визнач найбільшу та найменшу кількість населення в пропонованих у таблиці містах. Визнач, скільки людей проживає в усіх містах.
У якому місті проживає найбільше людей?
3. Результати збережи у файлі з тим самим іменем.
![](https://lh7-us.googleusercontent.com/7Z673V-Xf5AP2hM7dUzgUR2P7YJEFTJL9iUoe1r2hAGyrN_uqGpULHKEQ6-aQVo-8kRZukYfxRSN_umSwA9THpYh6abBpFzLueqGEXZh6ECjxjl6luz9ymybb3b4hHecDcWL7ihd9Z8rCMI3x5v2XHg)
Вправа 3. Калорійність продуктів.
Завдання. Уміст калорій у продуктах харчування залежить від їхнього складу. Наприклад, 1 г білків –виділяє 4 ккал, 1 г жирів - 9 ккал, 1 г вуглеводів – 3,8 ккал. Визначте кількість калорій, що містяться в кожному продукті з таблиці Таблиця калорійності.
Побудуйте відповідну таблицю в середовищі табличного процесора. Виконайте обчислення у клітинці ЕЗ. Виконайте автозаповнення формулами інших клітинок діапазону Е4:Е12.
Е3: =B3*4+C3*9+D3*3,8
Результати збережи у файлі з іменем Калорійність продуктів
![](https://lh7-us.googleusercontent.com/3LHQAvROYq0Cp0fU4z8Yhdc0rDXKmAtMQMVywlBnE4D6E25aIECMWYwvYz45Yjlcybuumqsed-2WNZ8Fj2_hfIQOpDxQH5BlWazEYA35pYEvVFbOqMvvjyBY3dx03M2fpVwPBkn_-ZbH4FY84ChLBFY)
Редагувати Видалити
(С) Інструктаж з БЖД. Використання формул.
Практична робота 9.
О 15:00 оналйн урок за покликанням https://meet.google.com/ndw-maca-bdc
Вітаю вас, дорогі семикласники! Сьогодні на уроці на вас чекає практична робота №9 "Використання формул" .
Практична робота: стор. 157-158 підручника (або у вкладених файлах до уроку).
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Вправа 1. Вбудовані функції табличного процесора.
Завдання. Зазначте засоби форматування, які використано для форматування електронної таблиці https://learningapps.org/view8768649
Зроби і відправ скрншот (або фото)
Вправа 2. Формати даних електронної таблиці.
Завдання. За даними таблиці Населення найбільших міст (тисни для відкритя) за допомогою вбудованих функцій табличного процесора знайдіть найменше значення, найбільше та суму значень кількості жителів міст.
1. Відкрий файл Населення найбільших міст.xlsx
2. Додай в клітинці А22 заголовок Найбільше, у клітинці А23 – Найменше, у клітинці А24 – Загальна кількість. Створи формули в клітинках С22, С23 та С24: за допомогою вбудованих функцій визнач найбільшу та найменшу кількість населення в пропонованих у таблиці містах. Визнач, скільки людей проживає в усіх містах.
У якому місті проживає найбільше людей?
3. Результати збережи у файлі з тим самим іменем.
Вправа 3. Калорійність продуктів.
Завдання. Уміст калорій у продуктах харчування залежить від їхнього складу. Наприклад, 1 г білків –виділяє 4 ккал, 1 г жирів - 9 ккал, 1 г вуглеводів – 3,8 ккал. Визначте кількість калорій, що містяться в кожному продукті з таблиці Таблиця калорійності.
Побудуйте відповідну таблицю в середовищі табличного процесора. Виконайте обчислення у клітинці ЕЗ. Виконайте автозаповнення формулами інших клітинок діапазону Е4:Е12.
Е3: =B3*4+C3*9+D3*3,8
Результати збережи у файлі з іменем Калорійність продуктів
Інформатика 7-Б (10 квітня)
Домашнє завдання:
Тема уроку: Інструктаж з БЖД. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули.
Посилання для приєднання до зустрічі Google Meet: https://meet.google.com/ndw-maca-bdc
Вітаю вас, дорогі семикласники! Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь:
- що відбувається при копіюванні формул;
- які помилки можуть виникати при використанні формул.
1. Опрацюй презентацію
2. Виконай вправу № 1 "Копіювання формул" з Практичне завдання (дивись у вкладених файлах до уроку або переходь за покликанням https://docs.google.com/document/d/1eIf3HC2tHETpwLgngc5sUPFqv5yi6fX6/edit?usp=share_link&ouid=117419115305376310458&rtpof=true&sd=true
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Вправа 1. Копіювання формул.
Завдання. Завершіть розрахунок вартості комунальних послуг за допомогою копіювання створених формул. Проаналізуйте отримані результати оплат.
Доманшє завдання
Виконати тестування та відправити скрін або фото на платформу за посиланням:
Тема уроку: Інструктаж з БЖД. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули.
Посилання для приєднання до зустрічі Google Meet: https://meet.google.com/ndw-maca-bdc
Вітаю вас, дорогі семикласники! Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь:
- що відбувається при копіюванні формул;
- які помилки можуть виникати при використанні формул.
1. Опрацюй презентацію
2. Виконай вправу № 1 "Копіювання формул" з Практичне завдання (дивись у вкладених файлах до уроку або переходь за покликанням https://docs.google.com/document/d/1eIf3HC2tHETpwLgngc5sUPFqv5yi6fX6/edit?usp=share_link&ouid=117419115305376310458&rtpof=true&sd=true
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Вправа 1. Копіювання формул.
Завдання. Завершіть розрахунок вартості комунальних послуг за допомогою копіювання створених формул. Проаналізуйте отримані результати оплат.
Доманшє завдання
Виконати тестування та відправити скрін або фото на платформу за посиланням:
Інформатика 7-Б (03 квітня)
Домашнє завдання: Опрацювати с. 146-150. Виконати завдання стор. 152-155 "Послуги", "Путівки"
(С) Інструктаж з БЖД. Адресація. Формули
О 15:00 оналйн урок за покликанням https://meet.google.com/ndw-maca-bdc
Вітаю вас, дорогі семикласники! Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь:
- як виконувати обчислення із числовими даними електронної таблиці;
- як здійснювати обчислення за допомогою вбудованих функцій.
Якщо ти не зміг приєднатися до онлайн уроку, опрацюй презентацію
Працюємо за комп'ютером
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
стор. 152-155
Вправа 1. Путівки.
Завдання. Знайдіть для даних таблиці Путівки.xlsx загальну кількість проданих туристичних путівок, найбільшу та найменшу кількість проданих путівок у квітні, використовуючи вбудовані функції.
Відкрийте файл Путівки.xlsx, що зберігається у вкладених файлах.
Введіть до клітинки С11 текст Всього.
Виділіть клітинку D11, натисніть кнопку
функцію Сума.
Переконайтесь, що у формулі, яка з’явилась у клітинці D11, зазначено діапазон клітинок D4:D10, та натисніть клавішу Enter.
За потреби впиши або виділи потрібний діапазон.
![](https://lh7-us.googleusercontent.com/YkdL76rsobFFsJA4VO7T4smw1tncGEmiL5aNMdS_ArPmtVp-gvTquP_JJW0zAX3YM2j_LcsBh7DuPLnEk-VtRtNlkGutFv_QwWFvlo7i58wkU3dFkizL7ddkk1_s7wYwzAd82JwF7witctyrdV0v9Q)
У клітинку С12 введіть текст Максимум.
Виділіть клітинку D12, натисніть кнопку
та виберіть функцію Максимум.
Проаналізуйте, який діапазон автоматично запропонований для знаходження максимального значення. Виділіть діапазон D4:D10, оскільки в запропонований діапазон включено також клітинку D11, що містить результат обчислення суми. Натисніть клавішу Enter.
У клітинку С13 введіть текст Мінімум.
Виділіть клітинку D13, натисніть кнопку
, виберіть функцію Мінімум, виділіть діапазон D4:D10 і натисніть клавішу Enter.
![](https://lh7-us.googleusercontent.com/6Gq2PfdHeZWW4Z6ZDq9Ex8JTlUR_xGPZ6yiEGsKCuf1-GSjqzMrvL28uiW70Uo6ieO52Zs3FInnvjB9xtGwBplV6Yxj1Z2itG0aFV0izXoCIlfKcOQtyii7Ce1tE_cGCMKod_ZfgtoPbnsykMoHyiQ)
Клацніть правою кнопкою миші на заголовок рядка з номером 11 і виберіть вказівку Додати клітинки. До таблиці буде вставлено порожній рядок між таблицею з даними та результатами обчислень, щоб наведені результати було зручніше переглядати.
Проаналізуйте, чи змінилися значення знайдених суми, максимального та мінімального значень.
Уведіть нове значення кількості проданих путівок у квітні до Бердянська – у клітинку D6 введіть 11. Перегляньте, як змінились результати обчислень за формулами.
Збережіть результати у файлі з тим само іменем у свої'й папці
Вправа 2. Комунальні платежі.
Завдання. Розрахуйте для даних, що містяться у файлі з електронною таблицею Послуги.xls вартість комунальних послуг за допомогою введення відповідних формул. Значення в стовпці Спожито розраховують як різницю Поточних і Попередніх показників лічильника, у стовпці До сплати – як добуток Спожитих обсягів і Тарифу за одиницю обсягу.
Відкрийте файл Послуги.xlsx, що зберігається у вкладених файлах та збережіть його з іменем Вартість
![](https://lh7-us.googleusercontent.com/hL-uJiUq-nV57UM5oG6Hg0VkmsvzUXHfBSLtwG8YGGtpS_dPMnEMmN3YFftq0rb8DNsGsaLs_sIw6WezorTAG-LeSUUUCECKGCHNrAj0PVloki_UaAo_9BLC9uv2ytrP2N2QMQgqAIYY852Mg2hr5g)
Виділіть клітинку D4. Щоб розпочати введення формули, введіть символ «=». Клацніть на клітинці В4, введіть символ «-», клацніть на клітинці С4 та натисніть клавішу Enter.
![](https://lh7-us.googleusercontent.com/ei_QPpkmiKqFgTbxg8tokJG6A1Jp_IEpcTTLMqLkUa_dFUy0qAWfsp-sE_Z-M_dsXDbwBnrFJYqSnB5qVldc5dLYWqxJSn_MGZLkZnqRn_DBN-qs4CFVYskzgy3N1WCh8URdEXOANDFWNmbWBsniOA)
Виділіть клітинку F4. Уведіть символ «=», клацніть на клітинці D4, введіть символ «*» (операція множення), клацніть на клітинці Е4. Натисніть клавішу Enter.
Збережіть результати у файлі з тим само іменем.
- Відправте на платформу.
Редагувати Видалити
(С) Інструктаж з БЖД. Адресація. Формули
О 15:00 оналйн урок за покликанням https://meet.google.com/ndw-maca-bdc
Вітаю вас, дорогі семикласники! Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь:
- як виконувати обчислення із числовими даними електронної таблиці;
- як здійснювати обчислення за допомогою вбудованих функцій.
Якщо ти не зміг приєднатися до онлайн уроку, опрацюй презентацію
Працюємо за комп'ютером
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
стор. 152-155
Вправа 1. Путівки.
Завдання. Знайдіть для даних таблиці Путівки.xlsx загальну кількість проданих туристичних путівок, найбільшу та найменшу кількість проданих путівок у квітні, використовуючи вбудовані функції.
Відкрийте файл Путівки.xlsx, що зберігається у вкладених файлах.
Введіть до клітинки С11 текст Всього.
Виділіть клітинку D11, натисніть кнопку
функцію Сума.
Переконайтесь, що у формулі, яка з’явилась у клітинці D11, зазначено діапазон клітинок D4:D10, та натисніть клавішу Enter.
За потреби впиши або виділи потрібний діапазон.
У клітинку С12 введіть текст Максимум.
Виділіть клітинку D12, натисніть кнопку
та виберіть функцію Максимум.
Проаналізуйте, який діапазон автоматично запропонований для знаходження максимального значення. Виділіть діапазон D4:D10, оскільки в запропонований діапазон включено також клітинку D11, що містить результат обчислення суми. Натисніть клавішу Enter.
У клітинку С13 введіть текст Мінімум.
Виділіть клітинку D13, натисніть кнопку
, виберіть функцію Мінімум, виділіть діапазон D4:D10 і натисніть клавішу Enter.
Клацніть правою кнопкою миші на заголовок рядка з номером 11 і виберіть вказівку Додати клітинки. До таблиці буде вставлено порожній рядок між таблицею з даними та результатами обчислень, щоб наведені результати було зручніше переглядати.
Проаналізуйте, чи змінилися значення знайдених суми, максимального та мінімального значень.
Уведіть нове значення кількості проданих путівок у квітні до Бердянська – у клітинку D6 введіть 11. Перегляньте, як змінились результати обчислень за формулами.
Збережіть результати у файлі з тим само іменем у свої'й папці
Вправа 2. Комунальні платежі.
Завдання. Розрахуйте для даних, що містяться у файлі з електронною таблицею Послуги.xls вартість комунальних послуг за допомогою введення відповідних формул. Значення в стовпці Спожито розраховують як різницю Поточних і Попередніх показників лічильника, у стовпці До сплати – як добуток Спожитих обсягів і Тарифу за одиницю обсягу.
Відкрийте файл Послуги.xlsx, що зберігається у вкладених файлах та збережіть його з іменем Вартість
Виділіть клітинку D4. Щоб розпочати введення формули, введіть символ «=». Клацніть на клітинці В4, введіть символ «-», клацніть на клітинці С4 та натисніть клавішу Enter.
Виділіть клітинку F4. Уведіть символ «=», клацніть на клітинці D4, введіть символ «*» (операція множення), клацніть на клітинці Е4. Натисніть клавішу Enter.
Збережіть результати у файлі з тим само іменем.
- Відправте на платформу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий